تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

PowerRun v1.6.0.0 x86 x64

ساخت لیست از دستورات اجرایی پنجره Run برای دسترسی سریع

ساخت لیست از دستورات اجرایی پنجره Run برای دسترسی سریع

PowerRun v1.6.0.0 x86 x64

حجم : 878KB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Sordum
محصولات دیگر Sordum
تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
|
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۵
بازدید : 1,084 |
لینک کوتاه :

سیستم عامل ویندوز دارای ابزارهای کاربردی مختلفی است که امکان دسترسی آنها به صورت عادی و از طریق میانبرهای موجود در منوی استارت میسر نیست. البته برخی از این ابزارها از طریق پنل کنترل در دسترس هستند. اما امکان دسترسی به برخی موارد مانند رجیستری حتی از این طریق نیز ممکن نیست. هر چند کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود اقدام به ایجاد میانبر برای ابزارهای مورد نظر در دسکتاپ یا منوی استارت کنند، اما معمولا برای اجرای این ابزارها که عمدتا مورد استفاده کاربران پیشرفته هستند از پنجره Run (کلیدهای Win+R) استفاده می‌شود.

پنجره Run

Run یک پنجره بسیار ساده است که امکان اجرای سریع ابزارهای ویندوز یا دسترسی به پوشه های سیستمی را تنها با تایپ نام اختصاری آنها به شما می‌دهد. به عنوان مثال برای اجرای رجیستری می‌توانید از عبارت Regedit و یا باز کردن کنترل پنل از Control استفاده کنید. همچنین عبارت Fonts پوشه فونت ویندوز و %Temp% پوشه فایلهای موقت را برای شما باز می‌کند.

اجرای برنامه‌ها توسط پنجره Run

البته اجرای دستورات از طریق پنجره Run تنها مختص به ابزارهای ویندوز و پوشه‌های سیستمی نیست، در واقع اکثر برنامه‌های کاربردی نیز دارای نامی اختصاری برای اجرای برنامه تحت خط فرمان و توسط پنجره Run دارند. به عنوان مثال عبارتهای Photoshop و WinWord به ترتیب نامهای اختصاری نرم افزار Photoshop و Microsoft Word هستند که با تایپ نام اختصاری هر یک در پنجره Run می‌توانید اقدام به اجرای آنها کنید. علاوه بر آن شما می‌توانید برای برنامه‌ها، بازی‌ها، پوشه‌ها و حتی فایلهای مورد نظر نیز نامهای اختصاری تعریف و با استفاده از پنجره Run اقدام به اجرای آنها نمایید.

نرم افزار PowerRun

PowerRun نرم افزاری سبک و در حین حال مفید و کاربردی برای ساخت یک لیست کاربردی از برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها و پوشه‌های مورد نظر با بهره‌گیری از نام اختصاری یا آدرس فایلها به منظور دسترسی سریع به آنها است. رابط کاربری این برنامه شامل یک پنجره تک منظوره، ساده و جذاب است و این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی فرآیندها و فایلهای مورد نظر را با تعیین محل فایل، دایرکتوری آن، پارامتر مربوطه (در صورت نیاز) و وضعیت پنجره برنامه در زمان راه‌اندازی در لیست موجود درج و با یک کلیک اقدام به اجرای آنها کنید. متناوبا شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن فایلها و برنامه‌های مورد نظر نیز، آنها را در لیست وارد کنید.

اجرای برنامه‌ها با دسترسی مدیر

نرم افزار PowerRun علاوه بر امکان ایجاد دسترسی سریع به ابزارهای مورد نظر دارای دسترسی مدیر و در برخی موارد فراتر از آن دسترسی‌های سیستمی است، از اینرو قادر است بدون مواجه شدن با پیغامهای عدم سطح دسترسی ابزارهای موجود در لیست خود را با بالاترین دسترسی ممکن راه‌اندازی کرده و در اختیار شما قرار دهد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار PowerRun عبارتند از:

  • ساخت لیستی از برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها و پوشه‌های مورد نظر با بهره‌گیری از نام اختصاری
  • درج آسان برنامه‌های مورد نظر در لیست برای دسترسی سریع به آنها
  • امکان افزودن فایل، برنامه یا پوشه مربوطه به برنامه با کشیدن و رها کردن
  • قابلیت تعیین پارامترهای مورد نظر برای اجرای برنامه مورد نظر
  • امکان تعیین نحوه اجرا پنجره برنامه به صورت Normal, Minimize, Mazimize, Hidden
  • قابلیت اجرای برنامه‌ها با بالاترین سطح دسترسی بدون نمایش پیغام دسترسی
  • دسترسی سریع به کلیدهای رجیستری استارت‌آپ ویندوز
  • رابط کاربری تک منظوره، ساده و جذاب
  • پرتابل و بدون نیاز به نصب
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
  • و …
تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار PowerRun
تبلیغات
  • آموزشهای درسی میشا و کوشا
  • آموزش آنریل انجین
  • حسابداری میم

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 878KB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: PowerRun v1.6.0.0 x86 x64
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما