تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

ESET SysRescue v1.0.22.0 | ESET SysRescue Live Creator v1.0.15.0

ساخت دیسک نجات ESET

دسته بندی: آنتی ویروس
ساخت دیسک نجات ESET

ESET SysRescue v1.0.22.0 | ESET SysRescue Live Creator v1.0.15.0

حجم : 756MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : ESET
محصولات دیگر ESET
تاریخ بروزرسانی : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
بازدید : 1,638 |
لینک کوتاه :

ESET SysRescue Live نرم افزاری برای پاکسازی سیستم از انواع ویروسها و بدافزارهای رایانه‌ای است که مستقل از سیستم عامل و به صورت بوتیبل از روی دیسک یا فلش اجرا می‌شود و در واقع دیسک نجات شرکت Eset است. دیسکهای نجات آنتی ویروسهای بوتیبلی هستند که به صورت مستقل از سیستم عامل عمل می‌کنند و استفاده از آنها زمانی پیشنهاد می‌شود که کامپیوترتان به حدی آلوده شده باشد که امکان نصب و راه‌اندازی آنتی‌ویروس بر روی آن وجود نداشته باشد. در این حالت با کمک دیسکهای نجات می‌توانید سیستم خود را اسکن و با حذف آلودگی‌های موجود، شرایط را برای نصب یک آنتی ویروس ایمن به منظور جلوگیری از آلودگی مجدد سیستم فراهم کنید.

دیسکهای نجات به دلیل اینکه برای اجرا به سیستم عامل وابسته نیستند، بالاترین میزان دسترسی به اطلاعات و فایل سیستمها را دارند و می‌توانند بدون بروز کوچکترین مشکلی در روند اسکن، شناسایی و حذف ویروسها اقدام به انجام وظایف خود، رفع مشکلات امنیتی سیستم و نیز حذف فایلهای مخربی که علاوه بر به خطر انداختن امنیت سیستم می‌توانند بر عملکرد آن نیز تاثیر منفی بالایی بگذارند کنند.

نرم افزار ESET SysRescue Live امکان اسکن بخشهای مختلف سیستم با استفاده از پروفایلهای پیش‌فرض و تجزیه و تحلیل سیستم و شناسایی فایلهای خطرناک بدون اینکه آنها را از روی سیستمتان حذف کند را دارد. این قابلیت در ایجاد گزارشها و اطلاعات آماری دقیق از میزان امنیت سیستم، نحوه آلوده شدن آن و … به شما کمک می‌کند و در نهایت می‌توانید فایلهای مورد نظر را حذف یا قرنطینه کنید یا آنها را نادیده بگیرید.

نرم افزار ESET SysRescue Live Creator

ESET SysRescue Live Creator ابزاری کم حجم و رایگان است که این امکان را به شما می‌دهد تا با یک کلیک ساده و با استفاده از ویزاردهای هوشمند یک ایمیج، فلش و یا CD/DVD بوتیبل از آخرین نسخه ESET SysRescue Live ایجاد کنید. البته این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز را به صورت آنلاین دریافت می‌کند. اگر اولین بار است که قصد ایجاد دیسک نجات ESET را دارید بهتر است نسخه آماده آن را دانلود کنید.

نرم افزار ESET SysRescue Live Creator امکان بروزرسانی ایمیجهای قبلی را نیز دارد. به این ترتیب برای آپدیت دیسک نجات به آخرین نسخه موجود ترافیک اینترنتی بسیار کمتری استفاده خواهد شد. برای این منظور کافیست چک باکس Use previously downloaded ISO file را فعال کنید. سپس فایل ایمیج آخرین نسخه از نرم افزار ESET SysRescue Live را که در اختیار دارید به برنامه معرفی کنید تا فایلهای تکراری موجود به جای دانلود از اینترنت از ایمیج موجود بارگیری شوند.

دقت کنید که ساخت نسخه بوتیبل برنامه بر روی فلش دیسک مستلزم فرمت شدن کامل آن می‌باشد. بنابراین اگر اطلاعات مهمی بر روی فلش دیسک خود دارید پیش از شروع کار از آنها بکاپ بگیرید.

تصاویری از محیط نرم افزار
دانلود ESET SysRescue Live دانلود ESET SysRescue Live Creator
تبلیغات
  • آموزش مبانی شبکه
  • آموزش حسابداری در اکسل
  • خودآموز جامع نواختن گیتار

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما