تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Rad Killjoy Killer v2.0

حفظ امنیت سیستم در برابر ویروسهای خاص

حفظ امنیت سیستم در برابر ویروسهای خاص

Rad Killjoy Killer v2.0

حجم : 4MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : نرم افزاری راد
تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۲
بازدید : 2,109 |
لینک کوتاه :

Rad Killjoy Killer نرم افزاری خاص و بی‌نظیر است که برای شناسایی و از بین بردن برخی از ویروسهای خاص از آن استفاده می‌شود.

نرم افزار Rad Killjoy Killer فاقد سیستم دفاعی است و تقریبا پس از آلوده شدن سیستم به ویروس و برای شناسایی و پاکسازی ویروس، جستجو و حذف فایلهای تکثیر شده و رفع اشکالات ایجاد شده در سیستم از آن استفاده می‌شود.

شناسایی فایلهای مشکوک به آلودگی

ساختار Rad Killjoy Killer بر مبنای شناسایی فایلهای مشکوک و معرفی آن به کاربر است، از اینرو بسیاری از فایلهای یا پروسه‌هایی مخربی که توسط آنتی ویروسهای مختلف شناسایی نمی‌شوند (به دلیل جدید بودن ویروس و یا بروز نبودن آنتی ویروس) توسط این برنامه شناسایی می‌شوند.

ایجاد لایه‌های امنیتی بر روی پارتیشنهای هارد

این نرم فزار قادر است با ایجاد لایه‌های امنیتی بر روی پارتیشنهای هارد و درایوهای پرتابل مانع از نفوذ ویروسهای خاص به سیستم شده و امنیت سیستم رو در برابر بسیاری از ویروسها تامین می‌کند. نسخه حال حاضر نرم افزار Rad Killjoy Killer دارای امکانات و قابلیتهای ویژه‌ای است که آن را از هر نظر از دیگر نرم افزارهای امنیتی متمایز می‌کند. این نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده و کم حجم از جمله نرم افزارهایی هست که بدون شک تمام کاربران مبتدی و  حرفه‌ای با هر سطح دانش و هر سطح امنیتی به آن نیاز خواهند داشت.

بخشهای مختلف این نرم افزار عبارتند از:

Repair & Revision

برخی از ویروسها اثرات مخرب آشکاری بر روی سیستم گذاشته و برخی بخشها رو کاملا غیر فعال می کنند. رجیستری، موتور جستجوی سیستم، Folder Options ،Task Manager ،Internet Options و بخش Add Remove Programs برخی از قسمتهایی هستند که عمدتا تحت تاثیر ویروسهای مختلف قرار می‌گیرند.
Rad Killjoy Killer قادر است تنها با یک کلیک ساده، تمام این محدودیتها را برداشته و سیستم شما را به حالت قبل بازگرداند.

Prevent Protect

توسط این بخش می توانید اقدام به ایجاد لایه های امنیتی بر روی پارتیشنهای هارد و درایوهای پرتابل کنید. این عمل می تواند مانع از نفوذ ویروسهای خاص به سیستم شده و امنیت سیستم را در برابر بسیاری از ویروسها که عمدتا توسط فلش دیسکها منتشر می شوند، تامین می‌کند. همچنین این بخش امکان جستجو در فلش دیسکها و شناسایی فایلهای مشکوک را دارد. برای امنیت بیشتر کافیست با هر بار اتصال فلش دیسک به سیستم یک اسکن از فلش انجام دهید. عملیات اسکن بسیار سریع انجام خواهد شد و چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد.

File Explorer

Rad Killjoy Killer دارای یک مرورگر داخلی قدرتمند برای نمایش فایلها و پوشه‌ها است.
این مرورگر قادر به نمایش تمام فایلهای مخفی موجود بر روی پارتیشنهای هارد و درایوهای قابل حمل است و می‌تواند کمک بسیاری برای مشاهده فایلهای مخفی، حذف آنها و یا خارج کردن آنها از حالت مخفی به کاربر کند. فرض کنید سیستم شما ویروسی گرفته که پوشه‌ها را مخفی و خود را جایگزین پوشه‌های موجود در هارد دیسک کرده است. شاید راه‌های زیادی برای رفع این مشکلات و مشکلاتی از این قبیل باشد اما مطمئنا Rad Killjoy Killer بهترین، جامع‌ترین و ساده‌ترین راه حل خواهد بود.

Startup Analyzer

استارت آپ سیستم عامل، حساس ترین بخش سیستم عامل است و ویروس ها برای اجرای خود با راه اندازی مجدد سیستم عامل در بخشهای مختلف آن لانه می‌کنند. Rad Killjoy Killer دارای ابزاری قدرتمند برای اسکن استارت‌آپ و گزارش پروسه‌های مشکوک به کاربر است. با استفاده از این ابزار کاربر می تواند پروسه های مشکوک را مشاهده و از اجرای مجدد آنها جلوگیری کند و یا به طور کامل آنها را از روی سیستم حذف کند.
این ابزار دارای سه سطح اسکن عادی، عمیق و ماکزیمم است.

Critical Scan

نرم افزار Rad Killjoy Killer دارای ابزاری جانبی برای اسکن نقاط بحرانی سیستم و معرفی فایلهای مشکوک است.
این ابزار با انجام یک اسکن سطحی از نقاط بحرانی سیستم قادر است برخی ویروسهای خاص رو شناسایی و حذف کند.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Rad Killjoy Killer عبارتند از:

  • شناسایی و انهدام کامل برخی از ویروسهای خاص و جستجوی فایلهای ایجاد شده توسط ویروس
  • تعمیر ایرادات ایجاد شده توسط ویروس و رفع اشکالات سیستم مانند غیر فعال شدن رجیستری و Folder Option
  • ایجاد لایه‌های امنیتی بر روی پارتیشنهای هارد و درایوهای پرتابل برای جلوگیری از اجرای خودکار ویروسها
  • اسکن سریع فلش دیسک ها و شناسایی فایلهای مشکوک
  • دارای مرورگر داخلی برای مدیریت گروهی فایلها مانند نمایش فایلهای مخفی موجود بر روی سیستم و حذف یا بازیابی آنها
  • بررسی استارت‌آپ سیستم و شناسایی و انهدام پروسه های مشکوک
  • اسکن نقاط بحرانی سیستم و شناسایی فایلهای مشکوک
  • عدم کاهش سرعت سیستم به دلیل ساختار ویژه خود
  • دارای راهنمای فارسی و بخش به بخش
  • کاربری بسیار ساده
  • و …

این نرم افزار در برابر حملات هیچ ویروسی واکنشی نشان نمی‌دهد. برای جلوگیری از آلودگی سیستمتان به انواع ویروسها لازم است که یک آنتی ویروس خوب با قابلیت بروزرسانی بر روی سیستم خود نصب کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار
محیط اصلی Rad Killjoy Killer ابزار File Explorer ابزار Startup Analyzer بخش Repair & Revision
تبلیغات
  • آموزش متلب و سیمولینک
  • تبلیغات بنری تصادفی
  • آموزش کاربردی هک و ضد هک

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 4MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Rad Killjoy Killer v2.0
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. م در ۲ دی ۱۳۹۴ :

      درود.نسخه جدیدی از این نرم افزار ارائه خواهد شد؟ نسخه فعلی که نمره بسیار ضعیفی در تارنمای softpedia.com کسب کرده.۱.۵ از ۵.در ضمن نرم افزار نصب نمی شود.فایل setup رو اجرا کردم چیزی بالا نیامد.روی فایل کلیک راست و گزینه Run as administrator رو هم انتخاب کردم،چیزی نمایش داده نشد؛چرا؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲ دی ۱۳۹۴ :

        سلام. این نرم افزار توسط شرکت ما نوشته شده و در نوع خود کاملا بی نظیر است و مطئنا اگر پشتوانه مالی کافی داشتیم می تونستیم برنامه ای کاملا پیشرفته تر از این نسخه ارائه کنیم. ولی افسوس که اکثر کاربران نگران زکات علم ما هستند، با این حال همین نسخه با تمام ضعفهاش هنوز هم توسط بسیاری از افراد برای از بین بردن ویروسها استفاده میشه. البته به دلیل اینکه عملیات باید دستی انجام شه کاربر باید برعکس دیگر برنامه ها حداقل یک بار راهنما رو بخونه که خیلیها این کارو نمی کنن. در مورد امتیاز سافت پدیا بیشترین عامل در گرفتن این نمره ضعیف وجود متون فارسی در برنامه و نیز راهنمای فارسی است که با توجه با ماهیت خاص برنامه و عدم وجود راهنمای انگلیسی مسلما چنین نمره ای کسب شده است. نسخه ۳ برنامه حدود ۲ سال است که در حال تکمیل شدن است اما با توجه به اینکه هیچ توجیه مالی نداره، روند بسیار کندی رو داره. در مورد نصب هم تا بحال چنین مشکلی نداشتیمو روی تمام ویندوزها هم نصب و اجرا شده. یکبار سیستمتون رو ریستارت و مجددا تلاش کنید.

    2. م در ۴ دی ۱۳۹۴ :

      درود.من سیستم رو راه اندازی دوباره کردم،سپس اقدام کردم؛فایده ای نداشت.وارد حساب کاربری Administrator شدم؛در آنجا هم اجرا نرم افزار بی فایده بود.ضد ویروس رو خاموش و سپس نرم افزار راد رو اجرا کردم.بازم بی فایده بود.مشکل چیه؟ خودتان نرم افزار رو بارگیری و بررسی کنید.شاید چیزی وجود داشته باشد که من نتوانم درک کنم.سیستم عامل من Windows 8 Enterprise x64 است.
      دوم-من به دانش شما و مجموعه شرکت شما،در نهایت این که تمام آن را در اختیار کاربران قرار میدهید شکی ندارم.مطمئنم اگر شرکت شما و مشابه شما پشتوانه مالی کافی داشته باشند بهترین نرم افزار های جهان در عین حال نرم افزار هایی بدون رقیب می سازند.هوش و استعداد ایرانی در کشور های دیگر یافت نمی شود.به گفته مدیر عامل شرکت امن پرداز سازنده ضد ویروس پادویش،بسیاری از نخبگان ضد ویروس های مطرح جهان ایرانی هستند.در سازمان ناسا-مایکروسافت-گوگل-توییتر-شرکت بازی سازی Rockstar و … تعداد زیادی ایرانی قرار دارند که اگر از این شرکت ها خارج شوند با چالش روبرو می شوند.
      سوم-در مورد توجیه مالی درست فرمودید.شما اگر نسخه رایگانش رو ارائه بدید به همراه زبان انگلیسی که به گفته خودتان در رتبه بندی نرم افزار در تارنماهای خارجی اثر گذار است و در تارنماهایی مانند Softpedia رتبه خوبی کسب کند و با نشر این نرم افزار در شبکه های اجتماعی داخلی پرطرفدار مثل هم میهن-فیس نما و کلوب، توسط خود من حداقلش اینه که کاربران زیادی با این نرم افزار آشنا می شوند و شروع به بارگیری نرم افزار می کنند و با تارنمای softsara آشنا می شوند.این یعنی افزایش بازدید تارنما … که منجر به چیزهای دیگر همانند میل به عضویت و افزایش کاربران و غیره منجر می شود.بنابراین در دراز مدت تاثیراتی دارد.درسته؟

      • profile avatar سافت سرا در ۴ دی ۱۳۹۴ :

        سلام. برنامه هیچ نیازمندی خاصی نداره که اجرا نشه. از منوی استارت (مترو) و در پوشه میانبرهای برنامه Run رو بزنید ببینید اجرا میشه. اگر نه دقیقا چه اتفاقی می افته؟
        در مورد توجیه مالی تجربه ۱۲ سالی که ما در این شغل هستیم نشتون میده که اصولا چنین کارهایی هیچ وقت توجیهی نخواهد داشت و ما هم در واقع برای توجیه مالی چنین کاری نکردیم، حتی برای رکات علم هم چنین کاری نکردیم. فقط و فقط علاقه های شخصی بوده و مسلما زمانی که پروژه های درآمدزا دستمون هست نمی تونیم سراغ پروژه های رایگان بریم. البته این برنامه توابع اصلی نسخه سومش هم نوشته شده ولی هنوز جمع بندی نشده، که امیدواریم در سال آینده بتونیم آمادش کنیم.