تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Windows 7 Lite Edition (CD Version)

نسخه کم حجم ویندوز ۷

دسته بندی: ویندوز
نسخه کم حجم ویندوز ۷

Windows 7 Lite Edition (CD Version)

حجم : 705MB
نوع فعال سازی : بدون نیاز |
وب سایت سازنده : Microsoft
محصولات دیگر Microsoft
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
بازدید : 89,760 |
لینک کوتاه :

ویندوز ۷ هفتمین نسخه از سیستم عامل ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. این ویندوز برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده است. در این نسخه از ویندوز علاوه بر زیبایی خیره کننده، سایر بخشهای ویندوز نیز شامل تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده است.

مایکروسافت در این نسخه از ویندوز، عادتهای کاربران خود برای استفاده از سیستم عامل ویندوز را تحلیل کرده و ویندوز ۷ را بر اساس آن تولید نموده است. تمام اطلاعات کسب شده موجود از عادتها و نیازمندی کاربران، به مایکروسافت کمک کرده که ویندوز ۷ را به گونه ای طراحی کند تا محیط کاربری بهتر و منعطف‌تری نسبت به گذشته داشته باشد.

مقایسه ویندوزهای ویستا و ۷

با وجود اینکه ویندوز Seven و Vista بر روی کدهای پایه یکسان (Same Code Base) ساخته شده‌اند، اما ویندوز Seven سریعتر از ویندوز ویستا لود می‌شود. دلیل این امر این است که ویندوز Seven درایور قطعات سیستم را به صورت موازی لود می‌کند. در حالی که ویستا این کار را به صورت سریال (تک تک) انجام می‌دهد. همچنین در ویندوز Seven تعداد سرویسهایی که در هنگام راه‌اندازی ویندوز اجرا می‌شوند کاهش یافته و سرویسهای غیر ضروری از آن حذف شده است.

واسط کاربری ۷

واسط کاربری نیز در ویندوز ۷ تغییرات چشمگیری داشته است و مدیریت پنجره‌ها نیز دست خوش تغییراتی شده است. اگر در ویندوز ۷ یک پنجره را به بالای صفحه نمایش بکشید، آن پنجره خود به خود در حالت Maximize قرار می‌گیرد، اگر پنجره‌ای را به سمت چپ و یا راست بکشید، به صورت خودکار تغییر اندازه می‌دهد و تنها ۵۰ درصد صفحه نمایش را اشغال می‌کند. با این فناوری دو پنجره را به راحتی می‌توان در کنار یکدیگر قرار داد.

نسخه کم حجم ویندوز ۷

Windows 7 Lite Edition ویرایش کم حجم ویندوز ۷ است که با حذف بخشهای غیر ضروری ایجاد شده است. این ویندوز متناسب با تنظیمات عمومی اکثر کاربران بهینه شده است و به همراه خود چند نرم افزار پر کاربرد را نیز بر روی سیستم نصب می‌کند.

نصب سریع و آسان

نصب این نسخه از ویندوز بسیار ساده است و در چند مرحله و کمتر از ۱۰ دقیقه به صورت کامل نصب و پیکربندی خواهد شد. همچنین این نسخه پس از نصب به صورت خودکار اکتیو خواهد شد و نیازی به فعال‌سازی دستی ویندوز نیست.

مناسب سیستمهای قدیمی

در صورتی که سیستم شما بسیار قدیمی است و از نسخه‌های عادی ویندوز ۷ پشتیبانی نمی‌کند و یا با نصب ویندوز ۷، سیستمتان بسیار کند می‌شود و از طرفی علاقه‌مند به نصب ویندوز ۷ بر روی سیستم خود هستید، توصیه می‌شود از این نسخه استفاده کنید. این نسخه به دلیل حذف بسیاری از ابزارهای غیر ضروری و نیز بهینه‌سازی بخشهای مختلف دارای سرعت بسیار بالایی است. از طرفی به نیازمندی‌های سخت افزاری ویژه‌ای احتیاج ندارد.

ابزارهایی که با نصب Windows 7 Lite Edition بر روی سیستم نصب می‌شوند:

  • DirectX9 (For Game)
  • Everything Search 1.2
  • FlashPlayer 10 (IE)
  • Foxit PDF Reader 3.0
  • HashTab 2.1
  • WinRAR 5.0

برای نصب ویندوز فایل Image را توسط ابزارهای رایت موجود بر روی یک CD خام رایت کنید.
سپس با ریستارت سیستم و از طریق بوت دیسک اقدام به نصب آن کنید.

ویرایشهای اصلی ویندوز ۷

تبلیغات
  • آموزشهای درسی میشا و کوشا
  • آنتی ویروس شید
  • اکشن فیگور

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 705MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Windows 7 Lite Edition (CD Version)
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. skh در ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ :

      چون بیشتر از هفتصد مگه، آیا روی سی دی معمولی جا میشه؟ چطوری باید روی سی دی جاش بدهیم.
      راستی بفرمایید فایل نصبی اون، ایزو هست یا نه؟ و میشه بزنمش رو فلش و از رو فلش نصبش کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ :

        خوب CD هم بیشتر از ۷۰۰ مگه. دقیقا جا میشه رو CD. یه فایل iso که فقط باید رایتش کنید. با نرم افزارهایی که فلشهای بوتیبل می سازن هم می تونید رو فلش کپیش کنید.

    2. saeed در ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ :

      ممنون از پاسخگو بودنتان عزیزان.
      چون بنده مبتدی هستم، متوجه منظورتان نشدم. مگه یه سی دی حداکثر ۷۰۰ مگ نیست؟ من روی سی دی تا حالا ۷۰۰ مگ نتونستم رایت کنم. البته با نرو. معمولا ۶۷۰ یا ۶۸۰ مگ بوده. چجوری میگید سی دی ۷۰۰ مگ بیشتره. روش نوشته که ۷۰۰ مگ. نکنه منظورتون دی وی دی هست عزیزان؟

      • profile avatar سافت سرا در ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ :

        CD های معمولی حدود ۷۰۳ مگابایت فضا دارن. به سادگی می تونید Image رو روی CD رایت کنید.

    3. skh در ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ :

      سلام.
      من این ویندوز رو از سایت وزین شما دانلود کرده و نصب کردم که ۳۲ بیتی یود و کم حجم و بسیار سبک و سریع. قسمت هایبرنیتش فعال نبود و نشد. K-Lite Codec Pack رو هم نصب کردم ارور داد.

      ایشالا توی ورژنهای بعدیش باگ هاش رفع بشه و نسخه ۶۴ بیتی اش رو هم بذارید. البته مثل نسخه ۳۲ بیتی خیلی دستکاری نشده باشه عزیزان.
      ممنون از پاسخگو بودنتان که بزرگترین حسن این سایت هست.

      • profile avatar سافت سرا در ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ :

        سلام. از نسخه های قدیمی K-Lite استفاده کنید. متاسفانه برای اینکه روی CD جا بشه مجبور شدیم بسیاری از قسمتها رو حذف کنیم. البته همونطور که گفته شد برای کاربران عادی و سیستمهای قدیمی این ویندوز ارائه شده. موفق باشید.

    4. علیرضا در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ :

      با سلام از سایت خوبتان
      این ویندوز رو قبلا از یک سایت خارجی برای لب تابم که ظرفیت هاردش ۴ گیگه دانلود کردم و نصب نمودم مشکلی که داره اینه که با برودباند کانکشن به اینترنت وصل نمی شه و خطای ۷۱۱ می ده این مشکل رو چطوری می شه حل کرد.

    5. سعید در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ :

      سلام.من ویندوز ۷ رو بدون پاک کردن ویندوز قبلیم xp و در پارتیشن دیگه نصب کردم.اما برای اینکه بتونم وارد ویندوز ۷ بشم باید دی وی دی ویندوز ۷ رو وارد کامپیوتر کنم و اگه اینکار رو نکنم وارد ویندوز xp میشه.چه شکلی میتونم هنگام بوت و بالا اومدن کامپیوتر ویندوز مورد نظرم رو انتخاب کنم؟؟؟ویندوز ۷ من همینه که تو این صفحس.راستی هیچ چیزی رو نمیتونم تو ویندوز ۷ نصب کنم و ارور میده.با تشکر از سایت خوبتون.سعید

      • profile avatar سافت سرا در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ :

        سلام. از این نرم افزار برای بازسازی منو استفاده کنید.
        چه اروری میده؟

    6. سعید در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ :

      مشکل به طور کامل حل شد با تشکر از سایت خوبتون.

    7. sk در ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ :

      سلام بر شما. دو مورد رو میخواستم بپرسم.
      ۱- میشه ویندوز ۸.۱ رو هم واسه دانلود قرار بدید؟ چرا نداریدش؟
      ۲- میشه آموزش نرم افزار Win Toolkit رو هم بذارید توی سایت متفاوت و وزین سافت سرا؟

    8. saeedkh در ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ :

      سلام.
      مطمئن ترین راه برای افزایش حجم درایو ویندوز (منظوردرایو C) چیست؟ چطوری از یک درایو، به درایو ویندوزمون اضافه کنیم؟ فقط درایو C منظورمه همین.
      بنده ویندوز ۷ دارم

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ :

        سلام. می تونید از نرم افزارهای مدیریت پارتیشن استفاده کنید. به نظرم بهترین و ساده ترین گزینه نرم افزار EASEUS Partition Mater هست. با این حال همیشه امکان از دست دادن اطلاعات پارتیشن مربوطه وجود داره.

    9. علیرضا در ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ :

      سلام. خیلی ممنونم..
      کاش wnidows 7 micro edition که ۷۰۰مگ هست رو هم میذاشتید چون فایروال داره…

    10. مهدی در ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ :

      فایروال یا نداره یا مشکل داره.
      منظور این بوده که از فایروال یه سویت امنیتی دیگه استفاده بشه؟

    11. مجتبی در ۸ تیر ۱۳۹۳ :

      سلام بر شما
      در هنگام آپدیت آنلاین ویندوز ۷، کدوم آپدیتها رو باید باید نصب کرد؟ آپدیتهای Important و یا Optional یا هر دو رو؟ اگر میفرمایید فقط آپدیت های مهم، آیا همه ی آپدیت های مهم رو باید نصب کرد یا موارد خاصی از اونها؟ اختیاری ها کدوم مواردش رو؟

      • profile avatar سافت سرا در ۸ تیر ۱۳۹۳ :

        سلام. مهم ها رو نصب کنید، اختیاری ها برای سیستمها با ابزارها و نیازهای خاص هست. مثلا فایلهای زبانی. برای اطلاعات بیشتر باید به سایت مایکروسافت مراجعه و جستجو کنید هر وصله برای چه منظوری ارارئه شده.

    12. Amir در ۱۵ تیر ۱۳۹۳ :

      سلام. ببخشید روی سیستم من نصب میشه؟
      RAM:768MB DDR1 CPU AMD 1.80Ghz GPU(KART GRAFIC)ATI7000 64MB
      باتشکر

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ تیر ۱۳۹۳ :

        سلام. در کل پیشنهاد نمیشه.

    13. Amir در ۱۵ تیر ۱۳۹۳ :

      ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم.
      میشه در این ویندوز از فایروال های دیگر استفاده کرد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ تیر ۱۳۹۳ :

        سلام. بله اکثر آنتی ویروسها فایروال دارن و پس از نصب به صورت خودکار فایروال ویندوز رو غیر فعال می کنند.

    14. farid maani در ۸ شهریور ۱۳۹۳ :

      چه جوری نصب میشه

      • profile avatar سافت سرا در ۸ شهریور ۱۳۹۳ :

        مثله ویندوز ۷ های معمولی.

    15. arami در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ :

      سلام
      باید فایل رو extract کرد بعد رایت کرد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ :

        بله. باید Image رو به صورت Image رایت کنید. توضیحاتش کنارشه.

    16. امین در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ :

      سلام ممنون از سایت خوبتون من این ویندوز رو دانلود کردم Extract کردم بعد فایل به دست اومده رو روی یک cd با نرم افزار Nero رایت کردم ولی وقتی میخوام از توی Boot سی دی رو اجرا کنم اجرا نمیشه و ویندوز قبلی میاد بالا لطفا کمکم کنید.

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ :

        سلام باید بوت اصلی رو در صفحه تنظیمات بوت بزارید رو دیسک تا دیسک رو شناسایی کنه. موقع راه اندای ویندوز کلید F12 رو بزنید تا وارد تنظیمات بوت شوید.

    17. هادی در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ :

      ببخشید اینجا فایلی ب نام ایمیج نیس .فایل زیادی هست استیپ یا ایکون یا پوشه های دیگ .من کدوم رو رو سیدی رایت کنیم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ :

        فکر می کنم شما ایمیج رو اکسترکت کردید! یه فایل ISO هست که باید روی دیسک رایت کنید. البته به شکل رایت ایمیج.

    18. هادی در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ :

      من اول فایل رو استخراج کردم بعد پوشه اومد .بعد باز پوشه رو بازکردم یه فایل زیپی اومد استخراجش کردم اینا اومدناز بالا پوشه boot efi sources wga بعد یکی ایکون و یکی با عکس ویندوز ب نام اومدش autorun

      • profile avatar سافت سرا در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ :

        سلام. اون فایل زیپی ایمیج هست. این نرم افزاررو نصب کنید. بعد دیسک خام رو داخل رایتر بگذارید و روی ایمیج کلیک راست و گزینه Burn using ImgBurn رو انتخاب و ایمیج رو رایت کنید.

    19. هادی در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ :

      راستی ممنون ک جواب میدید سایتتون عالیه.بازم ببخشید

    20. محمد در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ :

      سلام من دانش کردم همه ی مراحل رو هم انجام دادم و دیسک رو میزارم بعد ریست میدم و بعد دکمه escرو میزنم تا ویندوز بیاد بالا این میاد cd boot;cannot boot from cd _code:5توروخدا کمکم کنید

      • profile avatar سافت سرا در ۲۵ مهر ۱۳۹۳ :

        سلام. باید Image را با متد رایت ایمیج رایت کنید. احتمالا خود ایمیج رو رایت کردید روی دیسک.

    21. مهدي در ۲۵ مهر ۱۳۹۳ :

      آیا تنضیمات مودم داره آخه من اینترنت پر سرعت دارم

    22. سالار در ۱۴ آذر ۱۳۹۳ :

      برای ویندوز ۸ نسخه لایت نیست ؟؟؟
      آپدیت شده این نسخه ۷ که گذاشتین موجوده ؟
      میزان استفاده از رم در این نسخه چنده ؟؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۴ آذر ۱۳۹۳ :

        قراره یه نسخه از ۸.۱ به دستمون برسه.
        ما ندیدیم.
        کمتر از ۳ گیگ.

    23. سالار در ۱۴ آذر ۱۳۹۳ :

      و یه سوال دیگه بعد از نصب چقدر از هارد دیسک رو میگیره
      در ضمن ذکر نشده ۳۲ هس یه ۶۴
      چون ۶۴ مد نظرمه
      و همچنین اون ابزارهای اضافه رو نداشته باشه بهتره چون نسخه ها آپدیت میشن و اینا مال نسخه های قبلشونه

      • profile avatar سافت سرا در ۱۴ آذر ۱۳۹۳ :

        ۳۲ بیته.

    24. مهدی در ۱۶ آذر ۱۳۹۳ :

      سلام من ویندوز رو نصب کردم برای کافی نت و متاسفانه کامپیوترهای داخل شبکه شیر نمیشه لطفا کمکم کنید

    25. matt در ۱۳ دی ۱۳۹۳ :

      سلام ممنون خیلی دنبال این ورژن بودم در حال دانلود هستم

    26. Ibara در ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ :

      سلام و درود
      کامپیوتری دارم که سی.دی یا دی.وی.دی رام نداره و از قبل ویندوز xp روش نصب بوده، چه راهی پیشنهاد میدید که ویندوز ۷ بتونم روش نصب کنم؟
      متشکــر

      • profile avatar سافت سرا در ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ :

        سلام. می تونید از فلش دیسک استفاده کنید.

    27. Ibara در ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ :

      سپاس ویژه از پاسخ سریعتون
      منظورتون از فلش دیسک برنامه هایی هست که فلش را بوتیبل میکنند؟
      بعد همین فایلهای بالا را با فلش دیسک میتونم نصب کنم یا فایل دیگه ای باید بگیرم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ :

        بله می تونید.

    28. اكبر در ۴ فروردین ۱۳۹۴ :

      هنگام نصب ویندوز رمز میخواهد ممنون

      • profile avatar سافت سرا در ۴ فروردین ۱۳۹۴ :

        سلام. نیازی به وارد کردن رمز نیست.

    29. خاطره در ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ :

      سلام
      خواهشا بگین ورژن اینترنت اکسپلورر این ویندوز چه ورژنیه ۸ – ۹ – ۱۰ یا ۱۱؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ :

        سلام. دقیقا نمی دونم اما فکر می کنم ۹ باشه.

    30. کورش در ۶ خرداد ۱۳۹۴ :

      دارم دانلود میکنم اگر خوب بود که هست ممنون

    31. محسن در ۷ مرداد ۱۳۹۴ :

      سلام خسته نباشید
      من این ویندوز رو دنلود کردم سرعتش عالیه
      ولی تنها مشکلی که داره اینکه که هر تنظیماتی رو تو ویندوز اعمال میکنی بعد از چندبار ریستارت به حالت اولیه برمیگرده مثلا دستکتاپ و ساختن اکانت جدید و …
      خواستم بدونم مشکل چیه و چجوری میشه حلش کرد؟
      ممنون میشم پاسخگو باشید

      • profile avatar سافت سرا در ۷ مرداد ۱۳۹۴ :

        سلام. با چنین مشکلی برنخوردیم.

    32. ااا در ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ :

      نرم افزار opengl چیه؟ به چه دردی میخوره؟
      چه نسخه ای رو باید واسه این ویندوزی که برای دانلود قرار دادین دانلود کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ :

        OpenG شتاب دهنده گرافیکی هست و در صورت نیاز در بازیهایی که نصب می کنید قرار داده میشه.

    33. sina در ۲۰ آذر ۱۳۹۴ :

      سلام
      ممنون از قرار دادن این ویندوز کم حجم، من این ویندوز نصب کردم ولی به اینترنت وصل نمیشه. اصلا کانکشن ویندوز علامت ضربدر قرمزش وقتی مودم اتصال داره بازهم وجود داره. من کنار این ویندوز ایکس پی هم دارم که به راحتی به اینترنت وصل میشه.
      کسی میدونه علت چیه؟

    34. حسین در ۷ بهمن ۱۳۹۴ :

      سلام
      ضمن اشکر اززحمات شما من این ویندوز را نصب کردم اما متاسفانه سی دی صدا نصب نمییشه . مادربوردم آن بورد و asrock p4v88 می باشد . اگه ممکنه یه راه حلی جلوی من بذارید . ممنون

      • profile avatar سافت سرا در ۷ بهمن ۱۳۹۴ :

        سلام. باید درایور کارت صداتون رو پیدا و نصب کنید. می تونید از مجموعه DriverPack هم استفاده کنید.

    35. علی در ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ :

      سلام . من فایل رو بعداز استخراج رو سیدی رایت کردم ولی هرکاری که کردم نتونستم نصب کنم

      • profile avatar سافت سرا در ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ :

        سلام. توی CD چند تا فایل دارید؟

    36. solo در ۳ اسفند ۱۳۹۴ :

      سلام
      ممنون از سایت خوبتون … این ویندوز رو نصب کردم . خوبه و کم حجم
      ولی همش تو اجرای برنامه ها ارور exception unknown software exception میده
      لطفا راهنمایی کنین

    37. amirht در ۹ تیر ۱۳۹۵ :

      سلام من نسخه جدید ویندور ۷ لایت ادیشن رو دانلود و روی سی دی رایت کردم ولی هنگامی میخوام از رو سی دی بوت کنم این ارور رومیده
      Cannot boot error code 5
      من همین ویندوز رو روی pc دیگه با همین سی دی نصب کردم ولی بدون مشکل بالا اومد.ممنون میشم کمکم کنین

    38. alireza در ۳۱ تیر ۱۳۹۵ :

      سلام میخواستم بدونم بازی هایی مثله pes 2016 رو باز میکنه؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱ مرداد ۱۳۹۵ :

        سلام. چک نکردیم!

    39. alireza در ۱ مرداد ۱۳۹۵ :

      ببخشید اگه بخوام روی فلش بریزم باید با نرم افزار خاصی اینکارو بکنم یا همون به صورت عادی کافیه؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱ مرداد ۱۳۹۵ :

        می تونید از Rufus استفاده کنید.

    40. جواد در ۴ مرداد ۱۳۹۵ :

      سلام باید هر دو پارت رو دانلود کرد

      • profile avatar سافت سرا در ۴ مرداد ۱۳۹۵ :

        سلام. بله.

    41. امیر علی در ۲ مهر ۱۳۹۵ :

      بد نیست کم حجمه بقیه بیشترن

    42. امیر در ۱۶ مهر ۱۳۹۵ :

      بعد از اینکه دو فایل رو دانلود کنیم چه کار کنیم

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ مهر ۱۳۹۵ :

        اکسترکت و ایمیج رو بر روی CD رایت کنید.

    43. یونس در ۱۵ آبان ۱۳۹۵ :

      مرسی از سایت خوبتون،این نسخه روروی یک وی ام ویر استیشن نصب کردم،یک مالتی مدیای آموزشی میخاستم باهاش اجرا کنم که ویندوز مدیا پلیر روش نصب نیست!!!و به صورت مجزا هم نتونستم مدیا پلیر خود ویندوز روش نصب کنم،mf.dll پیغام خطاش بود

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ آبان ۱۳۹۵ :

        از شرکت تولید کننده مولتی مدیا سوال کنید.

    44. BARDIA در ۱ آذر ۱۳۹۵ :

      آقا من اتوران رو که باز میکنم یه توضیحاتی میده درباره ویندوز ۷ اما بعد دیگه نمیشه کاری کرد….
      لطفا سریع کمک کنید…

      • profile avatar سافت سرا در ۱ آذر ۱۳۹۵ :

        باید از طریق بوت ویندوز رو نصب کنید.

    45. محمد در ۱۲ آذر ۱۳۹۵ :

      با سلام آیا میشه نرم افزار های ۳۲بیت مثل آفیس و فتو شاپ نصب کرد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۲ آذر ۱۳۹۵ :

        سلام. تست نکردیم.

    46. بهنام در ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ :

      سلام با درایور پک سولوشن همه درایور هش نصب می شود به اینترنتم وصل میشود امتحان کردم ودات نت فرومک ۴.۵.۱نصب میشود دانلود کنید ۵گیگ جا می خواهد برای نصب ویندوز

    47. بهنام در ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ :

      آفیس و غیره نصب میشود دانلود کنید

    48. محمدرضا در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ :

      سلام من وقتی میرم داخل کامپیوتر وقتی میخواد بالا بیاد یه ارور میاد نوشته مود ….. وارد صفحه ا۲لی نمیشه مشکل چیه؟؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ :

        سلام. یه عکس از ارور بفرستین.

    49. ارام در ۹ تیر ۱۳۹۶ :

      نصب نمیشه تو صفحه سیاه starting windows متوقف میشه . چکار باید کرد.؟

      • profile avatar سافت سرا در ۹ تیر ۱۳۹۶ :

        سلام. ممکنه مشکل از دیسک باشه. مجددا رایت و تست کنید.

    50. ارام در ۹ تیر ۱۳۹۶ :

      چندین بار رایت کردم ویندوز های ۷ را .همه در starting windows متوقف میشن . نمیشه کاری کرد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۹ تیر ۱۳۹۶ :

        شدن که میشه. اما ده ها دلیل می تونه داشته باشه، نمیشه همینجوری جواب داد.

    51. ارام در ۹ تیر ۱۳۹۶ :

      اگه امکان داشته باشه چند مورد را توضیح دهید.؟

    52. Matin در ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ :

      سلام می خواستم بدونم پیش نیاز این ویندوز چیه

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ :

        سلام. ۱ گیگ رم. سی پی یو P4

    53. محمدرضا در ۸ شهریور ۱۳۹۶ :

      راهنمای نصب را لطفا بزارید

    54. ali در ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ :

      سلام منو دو تا پارتو دانلود کردم هالا باید کدم پارت رو اکسترکت کنم و چجوری بریزم تو فلش؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ :

        سلام. پارت اول رو اکسترکت کنید دومی هم خودش اکسترکت میشه. بعد با نرم افزار Rufus می تونید ازش فلش بوتیبل بسازید.

    55. جواد در ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ :

      با تشکر از سایت خوبتون ویندوز سون لایت رو نصب کردم ولی در شناسایی شبکه مشکل داره و سرور اداره را نمیشناسه همیچنین دامین رو نمیشه تغییر داد راهنمایی بفرمایید متشکرم

      • profile avatar سافت سرا در ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ :

        سلام. این نسخه کامل نیست و محدودیتهایی داره. بیشتر مناسب کاربران خانگی و آماتور هست.

    56. مجتبی در ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ :

      با عرض سلام و ادب

      ببخشید من این ویندوز ۲ بار از روی فلش نصب کردم اما در هر دو بار هارد کلا MBR صفر میشه و باید هارد در یک ویندوز دیگری به سختی فرمت کرد تا بشه ازش استفاده کرد و در کل این فایل ISO در هر دوبار باعث شد که یکبار کل اطلاعاتم از بین بره حتی در دو درایو جدا….و هم هاردم که جدیدا یک هارد SSD خریدم که تو اونهم جواب نداد و فکر کنم باید از روی CD نصب کرد

      • profile avatar سافت سرا در ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ :

        سلام. دوست عزیز آخه SSD با ویندوز ۷ کم حجم جور در می یاد؟
        البته این مشکلی که شما دارید ربطی به این ویندوز نداره ولی این ویندوز برای کسانی مناسبه که سیستم قدیمی دارند.

    57. حسین مبشریان در ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ :

      سلام و درود فراوان
      من این نسخه از ویندوز رو دانلود و نصب کردم فقط برای تست و دیدم که به کار من نمیاد چون من قبل نسخه اوریجینال ویندوز ۷ رو داشتم و به اون عادت کرده بودم.
      اما، من این نسخه از ویندوز ۷ رو برای کسایی که کارای گرافیکی، سنگین و اداری ندارن و از همه مهمتر سیستم اونا قوی نیست می تونن از این نسخه ی ویندوز استفاده کنند.
      بزارید روراست باشم این نسخه ی ویندوز برای کسایی کهکارشون با کامپیوتر هست و از اینجور حرفا
      کسایی که کارشون با کامپیوتر هست و دائما با کامپیوتر سرو کار دارن بدرد نمی خوره.

      وسلام

    58. Saharrr در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ :

      ببخشید میشه سوال منو زود جواب بدید منتظرم.
      میشه وقتی دو تا پارت رو دانلود کردم رایتش کنم رو دی وی دی اورجینال بعد ریست و بوت کنم؟
      یا حتی رو دی وی دی نفرستم دانلود که شد بفرستمش رو فلش بعد ریست کنم؟؟؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ :

        سلام. باید ایمیج رو اکسترکت و با متد ایمیج روی دیسک رایت کنید.
        روی فلش هم می تونید بوتیلش کنید با نرم افزار Rufus یا نرم افزارهای مشابه

    59. مهدیار ضمیری در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ :

      بر روی سی دی با سرعت چند باید رایت کنم

      • profile avatar سافت سرا در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ :

        بسته به رایتر و سی دی تون دارید ولی ۱۶x برای سی دی مناسبه معمولا.

    60. امیر در ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ :

      سلام. ویندوز سبک و راحتی هست اما من به مشکل برخوردم:
      iTunes نصب نمیشه و در موارد زیادی پیام میاد که باید Service Pack 1 نصب بشه که هر کاری کردم نصب نشد حتی به طور مجزا دانلودش کردم ولی بازم نصب نمیشه. ضمنا .Net Framework هم لازم دارم که اونم نصب نمیشه.
      اگه این چند تا مشکل حل بشن میتونم بگم ویندوز معقولی هست در غیر اینصورت مجبورم نسخه معمولی نصب کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    61. Mortez در ۱۸ تیر ۱۳۹۹ :

      سلام باید هر دو فایل رو بزارم تو usb

      • profile avatar سافت سرا در ۱۸ تیر ۱۳۹۹ :

        سلام. خیر.
        باید از نرم افزارهایی نظیر YUMI و Rufus استفاده کنید.

    62. یوسف در ۳۱ تیر ۱۳۹۹ :

      سلام دانلود کردم اکسترکت نمیشه

      • profile avatar سافت سرا در ۳۱ تیر ۱۳۹۹ :

        سلام. آموزش تعمیر فایلهای فشرده رو مشاهده کنید.

    63. m در ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ :

      سلام ببخشید این نسخه ۶۴ بیته یا ۳۲ بیت

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ :

        سلام. ۳۲ بیتی

    64. امیر در ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ :

      این قدیمی ترین نسخه است

    65. Mobin در ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ :

      عالیه دستتون درد نکنخ

    66. ابوالفضل در ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ :

      ببخشید روی dvd حم میشه رایت کرد

      • profile avatar سافت سرا در ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ :

        بله.

    67. محمد در ۲۳ مهر ۱۳۹۹ :

      سلام میخواستم بدونم که این نسخه ویندوز ۷ به اینترنت وصل میشه؟
      و اینکه از دو مرورگر Chrom و Microsoft Edge پشتیبانی میکنه؟
      و در آخر از برنامه VMware Workstation ساپورت میکنه؟ (چون میخوام ویندوز رو به صورت مجازی نصب)
      ببخشید که اینقدر سوال پرسیدم ممنون.

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ مهر ۱۳۹۹ :

        سلام. هیچکدام از مواردی که فرمودید تست نشده اما دلیلی برای پشتیبانی از کروم و اج نیست. در مورد VMware باید تست کنید که آیا کشش داره یا نه. مگه از نسخه های قدیمی و سبکش استفاده کنید.

    68. Mehrshad در ۲۱ آذر ۱۳۹۹ :

      سلام ممنون از سایتتون الان که اومدم تو سایت با ویندوزی که گذاشتین اومدم خواستم بدونم نیاز به اکتیو داره اگه داره لطفا کد اکتیوشو بزارید من با نرم افزار خواستم اکتیو کنم نشد

      • profile avatar سافت سرا در ۲۱ آذر ۱۳۹۹ :

        سلام. نیاز به فعال سازی نداره، اما اگر احیانا اگر نیاز بود از بخش فعال سازهای ویندوز و آفیس دریافت کنید.

    69. hamidrwa در ۱ دی ۱۳۹۹ :

      چرا ارورمیده

    70. علی در ۲۱ دی ۱۳۹۹ :

      میشه رو vmwareاجرا کرد و اینکه مرورگر داره توش؟ و به اینترنت وصل میشه آِیا ممنونم جوابمو بدید

      • profile avatar سافت سرا در ۲۱ دی ۱۳۹۹ :

        سلام. بله امکان نصب در ماشین مجازی رو داره. مرورگر منظورتون چه مرورگری هست؟ هر مرورگری بخواید می تونید روش نصب کنید.

    71. علی در ۲۲ دی ۱۳۹۹ :

      من الان اجرا کردم توکی شد عالیه فقط بپرسم که چجور میتونم فایل های کامپیوتر خودمو روش بریزم

      چون توش فقط یه مرورگر اکسپلور داره اونم کلا تو سایت نمیره اینترنتم وصله:/

      • profile avatar سافت سرا در ۲۲ دی ۱۳۹۹ :

        می تونید از منوی VM ابزار VmWare Tools رو نصب کنید که با ویندوز اصلی ایجاد تعامل می کنه. یعنی می تونید فایل کپی پیست کنید یا با دراگ فایل رو به ویندوز مجازی منتقل کنید. البته بعضی وقتها هم جواب نمیده. همچنین می تونید تو تنظیمات ماشین مجازی، یک یا چند پوشه یا درایو از ویندوز اصلی رو به عنوان درایو مجازی در ماشین مجازی Share کنید.

    72. علی در ۲۲ دی ۱۳۹۹ :

      ببخشید خب چطوریshareکنم

      • profile avatar سافت سرا در ۲۲ دی ۱۳۹۹ :

        تو تنظیمات ماشین مجازی وقتی خاموش است
        Edit Virtual machine Settings/Options/Share Folders

    73. علی در ۲۳ دی ۱۳۹۹ :

      من الان اونو فعال کردم بازم نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ دی ۱۳۹۹ :

        فعال کنید و یه پوشه رو به عنوان درایو مجازی بهش معرفی کنید!

    74. علی در ۲۳ دی ۱۳۹۹ :

      چطوری اخه اگه میشه یاد بدین من فعال کردم ولی نمیشه اموزش بدید:D

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ دی ۱۳۹۹ :

        اموزش چی بدیم آخه؟ فعال کنید و پوشه هایی رو که می خواید اد کنید دیگه؟
        به آیدی تلگرام پیغام بدید ریموت بزنن چک کنن.

    75. علی در ۲۳ دی ۱۳۹۹ :

      بخدا من کردن نشد نه کپی میشه نه پیست

    76. محسن در ۲۴ دی ۱۳۹۹ :

      من این ویندوز رو نصب کردم. خیلی خوبه. مشکلم اینه که نمی‌تونم آکروبات ریدر پرفشنال نصب کنم. تا ۹۸ درصد نصب میشه و بعد ارور ۱۹۲۰ میده و کل فرایند آندو میشه. لطفا راهنمایی کنید که چه کار کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۴ دی ۱۳۹۹ :

        Acrobat Reader نسخه Pro نداره، اگه منظورتون Adobe Acrobat Pro هست مناسب این ویندوز نیست.

    77. هادی در ۲ اسفند ۱۳۹۹ :

      سلام وقت بخیر
      برای سیستم با رم ۵۱۲ و گرافیک ۱۲۸ نصب میشه؟
      فقط میخوام روش مرورگر نصب کنم و اینترنت برم
      ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

      • profile avatar سافت سرا در ۲ اسفند ۱۳۹۹ :

        سلام. بعید می دونم ولی اصلا پیشنهاد نمیشه. بهتره از ایکس پی طرح ۷ استفاده کنید.

    78. iliya در ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ :

      روی این ویندوز برنامه net.framework نصب میشه ؟؟
      و ویندوز چند بیت هست

      • profile avatar سافت سرا در ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ :

        ویندوز ۳۲ بیتی هست. دات نت ۴.۰ و ۵.۰ نصب میشه.

    79. Mahi در ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ :

      سلام ببخشید دو تا پارت رو چگونه ادغام کنیم و بعد نصب کنیم میشه اینو کامل توضیح بدین لطفا

      • profile avatar سافت سرا در ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ :

        سلام. هر دو رو دانلود و کنار هم قرا بدید روی یکیش کلیک راست کنید و Extract رو بزنید.

    80. H در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ :

      سلام خسته نباشید
      من فایل رو دانلود کردم استخراج هم کردم ولی نمیدونم چطور نصب کنم میشه راهنمایی کنید؟

      • profile avatar سافت سرا در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ :

        سلام. یه فایل help کنارش هست که توضیح داده.

    81. Pourya در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ :

      کلا ارور میده

    82. Pouya در ۳۰ تیر ۱۴۰۰ :

      سلام دوستان خواستم چندتا نکته رو براتون بگم که الکی نتتون رو هدر ندین.
      ویندوز اکتیو نیست و خیلی زیاد هم باگ داره.
      برای نصب باید روی فلش بوتیبل شه و فایل ایزو نداره باید حتما از طریق بوت نصب کنید گرافیک بسیار پایینی داره.
      خیلی سرعتش کمه.
      اگه هم نصب کردین باید از طریق فعال ساز ویندوز رو اکتیو کنید.

      • profile avatar سافت سرا در ۳۰ تیر ۱۴۰۰ :

        سلام. ویندوز به صورت اکتیو نصب میشه اما تحت شرایطی روی برخی سیستمها ممکنه اکتیو نباشه که با فعال سازهای موجود می تونید اکتیوش کنید.
        یعنی چی فایل ایزو نداره؟ ویندوز به صورت فایل ایزو عرضه شده.

    83. saeid در ۴ شهریور ۱۴۰۰ :

      سلام دانلود شد پارت ۱ از ex….شد و رایت شد ولی در مرحله ای که پارتیشن انتخاب و کپی ها شروع شد ارور داد??

      • profile avatar سافت سرا در ۴ شهریور ۱۴۰۰ :

        سلام. تصویر ارور رو جایی آپلود و آدرسش رو اینجا ارسال کنید.

    84. علی در ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ :

      سلام
      این ویندوز واقعا خوبه من حداقل روی ۵ سیستم انرا نصب کردم و جواب داد
      فقط یک مشکل داره و اونم اینه که پسورد ادمین بعد از مدتی می پره و با هیچ پسوردی وارد نمیشه و مجبورم کنارش یه کاربر اضافه کنم و از اون استفاده کنم اگر حداقل پسوردی که باهاش ادمینش وارد میشه را می گفتید خیلی خوب میشد

    85. علیرضا در ۱۷ مهر ۱۴۰۰ :

      سلام
      یک سیستمم رمش ۳گیگ DDR 1 هست
      گرافیکم fx5500 256mb
      cpu amd athlon xp
      هست
      آیا امکان نصب ویندوز سون را دارد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ مهر ۱۴۰۰ :

        سلام. این نسخه رو به احتمال زیاد بله.

