تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Picosmos Tools v2.6.0.1 x64 | v2.4.0.0 x86

مجموعه‌ای جامع، قدرتمند و رایگان از ابزارهای ویرایش عکس و کار با تصاویر

مجموعه‌ای جامع، قدرتمند و رایگان از ابزارهای ویرایش عکس و کار با تصاویر

Picosmos Tools v2.6.0.1 x64 | v2.4.0.0 x86

حجم : 79MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Free Time
تاریخ بروزرسانی : ۲۱ دی ۱۳۹۹
|
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵
بازدید : 3,710 |
لینک کوتاه :

Picosmos Tools مجموعه‌ای جامع، قدرتمند و رایگان از ابزارهای ویرایش عکس و کار با تصاویر مانند مدیریت و نمایش تصاویر، اعمال افکتها و فیلترهای مختلف به عکس، انجام ویرایشهای گروهی بر روی تصاویر، طراحی پوستر و تصاویر کلاژ، عکسبرداری از صفحه نمایش و … است. این نرم افزار منابع گرافیکی متنوعی در خود جای داده است و این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی پوسترهای زیبا و تاثیرگذاری طراحی کنید، عکسهای خود را در قالب کلاژ و تصاویر چندگانه ترکیب کنید، انواع افکتهای و فیلترهای زیبا را به تصاویر خود اعمال کنید و در یک کلام بر روی تصاویر خود هر تغییری که مایلید را اعمال کنید.

در زمینه پردازش فایلهای گرافیکی به صورت هم‌زمان نیز نرم افزار Picosmos امکانات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان گفت با توجه به رایگان بودن و کاربری بسیار ساده می‌تواند یکی از بهترین انتخابها به عنوان یک نرم افزار مدیریت، ویرایش، سازمان‌دهی، مرور و کار با تصاویر باشد.

نرم افزار Picosmos شامل ابزارهای زیر است:

Page Design

این نرم افزار یکی از کارآمدترین ابزارهای موجود در مجموعه Picosmos Tools است که امکان طراحی پوسترهای زیبا و حرفه‌ای، تصاویر کلاژ و آلبومهای چندگانه و ترکیب تصاویر را با چند کلیک ساده به شما می‌دهد. Page Design دارای صدها الگوی آماده و پیش‌فرض است که با استفاده از آنها می‌توانید به سادگی هر چه تمام تصاویر حرفه‌ای و جذابی را تنها در چند ثانیه خلق کنید.

Picosmos Editor

این نرم افزار محیط ویرایشگر اصلی مجموعه Picosmos Tools است که دارای انواع ابزارهای ویرایشی استاندارد و حرفه‌ای کار با تصویر می‌باشد و پشتیبانی آن از لایه‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت برخورداری از دانش گرافیکی کافی تصاویری پیچیده و حرفه‌ای ایجاد کنید. در واقع می‌توان گفت Picosmos Editor نسخه‌ای ساده‌تری از نرم افزار فتوشاپ است. این برنامه به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و سبکهای پیش‌فرض می‌تواند برای افراد مبتدی بسیار موثرتر واقع شود.

Picosmos Shows

این نرم افزار یک مرورگر عکس قدرتمند و منعطف است که به دلیل امکانات مفید و کارآمد خود می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ابزار نمایش عکس ویندوز باشد. Picosmos Shows علاوه بر سرعت نمایش بسیار بالای تصاویر و قابلیتهای مدیریتی گسترده، با تلفیق ابزارهای کاربردی خود با محیط برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سادگی اقدام به تغییر فرمت، تغییر نام، سازمان‌دهی و اصلاح رنگ و نور تصاویر مورد نظر کند. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار علاوه بر تصاویر محلی می‌توانید تصاویر موجود در سرورهای آنلاین و سایتهای به اشتراک‌گذاری تصویر را نیز مشاهده و بر روی سیستم خود مدیریت کنید.

Screen Capture

این برنامه امکان عکسبرداری از صفحه با ابعاد مورد نظر را در قالب محیط ساده خود به شما می‌دهد. Screen Capture علاوه بر عکسبرداری از صفحه نمایش امکاناتی مانند ترسیم اشکال هندسی، نقاشی، درج متن و شطرنجی کردن بخشی از صفحه را پیش از عکسبرداری به شما می‌دهد.

Effect

این نرم افزار امکان افکت‌گذاری، اعمال فیلترهای تصحیح و توازن رنگ و نور و ترکیب لایه‌های مختلف تصویری را در محیطی ساده و توسط استایلهای پیش‌فرض و متنوع خود به شما می‌دهد. ابزار Effect توسط دیگر نرم افزارهای ویرایشگر این مجموعه نیز در دسترس است. به این ترتیب می‌توانید در محیطهای Page Design و Editor نیز از امکانات آن استفاده کنید.

Cutout

این ابزار امکان برش تصاویر و جدا کردن سوژه مورد نظر از پس زمینه را به شما می‌دهد. ابزار Cutout بخشی از محیط Effect است و در واقع یکی از امکانات این بخش می‌باشد.

Combine

این نرم افزار امکان چیدن سریع یک یا چند تصویر را در یک شیت به منظور چاپ آنها و ایجاد تصاویر پرسنلی با چند کلیک ساده به شما خواهد داد. Combine دارای محیط بسیار ساده و منعطفی است و این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی ابعاد شیت، تعداد تصاویر موجود در هر ردیف و ستون، فاصله خالی بین تصاویر، میزان شفافیت عکسها، وجود فریم در اطراف تصاویر، رنگ و اندازه فریم، میزان گرد شدن گوشه‌های عکسها و … را تنظیم کنید.

Crop & Split

این نرم افزار دارای دو بخش Crop و Split است. بخش Crop امکان برش بخش خاصی از تصویر را با ابعاد و نسبتهای مورد نظر به شما می‌دهد. بخش Split نیز به منظور تکه‌تکه کردن تصاویر به قطعات مساوی و برش آنها برای چاپ توسط پرینترهای معمولی است.

Batch

نرم افزار Batch مجموعه‌ای از ابزارها و امکانات برای کار با تصاویر به صورت گروهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. توسط این بخش می‌توانید تعداد زیادی عکس را ویرایش کنید. رنگ، نور و کنتراست آنها را تنظیم کنید. فرمت و ابعاد تصاویر را تغییر دهید. بر روی عکسهای خود واترمارک مورد نظر را قرار دهید و آنها را بچرخانید.

Camera

این برنامه امکان مدیریت تصویر وب‌کم، عکسبرداری از فریم مورد نظر و ارسال تصاویر دریافتی به ابزارهای ویرایشی مجموعه را به شما خواهد داد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Picosmos Tools عبارتند از:

  • ایجاد پوستر، تصاویر کلاژ و آلبومهای عکس جذاب و متنوع
  • اضافه کردن قاب و حاشیه به تصاویر و تلفیق تصاویر در محیط چند لایه
  • دارای چندین الگوی پیش‌فرض زیبا و متنوع
  • امکان درج متن بر روی تصویر با پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت اعمال جلوه‌های زیبا به لایه‌های متنی مانند سایه و حاشیه
  • امکان اعمال فیلتر مورد نظر به محدوده خاصی از تصویر
  • قابلیت واترمارک تصویر توسط متن و لوگوی مورد نظر
  • حذف اثرات ناخواسته تصویری مانند قرمزی چشم و جوش صورت
  • ارائه پیش‌نمایش زنده از فیلتر مورد نظر در قالب تصویر انتخابی
  • امکان تبدیل دسته‌ای تصاویر با قابلیت تغییر نام، دوران و تنظیم نور و کیفیت
  • پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصویری نظیر BMP, DIB, GIF, ICO, JPEG, PNG, PSD, TGA, TIFF, WebM
  • پشتیبانی از فرمتهای RAW نظیر NEF, CRW, MRW, RAF, DNG, ORF, X3F
  • دارای محیط کاری زیبا، مدرن و منعطف با قابلیت تغییر رنگ
  • عکسبرداری از صفحه نمایش با حالتهای مختلف
  • مدیریت تصویر وب‌کم و ذخیره فریم مورد نظر
  • پشتیبانی گسترده از کشیدن و رها کردن
  • و …
تصاویری از محیط نرم افزار
پنجره اصلی برنامه نرم افزار Page Design نرم افزار Editor نرم افزار Picosmos Shows نرم افزار Screen Capture نرم افزار Effect نرم افزار Cutout نرم افزار Combine نرم افزار Camera نرم افزار Crop & Split نرم افزار Batch
تبلیغات
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی
  • آموزش حسابداری در اکسل
  • آموزش ساخت اکولایزر موزیک

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما