ایروبیک در منزل (مقدماتی)
ایروبیک در منزل (مقدماتی)
ایروبیک در منزل (مقدماتی)
ایروبیک در منزل (مقدماتی)
ایروبیک در منزل (مقدماتی)
ایروبیک در منزل (مقدماتی)

ایروبیک در منزل (مقدماتی)

768,000 ریال
بدون مالیات

ایروبیک در منزل یک مجموعه آموزشی مفید برای معرفی ایروبیک و تمرینات آن و انجام حرکات ورزشی مربوطه در طول آموزش است و دروازه‌ای مناسب برای وارد شده به این رشته ورزشی مفرح و نشاط‌آور می‌باشد. توسط مجموعه آموزش مقدماتی ایروبیک افرادی که قادر به انجام تمرینات ورزشی مستمر و در زمان مشخص نیستند می‌توانند در هر لحظه که مایل بودند و در هر مکانی مانند منزل، پارک و ... اقدام به انجام تمرینهای موجود کنند.

برند:

تعداد:

موجود است

ایروبیک در منزل یک مجموعه آموزشی مفید برای معرفی ایروبیک و تمرینات آن و انجام حرکات ورزشی مربوطه در طول آموزش است و دروازه‌ای مناسب برای وارد شده به این رشته ورزشی مفرح و نشاط‌آور می‌باشد. همچنین توسط مجموعه آموزش مقدماتی ایروبیک افرادی که قادر به انجام تمرینات ورزشی مستمر و در زمان مشخص نیستند می‌توانند در هر لحظه که مایل بودند و در هر مکانی مانند منزل، پارک، محیط کار و ... اقدام به انجام تمرینهای موجود کنند.

ایروبیک چیست؟

ایروبیک (Aerobics) به مجموعه‌ای از تمرینات و ورزشهای هوازی گفته می‌شود که در طی زمان حداقل 12 دقیقه عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد. شیوه‌ تمرین ایروبیک موجب توسعه و افزایش آمادگی جسمانی، سرعت و هماهنگی بین اعصاب و عضلات، انعطاف‌پذیری و چابکی را به همراه داد. همچنین ایروبیک دارای حالتی موزون و ریتمیک است و علاوه برای ایجاد شادابی و نشاط به دلیل ایجاد هورمون اندروفین کارکرد سیستم قلب، عروق و تنفس را بهینه می‌کند. البته ورزش و نرمش به هر شکلی برای بدن مفید است (به جز در موارد خاص) و تمام مردم مزیتهای ورزش کردن را می‌دانند و معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که علاقه‌ای به ورزش و جنب و جوش بدنی نداشته باشد، ولی به دلایل مختلف اعم از کمبود وقت، هزینه‌های باشگاه‌های ورزشی، مشغله زیاد، تنبلی و ... قادر به انجام آن به صورت مستمر نیستند. از اینرو ایروبیک و دیگر ورزشهای مشتق شده از آن به عنوان ورزشهایی عمومی مطرح شده‌اند که علاوه بر کم هزینه بودن، امکان انجام آنها در شرایط مختلف و در هر زمانی وجود خواهد داشت. امروزه در بسیاری از نقاط جهان، ایروبیک که ورزشی پر تحرک و پر جاذبه است به عنوان یک ابزار با ارزش برای حفظ سلامتی و تندرستی و شادابی افراد معرفی می‌شود و بسیاری از افراد به صورت حرفه‌ای و یا در قالب تمرینهای ورزشی دوره‌ای آن را دنبال می‌کنند.

مشاهده آنلاین نمونه‌ای از ویدیوهای این مجموعه آموزشی:

این مجموعه شامل مباحث زیر است:

  • پیش گفتار
  • نرمش
  • حرکت تاپ راک
  • هوازی
  • ریزه دو ضرب
  • ریزه سه ضرب
  • حرکت پرچم بغل
  • چکیده حرکات

این مجموعه در دو بخش ارائه شده است که در قسمت اول با ایروبیک مقدماتی و تمرینهای آن به صورت گام به گام و عملی و با زبان فارسی آشنا خواهید شد. در قسمت دوم این مجموعه نیز می‌توانید به مجموعه‌ای از تمرینهای ایروبیک دسترسی داشته باشید. تمرینهای این بخش فاقد بیان هستند و تنها موزیکهای اکتیو و جذابی شما را در طول تمرین و ورزش همراهی خواهد کرد.

برند
جدول اطلاعات مقادیر
زبان آموزش فارسی
زمان آموزش 2 ساعت و 5 دقیقه
ابعاد 1280x720
حجم (در صورت دانلود) 2.28 گیگابایت
تعداد دیسک (سفارش بر روی حامل) 1DVD
شماره مجوز 8-03658-047509

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

ایروبیک در منزل (مقدماتی)