    86. محمد در ۲ آبان ۱۴۰۰ :

      سلام میخواستم بپرسم ایا این نسخه برای گیم خوبه یا نه سیستمم ضعیف نیس ولی میخواستم بدونم اگه برای گیم خوبه نصبش کنم و ایا تو این نسخه میشه به اینترنت وصل شد یا حذفش کرید ممنون میشم جواب بدید

      • profile avatar سافت سرا در ۲ آبان ۱۴۰۰ :

        سلام. فکر نمی کنم برای گیم گزینه مناسبی باشه اما تست نشده.
        بله به اینترنت میشه وصل شد.

    87. Aa در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ :

      ببخشید میشه بگید حداقل سیستم مورد نیاز این ویندوز چه مشخصاتی هست؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ :

        سلام. اطلاع دقیق ندارم ولی رو سیستمهای قدیمی هم نصب میشه. مشکلی خاصی نداره!

    88. امیر در ۱ خرداد ۱۴۰۱ :

      سلام من پردازنده سیستم لبتاپم
      Intel R Pentium R M processor
      ۱.۸۶Hz
      ۵۱۲ ram هست آیا نصب میشه خواهش میکنم جواب بدید با فلش میتونم نصبش کنم یا بدم رایتش کنن

      • profile avatar سافت سرا در ۱ خرداد ۱۴۰۱ :

        سلام. اطلاعات سخت افزاری ندارم. اما به احتمال زیاد نصب میشه.

    89. MOHam84 در ۲ تیر ۱۴۰۱ :

      سلام من زیاد ماهر نیستم میشه بهم راهنمایی کنید که چطور باید با فلش نصب کنم ؟ فقط کافیه دانلود کنم و انتقال بدم فایل رو ؟

      • profile avatar سافت سرا در ۳ تیر ۱۴۰۱ :

        سلام. از نرم افزار Rufus استفاده کنید.

    90. MOHam84 در ۲ تیر ۱۴۰۱ :

      سلام آیا میتونم این فایل رو در کامپیوتر دانلود و نصب کنم یا حتما باید از فلش و سی دی استفاده کرد ؟

      • profile avatar سافت سرا در ۳ تیر ۱۴۰۱ :

        سلام. اگر ویندوزتون از این نسخه قدیمی تر باشه احتمال زیاد میشه.

    91. moen در ۱۷ تیر ۱۴۰۱ :

      سلام خدا قوت این نسخه برای سی پی یو ۲ ورم ۱ مناسب است ؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ تیر ۱۴۰۱ :

        سلام. احتمالا بله ولی باید تست کنید.

    92. طاها در ۸ مرداد ۱۴۰۱ :

      سلام این نسخه ۳۲بیتیش روی رم ۵۱۲نصب میشه
      یه سوال می‌دونم مال سایتتون نیست اما متونی بگید که گروی ویندوز xpمیشه از گوشی با کابل یو اس بی اینترنت بدم ویندوز xp
      ممنون

    93. زمان قربانی در ۲۵ دی ۱۴۰۱ :

      سلام بازم ممنون از سایت خوبتون من حالا ویندوز ۷ رو دانلود کردم و توی برنامه ی VirtualBox نصب کردم این هم جواب داد.

    94. زمان قربانی در ۲۷ دی ۱۴۰۱ :

      سلام من این ویندوز رو دانلود کردم روی ماشن مجازی VirtualBox نصب کردم فقط نمیدونم چرا صدا نداره ویندوز لطفا بگید ممنون میشم.

      • profile avatar سافت سرا در ۲۸ دی ۱۴۰۱ :

        سلام. دلایل مختلفی داره ممکنه درایور رو نشناخته.

    95. علی شریفی در ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ :

      سلام.من می خوام این ویندوز رو روی شبیه ساز limbo نصب کنم ولی بوت نمیشه.چیکار کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ :

        سلام. باید بوت روی روی ایمیج ویندوز بگذارید.

    96. عبدالرضا در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ :

      سلام ویندوز سبک و خوبیه
      ولی صدا نداره علامت ضربدر قرمز رو بلند گو هست هر دایور صدای نصب میکنم پشیبانی نمیشه یا بعضیاشون موقع نصب میگه پشتیبانی نمیشه
      حتی از طریق Devic Managir هم درایور رو حذف میکنم تا بعد از ریست سیستم اتومات نصب بشه بازم مینویسه دایور پیدا نشد

    97. ممد در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ :

      ببخشید روی این سیستم من نصب میشه
      cori9 9900
      gpu:rtx 4080 ti
      ram 128 gb ddr5
      ۸ترابایت ssd
      ۵گیگاهرتز cpu
      نصب میشه

      • profile avatar سافت سرا در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ :

        سلام. چرا نسخه اصلی رو نصب نمی کنید؟!

    98. programmer در ۳ تیر ۱۴۰۲ :

      برای من ارور ms140.dll داد

    99. new user در ۳ تیر ۱۴۰۲ :

      میخواستم روی رایانه قابل حمل
      با سخت افزار
      پردازنده سال دوهزاروشانزده با یک وشش دهم گیگاهزتر
      وحافظه موقت دوتایی
      گرافیک مایکروسافت
      حافظه لپتاپ درونی پانصد گیگ
      اما ترسیدم انرا روی رایانه ای
      با سخت افزار
      core i2 Q8400 8g 2g vga hard 256ssd gigabyte

    100. حسین در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ :

      چرا وقتی استخراجش میکنم میگه هیچ فایلی موجود نبست

      • profile avatar سافت سرا در ۲۳ مهر ۱۴۰۲ :

        آموزش تعمیر فایلهای فشرده رو ببینید.

    101. امیرعباس فاطمی در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ :

      سلام لطفاً راهنمای نصب ویندوز را بگذارید

      ممنون