تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

تبلیغات | کسب درآمد دلاری

اگر به دنبال درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه و با کمترین میزان فعالیت در روز یعنی روزی یک دقیقه هستید، به ما بپیوندید. شما با فعالیت در این سایت در کمترین زمان ممکن به درآمد روزانه یک دلار در روز می‌رسید و روز به روز هم درآمدتان بیشتر می‌شود. به هیچ سرمایه‌ای هم نیاز نیست. پس با خیال راحت فعالیت‌تان را شروع کنید.

تبلیغ سایت کوین فارم

همین حالا شروع کنید

Folder Painter v1.3 x86 x64

تغییر رنگ پوشه‌های ویندوز به رنگهای مورد نظر

دسته بندی: ابزار دسکتاپ
تغییر رنگ پوشه‌های ویندوز به رنگهای مورد نظر

Folder Painter v1.3 x86 x64

حجم : 2MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Sordum
محصولات دیگر Sordum
تاریخ بروزرسانی : ۳۰ دی ۱۳۹۹
|
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷
بازدید : 1,953 |
لینک کوتاه :

همه ما می‌خواهیم کامپیوترمان به خوبی سازمان‌دهی و مدیریت شود تا دسترسی به فایلها و پوشه‌ها به آنها آسان‌تر باشد. البته علاوه بر سازمان‌دهی فایلها در پوشه‌های جداگانه برای انواع مختلف فایلها، می‌توانیم پوشه‌های خود را نیز سفارشی کنیم. یکی از مسائلی که اغلب کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که در بین انبوهی از پوشه‌ها در یک مسیر نمی‌توانند پوشه مورد نظر را پیدا کنند. در واقع زمان نسبتا زیادی برای پیدا کردن آن صرف می‌کنند. زیرا تمام پوشه‌ها دارای ظاهر یکسانی هستند و کاربر باید با توجه به نام پوشه اقدام به شناسایی آنها کند.

تغییر رنگ پوشه‌ها

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند تغییر رنگ پوشه‌های مورد نظر در ویندوز است. این کار توسط برخی از کاربران برای زیبایی بیشتر و ایجاد تنوع و برای بسیاری دیگر برای شناسایی سریع پوشه‌های پر کاربرد با توجه به تفکیک آنها نسبت به دیگر پوشه‌ها انجام می‌شود. البته مایکروسافت بدون توجه به نیاز کاربران تا کنون هیچ گزینه‌ای برای انجام این کار در ویندوز قرار نداده است. اما اگر شما هنوز کماکان مایل به انجام این کار هستید پیشنهاد ما نرم افزار Folder Painter است.

نرم افزار Folder Painter

Folder Painter ابزاری ساده و کاربردی برای تغییر رنگ پوشه‌های ویندوز به رنگهای مورد نظر با یک کلیک ساده است. برای استفاده از این نرم افزار کافیست آن را اجرا و با کلیک بر روی دکمه Install، آن را به منوی کلیک راست پوشه‌ها اضافه کنید. به این ترتیب با کلیک راست بر روی یک یا چند پوشه و انتخاب یک رنگ، رنگ مورد نظر به پوشه‌های انتخابی اعمال خواهد شد. البته در صورت تمایل و برای جلوگیری از شلوغی منوی کلیک راست می‌توانید تیک گزینه Use Shift Key to Display Context Menu را نیز فعال کنید تا این دسترسی در منوی Shift+Right Click ایجاد شود.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Folder Painter عبارتند از:

  • تغییر رنگ پوشه‌های ویندوز به رنگهای مورد نظر
  • دارای چندین شکل ظاهری پوشه با رنگ‌بندی‌های مختلف
  • امکان انتخاب آیکن مورد نظر برای پوشه
  • قابلیت دسترسی آسان از طریق منوی کلیک راست
  • امکان اضافه شدن به منوی Shift+Right Click
  • پرتابل و بدون نیاز به نصب
  • رایگان و بدون محدودیت
  • و …

حفظ آیکن پوشه‌ها پس از تغییر ویندوز

نرم افزار Folder Painter نیز مانند تمام نرم افزارهای مشابه از خاصیت تغییر آیکن پوشه‌ها در ویندوز که از ویندوز XP به بعد در اکسپلورر وجود داشته است، استفاده می‌کند. به این ترتیب که توسط یک فایل مخفی با نام Desktop.ini که در پوشه کپی می‌شود. در این فایل مسیر یک آیکن برای نمایش به جای آیکن پیش‌فرض پوشه به اکسپلورر معرفی می‌شود. بنابراین اگر برنامه را حذف کنید و یا ویندوزتان را عوض کنید، پوشه های موجود بر روی سیستمتان هنوز به رنگ مربوطه یا به زبان دقیق‌تر با آیکن مربوطه نمایش داده می‌شوند. البته برای این کار باید تیک گزینه Copy icon while in folder را فعال کنید تا آیکن انتخابی (رنگ انتخابی) در پوشه مربوطه کپی شود، در غیر این صورت پس از نصب مجدد ویندوز آیکن مربوطه گم خواهد شد و پوشه به شکل پیش‌فرض دیده خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با فایلهای Desktop.ini اینجا کلیک کنید.

نرم افزارهای مشابه

تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار Folder Painter
تبلیغات
  • آموزش کاربردی هک و ضد هک
  • حسابداری میم
  • آموزش آرایش و میکاپ

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 2MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Folder Painter v1.3 x86 x64
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. mahdi1385 در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ :

      سلام خوبه
      یه پیشنهاد یه کار کنید وقتی اعضای سایت میخواهند نظر بدهن دیگر نام و ….. رو تایپ نککننن

      • profile avatar سافت سرا در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ :

        سلام. بله حتما.

    2. Amin در ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ :

      سلام وقتتون بخیر، سپاسگذارم ازتون به خاطر نرم افزار خوبی که ارائه کردین. ممنون