تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

TidyTabs Pro v1.22.1

افزودن قابلیت Tabbed Browsing به ویندوز

افزودن قابلیت Tabbed Browsing به ویندوز

TidyTabs Pro v1.22.1

حجم : 6MB
نوع فعال سازی : Crack |
وب سایت سازنده : Nurgo Software
تاریخ بروزرسانی : ۲۸ مهر ۱۴۰۲
|
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
بازدید : 441 |
لینک کوتاه :

یکی از قابلیتهای کاربردی پیاده شده بر روی مرورگرهای اینترنتی ویژگی Tabbed Browsing است. این ویژگی باعث می‌شود به جای اینکه صفحات مختلف هر کدام در یک پنجره مجزا باز شوند، تمام صفحات در یک پنجره و در زبانه‌های مختلف قرار بگیرند؛ در این صورت دسترسی به صفحات مورد نظر بسیار ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. وجود این قابلیت یعنی نمایش پنجره‌های باز شده در قالب یک پنجره و در زبانه‌های مختلف در ویندوز نیز کمک بسیاری در دسترسی سریع به پوشه‌ها، فایلها و برنامه‌های مورد نظر و جلوگیری از شلوغی میز کار خواهد کرد با این حال هنوز این امکان در ویندوز ایجاد نشده است.

نرم افزار TidyTabs

TidyTabs نرم افزاری متفاوت و کاربردی برای نمایش و گروه‌بندی پنجره‌های ویندوز، برنامه‌ها، اکسپلورر و … به صورت زبانه مشابه اکثر مرورگرهای اینترنتی رایج است. البته از آنجا که این قابلیت بسیار مفید و کاربردی است برنامه‌های بسیاری برای ایجاد این ویژگی در پنجره‌های اکسپلورر ویندوز ایجاد شده است، اما تفاوت نرم افزار TidyTabs این است که این امکان را بر روی تمام پنجره‌های استاندارد ویندوز ایجاد می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید هر پنجره‌ای که مایلید را بکشید و به پنجره دیگر الحاق و به این ترتیب توسط زبانه‌های ایجاد شده در گروه به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

همه چیز را پین کنید

مزیت جالب نرم افزار TidyTabs این است که می‌توانید پنجره‌های متفاوت اعم از پوشه‌ها، برنامه‌ها، پنجره تنظیمات، مرورگرها، اسناد باز شده و … را در یک گروه پین کنید و نیاز به مینی‌مایز یا سوئیچ را به حداقل برسانید. زیرا تمام برنامه‌های مورد نظر در یک صفحه و پیش روی شما قرار دارند.

TidyTabs به صورت هوشمندانه حدس می‌زند چه پنجره‌ای می‌تواند از زبانه‌ها استفاده کند و این قابلیت را برای آن فعال می‌کند. اگر این قابلیت بر روی برنامه یا پنجره خاصی تشخیص داده نشد، می‌توانید در پنجره تنظیمات برنامه (Exceptions) به راحتی آن را به لیست سفید برنامه اضافه کنید. همچنین می‌توانید از لیست سیاه موجود برای غیر فعال‌سازی این قابلیت بر روی برنامه‌های مورد نظر کمک بگیرید.

دانلود TidyTabs

گسترش فضای کاری

پس از نصب نرم افزار TidyTabs تمام پنجره‌های شما دارای لنگری برای جابجایی خواهند بود که با کمک آنها می‌توانید پنجره‌های خود را گروه‌بندی و سازمان‌دهی کرده و فضای میز کار خود را آزاد کنید. برای این منظور کافیست یک برگه را بکشید و روی برگه دیگری قرار دهید تا یک گروه زبانه‌دار ایجاد شود. علاوه بر آن می‌توانید زبانه‌ها را از یک گروه جدا کرده و در گروه دیگری قرار داده یا آزاد کنید.

دانلود TidyTabs

گروه‌بندی خودکار

نرم افزار TidyTabs این امکان را به شما می‌دهد تا طرح‌بندی مطلوب خود را ذخیره و گردش کار خود را ساده کنید. برای این کار کافیست یک گروه ایجاد و آن را ذخیره کنید تا برنامه‌های شما در اجراهای بعدی به صورت خودکار گروه‌بندی شوند. این قابلیت ساده به شما اجازه می‌دهد در چند دقیقه سناریوهای پیچیده‌ای برای گروه‌بندی خودکار پنجره‌ها تعریف کنید.

دانلود TidyTabs

مرتب‌سازی خودکار زبانه‌ها

یکی دیگر از قابلیتهای ویژه نرم افزار TidyTabs امکان مرتب‌سازی زبانه‌ها به صورت خودکار است. به این ترتیب زبانه‌های یک گروه همیشه به همان شکل و ترتیبی که تنظیم کرده‌اید نمایش داده می‌شوند و نیاز نیست زمان زیادی برای پیدا کردن و دسترسی به پنجره‌های مورد نظر صرف کنید. در صورت تمایل حتی می‌توانید معیار مرتب‌سازی متفاوتی را برای هر گروه انتخاب کنید، خیالتان راحت باشد، TidyTabs انتخاب شما را به خاطر می‌آورد.

دانلود TidyTabs

فقط وقتی به آن احتیاج دارید

ممکن است برخی پنجره‌ها به دلیل ساختار ویژه خود نیازی به قابلیت گروه‌بندی نداشته باشند. TidyTabs به خوبی این موضوع را درک و پنجره‌هایی که نیاز به زبانه‌ها ندارند را شناسایی می‌کند. البته اگر احساس کردید پنجره مورد نظر شما نیز در این دسته قرار گرفته‌اند، می‌توانید به راحتی آن را به برنامه معرفی کنید تا به صورت زبانه‌دار نمایش داده شود.

به عبارتی شما می‌توانید مشخص کنید که کدام برنامه باید دارای پوسته زبانه‌دار باشد و کدام یک نه!
برای این کار و افزودن پنجره‌های مورد نظر به لیست سیاه یا سفید دو کلیک ساده کافی است.

هوشمند و فروتن

TidyTabs می‌داند زمانی که نیازی به آن ندارید نباید نمایش داده شود و مزاحم کار شما شود، از اینرو سعی می‌کند تا آنجا که ممکن است جلوی چشم شما نباشد. به همین دلیل سربرگهای گروه‌بندی پنجره‌ها به صورت پیش‌فرض مخفی هستند و تنها با قرارگیری ماوس در بالای تایتل‌بار (بر روی فضای خالی) نمایش داده می‌شوند، البته وقتی پنجره‌ای تمام صفحه باشد این لنگر در بالا و وسط پنجره برنامه (زمان قرارگیری ماوس روی آن) نمایش داده می‌شود.

سفارشی‌سازی گسترده

نرم افزار TidyTabs قابلیت سفارشی‌سازی گسترده‌ای دارد، اگر یکی از جنبه‌های TidyTabs مناسب شما نیست به سادگی می‌توانید آن را تغییر دهید. به لطف رابط کاربری ساده و شهودی برنامه و پنجره تنظیمات جامع، هر عملکردی در این برنامه قابل تنظیم و پیکربندی است.

کلیدهای میانبر

تمام ویژگی‌ها در نرم افزار TidyTabs از طریق میانبرهای صفحه کلید قابل تنظیم و فراخوانی هستند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد با سرعت بیشتری اقدام به مدیریت و دسترسی به پنجره‌های مورد نظر کنید.

سازگاری با AquaSnap

TidyTabs به نوعی طراحی شده است تا با نرم افزار AquaSnap تعامل کاملی داشته باشد. گروه‌های ایجاد شده توسط TidyTabs توسط نرم افزار AquaSnap نیز به راحتی کنترل می‌شوند. هر دو ابزار در حقیقت مکمل هم هستند و می‌توانند به شما امکان دستیابی به بهره‌وری مضاعف را بدهند.

سازگاری کامل با ویندوز

هسته اصلی برنامه TidyTabs از کد بومی بهینه‌ای تشکیل شده است و کوچکترین مشکل و تداخلی در ثبات و کارایی ویندوز ندارد. علاوه بر این مصرف حافظه در این نرم افزار بسیار پایین است و تقریبا بر مصرف CPU تاثیری ندارد.
این برنامه با تمام نسخه‌های ویندوز (۷، ۸، ۸.۱، ۱۰) سازگاری کامل دارد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار TidyTabs عبارتند از:

  • افزودن قابلیت Tabbed Browsing به ویندوز
  • امکان پین کردن هر نوع پنجره‌ای در یک گروه
  • قابلیت گروه‌بندی و مرتب‌سازی خودکار پنجره‌های مورد نظر
  • امکان بستن تمام پنجره‌های گروه با MiddleClick روی نام آن
  • امکان تنظیم اندازه و موقعیت گروه‌ها در صفحه
  • قابلیت نام‌گذاری تبها برای مدیریت آسان‌تر آنها
  • ادغام با سیستم عامل با ایجاد سازگاری کامل در آن
  • دارای پنجره تنظیمات پیشرفته برای سفارشی‌سازی کامل برنامه
  • امکان تنظیم رنگ تب فعال و تبهای غیر فعال به صورت دلخواه
  • قابلیت تعیین میزان شفافیت تبهای فعال و غیر فعال
  • امکان افزودن برنامه‌ها به لیست سیاه و سفید برنامه
  • قابلیت کنترل دقیق رفتارهای برنامه بسته به نیاز خود
  • امکان فعال و غیر فعال‌سازی آنی برنامه با یک کلیک
  • پشتیبانی گسترده از کلیدهای میانبر
  • امکان اجرای خودکار با راه‌اندازی ویندوز
  • و …
تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار TidyTabs
تبلیغات
  • حذف قفل لاک اسکرین
  • سگا
  • آموزش آنریل انجین

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 6MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: TidyTabs Pro v1.22.1
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما