تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

AnyDesk v8.0.9 | AnyDesk Resetter v1

دسترسی به کامپیوترهای راه دور و مدیریت آنها

دسترسی به کامپیوترهای راه دور و مدیریت آنها

AnyDesk v8.0.9 | AnyDesk Resetter v1

حجم : 5MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : philandro
تاریخ بروزرسانی : ۹ فروردین ۱۴۰۳
|
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۶
بازدید : 4,843 |
لینک کوتاه :

AnyDesk یک راه حل جامع نرم افزاری برای دسترسی به کامپیوترهای راه دور و مدیریت آنها صرف نظر از موقعیت مکانی کامپیوترها و با کمترین تلاش ممکن است. پنجره اصلی این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی به یک یا چند کامپیوتر دیگر که نرم افزار AnyDesk بر روی آن اجرا شده است تنها با وارد کردن آدرس آنها و با بهره‌گیری از یک راهکار ارتباطی کاملا امن و محافظت شده متصل شوید و اقدام به کار با فایلها و اسناد یا پشتیبانی و رفع اشکال کاربران نمایید.

اتصال به سیستم هدف با مجوز دسترسی

نرم افزارهای اتصال به کامپیوتر راه دور به صورت معمول و برای جلوگیری از اتصال غیر قانونی، هنگام اتصال به کامپیوتر هدف پیغام درخواست اتصال را می‌دهند و کاربر مقصد باید آن را تایید کند، در غیر این صورت اتصال برقرار نخواهد شد. این ویژگی به صورت پیش‌فرض در برنامه AnyDesk نیز وجود دارد. در واقع هنگام استفاده از انی‌دسک می‌توانید اطمینان داشته باشید که کسی قادر به اتصال بدون مجوز به کامپیوترتان نیست.

اتصال به سیستم هدف بدون مجوز دسترسی

البته نرم افزار AnyDesk امکان اتصال به کامپیوتر راه دور بدون نیاز به مجوز دسترسی دائمی را نیز دارد. در این صورت شما زمان اتصال مستقیما به کامپیوتر هدف وارد خواهید شد و نیازی نیست منتظر تایید کاربر باشید. البته این ویژگی ربطی به امنیت نرم افزار ندارد و قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا افرادی که مجاز به دسترسی دائم به کامپیوترشان هستند را معین کنند. در واقع کاربر کامپیوتر مقصد می‌تواند تعیین کند که کامپیوتری که به آنها متصل شده مجوز دسترسی دائم دارد. این کاربر می‌توانید خود شما باشید. به این ترتیب زمانی که در شرکت حضور ندارید و از خانه یا زمانی که در سفر هستید می‌توانید به کامپیوتر خودتان متصل شوید.

ردگیری کامپیوتر خود از راه دور

با قابلیت دسترسی بدون مجوز برنامه AnyDesk می‌توانید به سادگی اقدام به ردگیری کامپیوتر خود از راه دور کنید. به عنوان مثال اگر لپ‌تاپ شما به سرقت رود، در صورت روشن شدن دستگاه می‌توانید به آن متصل شوید و با انجام بررسی‌های مختلف مانند شماره تلگرام استفاده شده در دستگاه، نامهای کاربری مورد استفاده سارق، آی‌پی آدرس و … اقدام به جاسوسی بر روی لپ‌تاپ خود و به احتمال زیاد شناسایی سارق نمایید. همچنین اگر اطلاعات شخصی و اسناد مهمی بر روی کامپیوترتان دارید می‌توانید اقدام به حذف آنها از روی لپ‌تاپ کنید. به این ترتیب بدون نیاز به اعتماد به سرویسهای مبتنی بر ابر می‌توانید از اطلاعات مهم خود بر روی یک کامپیوتر دیگر پشتیبان‌گیری و نگهداری کنید.

تعیین دقیق مجوزهای دسترسی

نرم افزار AnyDesk از دسترسی بی‌نظیری پشتیبانی می‌کند و همانطور که گفته شد امکان اتصال به کامپیوتر هدف را بدون نیاز به تایید در طرف دیگر فراهم می‌کند. با این وجود به شما امکان تعیین رمز عبور برای جلوگیری از هرگونه دسترسی ناخواسته را می‌دهد. علاوه بر آن برای هر اتصال می‌توانید مجموعه‌ای از مجوزها را تنظیم کنید و به عبارتی دسترسی افراد را به بخشهای مختلف فعال یا غیر فعال کنید، به عنوان مثال می‌توانید امکان شنیدن صدای خروجی، دسترسی به صفحه کلید و ماوس و یا کلیپ‌بورد را برای کامپیوتر مبدا غیر فعال کنید.

نرم افزار انی‌دسک به دلایل امنیتی از توزیع و انتقال مستقیم فایل پشتیبانی نمی‌کند. البته امکاناتی مانند به اشتراک‌گذاری محتوای کلیپ‌بورد بین دستگاه مبدا و مقصد در اختیار شما قرار دارد که در صورت تمایل سیستم هدف می‌تواند آن را نیز غیر فعال کند. بنابراین اگر از این نرم افزار برای گرفتن خدمات پشتیبانی آنلاین توسط شرکتها استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت کامپیوترتان را در اختیار آنها قرار دهید. همچنین شما می‌توانید از رایانه‌ای که به آن متصل هستید عکسبرداری و آن را بر روی میزکار خود ذخیره کنید.

ارائه تصویر با کیفیت و هموار

نرم افزار AnyDesk برای نمایش تصویر کامپیوترهای راه دور از بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب شما تصویر نرم و همواری از کامپیوتر هدف را دقیقا مانند زمانی که با کامپیوتر خود کار می‌کنید بر روی صفحه نمایش خود خواهید داشت. البته نرخ فریم تصاویر دریافتی شما به سرعت اینترنت و پهنای باند کامپیوتر مبدا و مقصد بستگی مستقیم دارد. یا این حال برنامه انی‌دسک با در نظر گرفتن این موضوع بهترین حالت ممکن را به صورت لحظه‌ای برای شما انتخاب می‌کند. هسته اصلی این نرم افزار مبتنی بر کدک ویدیویی متقارن DeskRT است. این کدک به طور خاص برای انتقال اطلاعات رابط کاربری گرافیکی طراحی شده است. به این ترتیب تصاویری شفاف با بهترین کیفیت ممکن و کمترین میزان تاخیر را از کامپیوتر مقصد به شما بدهد.

جلوگیری از شنود و ردیابی اطلاعات

بحث امنیت اطلاعات و جلوگیری از دسترسی‌های غیر مجاز نیز در این برنامه بسیار جدی گرفته شده است و با هدایت اطلاعات توسط سرورهای مبتنی بر تکنولوژی Erlang که به طور گسترده‌ای در سیستمهای مخابراتی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، این اطمینان را به شما می‌دهد که اطلاعات شما به صورت کاملا امن و بدون امکان دسترسی غیر مجاز رد و بدل خواهد شد. همچنین برای افزایش امنیت، اطلاعات منتقل شده در هر دو سیستم مبدا و مقصد توسط الگوریتم رمزنگاری TLS1.2 که در سیستمهای بانکی آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد کد می‌شود.

امکان اتصال گروهی به کامپیوتر هدف

یکی از قابلیتهای جالب نرم افزار انی‌دسک امکان ایجاد کار گروهی و مشارکت فعال بر روی یک کامپیوتر است. این ویژگی امکان کار بر روی کامپیوتر به عنوان یک سرویس ابر خارجی و امکاناتی نظیر مکان نمای ماوس مجزا برای هر یک از اعضای تیم را دارد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار AnyDesk عبارتند از:

  • دسترسی به کامپیوترهای راه دور و مدیریت آنها
  • امکان اتصال هم‌زمان به چند کامپیوتر مختلف
  • قابلیت اتصال چندین کامپیوتر به سیستم هدف
  • امکان کار گروهی و مشارکت فعال بر روی یک کامپیوتر
  • عدم نیاز به دریافت مجوز از کامپیوتر هدف
  • قابلیت تعیین پسوورد برای اتصال به کامپیوتر
  • امکان تعریف مجوزهای دسترسی برای هر یک از اتصالها
  • قابلیت به اشتراک‌گذاری محتوای کلیپ‌بورد
  • ارائه تصاویر شفاف و نرم از کامپیوتر هدف با نرخ فریم ۶۰
  • دارای تاخیر غیر قابل تشخیص و در کمترین سطح ممکن
  • استفاده از سرورهای مبتنی بر تکنولوژی Erlang برای انتقال اطلاعات
  • بهره‌گیری از الگوریتم TLS1.2 برای رمزنگاری داده‌ها
  • دارای محیط بسیار ساده و گویا و فاقد پیچیدگی
  • قابل استفاده برای هر کاربری با هر سطح دانش و تجربه
  • رایگان و بدون محدودیت در اجرا
  • پرتابل و بدون نیاز به نصب
  • و …
تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار AnyDesk
تبلیغات
  • پلی استیشن 4
  • آموزش متلب و سیمولینک
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 5MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: AnyDesk v8.0.9 | AnyDesk Resetter v1
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما