تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Sandboxie v5.68.4 x86 x64 | Sandboxie-Plus v1.13.4 x86 x64

اجرای برنامه‌ها و فایلها در محیط ایزوله و امن

اجرای برنامه‌ها و فایلها در محیط ایزوله و امن

Sandboxie v5.68.4 x86 x64 | Sandboxie-Plus v1.13.4 x86 x64

حجم : 5MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Sandboxie Holdings
تاریخ بروزرسانی : ۸ فروردین ۱۴۰۳
|
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۵
بازدید : 2,154 |
لینک کوتاه :

یکی از معضلات رایج استفاده از کامپیوتر و اینترنت شیوع گسترده انواع ویروسها و بدافزارهای کامپیوتری است که سبب صدمه زدن به سیستم عامل و اطلاعات و نقض حریم خصوصی کاربران می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات کاربران سعی می‌کنند از برنامه‌های امنیتی مختلفی مانند آنتی ویروسها استفاده کنند که البته این برنامه‌ها نیز به نوبه خود مشکلاتی مانند کند کردن بیش از حد سیستم و همچنین عدم توانایی برای شناختن انواع آلودگی‌ها را دارند. به نحوی که برخی کاربران از نصب آنتی ویروسها بر روی سیستم خود امتناع می‌کنند. البته راه‌های مختلف دیگری نیز برای حفظ امنیت سیستم و اطلاعات وجود دارد که هر کدام مشکلات خود را دارند.

سیستم عاملهای مجازی

یکی دیگر از این راه‌ها استفاده از سیستم عاملهای مجازی است. به این ترتیب شما می‌توانید بر روی ویندوز خود یک ویندوز مجازی نصب کنید و نرم افزارها، فایلها و سایتهای مشکوک را بر روی این سیستم عامل تست کنید. این روش نیز مشکلاتی نظیر انتقال و جابجایی فایلها، عدم دسترسی به منابع کافی و نیز اشغال فضای قابل توجهی از هارد دیسک را به همراه دارد. علاوه بر آن برنامه‌های شبیه‌ساز ویندوز معمولا منابع زیادی از سیستم را مصرف می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند آن را بسیار کندتر از حالت معمول آن کنند.

نرم افزار Sandboxie

Sandboxie نرم افزاری قدرتمند و کاربردی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی جعبه شنی و ایجاد یک فضای ایزوله و جدا از سیستم عامل به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و بدون نگرانی از بروز تغییرات ناخواسته بر روی سیستم و یا دسترسی به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی اقدام به اجرای فایلها و برنامه‌های مشکوک، وب‌گردی و حضور در فضای مجازی نمایید.

افزایش امنیت و حریم خصوصی

استفاده از نرم افزار Sandboxie به خصوص در زمینه وب‌گردی و فعالیتهای اینترنتی مانند دانلود فایلها سبب افزایش امنیت و حریم خصوصی به نحو چشم‌گیری می‌شود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا مرورگر اینترنتی خود را به بالاترین سطح امنیتی ممکن ارتقا دهند و با خیال آسوده و بدون نگرانی از حملات بدافزارها، ویروسها، باج‌افزارها، حملات فیشینگ و دیگر تهدیدات امنیتی از حضور در دنیای اینترنت لذت ببرند.

عدم کاهش سرعت سیستم

مزیت نرم افزار سندباکس نسبت به دیگر روشهای موجود این است که استفاده بسیار محدودی از منابع سیستم و فضای هارد دیسک خواهد کرد به نحوی که می‌توان گفت کوچکترین تاثیری در سرعت سیستم و اجرای برنامه‌ها و فایلها چه در محیط ایزوله و چه در حالت عادی نخواهد داشت.

اجرای برنامه‌ها در محیط ویندوز

علاوه بر آن اجرای فایلها و برنامه در محیط خود سیستم عامل صورت خواهد گرفت. به این ترتیب نیاز به نصب و راه‌اندازی محیط جداگانه‌ای برای این منظور نیست. کافیست فایل مورد نظر را در برنامه وارد کنید و با بهره‌گیری از محیط ایزوله سندباکس اقدام به اجرای آن نمایید. در انتها نیز برنامه Sandboxie تمام تغییراتی را که در هنگام کار با اینترنت و یا نرم افزارها در ویندوز ایجاد شده است ذخیره کرده و این امکان را به شما می‌دهد تا آنها را به حالت قبل برگردانید.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Sandboxie عبارتند از:

  • اجرای برنامه‌ها و فایلها در محیط ایزوله و امن
  • جلوگیری از بروز تغییرات غیر مجاز بر روی سیستم با بهره‌گیری از تکنولوژی جعبه شنی
  • حفاظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی در برابر سایتهای مخرب و ناامن
  • ذخیره و بازگردانی تغییرات ایجاد شده در سیستم هنگام کار با اینترنت
  • محافظت از سیستم در برابر محتوای ایمیلهای دریافتی و پیوستهای مشکوک
  • تست نرم افزارها و فایلهای مشکوک به آلودگی در محیط مجازی و جدا از سیستم عامل
  • پشتیبانی از تمام مرورگرهای اینترنتی مطرح مانند کروم، فایرفاکس، اپرا و مرورگرهای مبتنی بر آنها
  • سازگاری با نرم افزارهای آفیس مایکروسافت و دیگر برنامه‌های اداری و نمایش فایلهای PDF
  • پشتیبانی از برنامه‌های چندرسانه‌ای مختلف مانند پلیرها و ویرایشگرهای صوتی و تصویری
  • پشتیبانی از تمام نسخه‌های ویندوز (۳۲ و ۶۴ بیتی)
  • دارای حجم بسیار کم و سرعت بسیار بالا
  • رایگان و بدون محدودیت
  • و …

نرم افزار Sandboxie-Plus

Sandboxie-Plus یک ویرایش خاص از نرم افزار Sandboxie است که برای رفع مشکلات این برنامه و نیز افزودن چندین عملکرد مختلف به آن طراحی شده است.

نرم افزار Sandboxie-Plus به صورت متن‌باز توسط DavidXanatos منتشر می‌شود. این برنامه بسیاری از مشکلات و حفره‌های امنیتی Sandboxie را برطرف می‌کند و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. علاوه بر آن Sandboxie-Plus از واسط گرافیکی مبتنی بر Qt که بسیار پیشرفته‌تر از رابط  قدیمی MFC است، استفاده می‌کند.

تصاویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار Sandboxie Sandboxie-Plus
تبلیغات
  • پلی استیشن 5
  • آموزش حسابداری در اکسل
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما