تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Start Menu 10 Pro v5.85 x86 x64 | Free v7.33 x86 x64

منوی استارت منعطف و کارآمد

دسته بندی: ابزار دسکتاپ
منوی استارت منعطف و کارآمد

Start Menu 10 Pro v5.85 x86 x64 | Free v7.33 x86 x64

حجم : 6MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : OrdinarySoft
تاریخ بروزرسانی : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
بازدید : 1,108 |
لینک کوتاه :

منوی استارت در نسخه‌های مختلف ویندوز دستخوش تغییرات بسیاری شده است که تقریبا از ویندوز XP به بعد همیشه انتقادهایی را در پی داشته است. این روال بر روی ویندوز ۸ به اوج خود رسید. یعنی عملا منوی استارت حذف شده و با صفحه‌ای ناکارآمد با نام رابط کاربر مترو جایگزین شد. این کار باعث سیل نارضایتی کاربران و در نهایت بازگردانی مجدد منوی استارت در ویندوز ۱۰ با ساختاری مشابه به صفحه مترو شد.

اما این منوی استارت نیز ضعفهای زیادی به خصوص برای دسترسی سریع به برنامه‌های نصب شده و حتی ابزارهای پیش‌فرض ویندوز دارد. حتی لیست پوشه‌های سیستمی نیز از منوی استارت ویندوز ۱۰ حذف شده‌اند به گونه‌ای که پنل کنترل نیز که بخش اصلی مدیریت سیستم است به سادگی در دسترس نیست. خوشبختانه نرم افزارهای زیادی برای جبران این کاستی‌ها و ایجاد منوهای استارت سفارشی ارائه شده‌اند که کاربران بسته به نیاز، سلیقه و قابلیتهای موجود اقدام به انتخاب و استفاده از آنها می‌کنند.

نرم افزار ۱۰ Start Menu

۱۰ Start Menu یک منوی استارت منعطف و کارآمد است که می‌تواند جایگزین منوی استارت ویندوز ۱۰ و دیگر نسخه‌های ویندوز شود. این منوی استارت علاوه بر نمایش لیست برنامه‌های پر کاربرد پین شده بر روی منوی استارت، لیست برنامه‌های نصب شده و ابزارهای پیش‌فرض ویندوز را به همراه پوشه‌های پر کاربرد ویندوز در ساختاری درختی و سلسله مراتبی به شما نمایش می‌دهد، به این ترتیب علاوه بر اینکه می‌توانید برنامه‌های مورد نظر را با سرعت بیشتری پیدا کرده و اجرا کنید، می‌توانید به لیست پوشه‌های مهم و فایلهای داخل آنها نیز به سرعت دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع به برنامه‌های پر کاربرد

همچنین این برنامه با در نظر گرفتن فعالیتهای شما در اجرای برنامه‌های منوی استارت، لیستی انحصاری از برنامه‌های پر کاربرد شما را به صورت هوشمندانه ایجاد و در منوی استارت در دسترس قرار می‌دهد. مزیت دیگر این منوی استارت قابلیت توسعه و تغییر اندازه آن است به نحوی که شما می‌توانید به کشیدن گوشه‌های منو، آن را به اندازه مورد نظر حتی با ابعاد صفحه نمایش بزرگتر کنید و یک منوی استارت تمام صفحه و با فضای بسیار گسترده داشته باشید.

پوسته‌های زیبا و متنوع

نرم افزار ۱۰ Start Menu از لحاظ ظاهر و زیبایی نیز در سطح بالایی نسبت به منوهای مختلف قرار دارد. این برنامه دارای ۶ اسکین زیبا و شیک است که می‌تواند در بخش تنظیمات برنامه آنها را انتخاب کنید. همچنین امکان تغییر دکمه اصلی منوی استارت، تنظیم کلیدهای میانبر برای فرمانهای پر کاربرد ویندوز و سفارشی‌سازی اجزای مختلف منوی استارت را نیز دارد.

خاموش کردن خودکار سیستم

نکته جالب دیگر در مورد این منوی استارت امکان خاموش کردن خودکار سیستم در زمان مورد نظر بدون نیاز به نصب ابزارهای اضافی بر روی سیستم است. در واقع در بخش Power Control که امکان خاموش کردن، ریستارت، لاگ‌اف، قفل کردن، هایبرنت و دیگر عملیات مرتبط با پاور به شما داده می‌شود برای هر آیتم یک تایمر مجزا نیز تعبیه شده که امکان تعریف زمان‌بندی برای انجام عملیات مربوطه را به شما خواهد داد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار ۱۰ Start Menu عبارتند از:

  • منوی استارت منعطف و کارآمد با قابلیت سفارشی‌سازی بالا
  • نمایش لیست برنامه‌های پر کاربرد پین شده بر روی منوی استارت
  • نمایش برنامه‌ها به صورت پوشه‌بندی شده در ساختاری درختی
  • ساخت لیستی انحصاری از برنامه‌های پر کاربرد برای دسترسی سریع
  • قابلیت توسعه و تغییر ابعاد آن به اندازه تمام صفحه نمایش
  • دارای ۶ اسکین زیبا و شیک با قابلیت تغییر بخشهای مختلف
  • امکان ایجاد گروه‌های مجازی و دسته‌بندی نرم افزارهای موجود
  • امکان تغییر ظاهر دکمه اصلی منوی استارت با شکلهای مختلف
  • قابلیت تعریف کلیدهای میانبر برای فرمانهای پر کاربرد ویندوز
  • امکان خاموش کردن سیستم به صورت زمان‌بندی شده بدون نیاز به ابزارهای جانبی
  • و …
تصاویری از محیط نرم افزار
دانلود Start Menu 10 نرم افزار Start Menu 10
تبلیغات
  • آموزش حسابداری در اکسل
  • آموزش آرایش و میکاپ
  • آنتی ویروس شید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما