دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
  • ناموجود
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد
دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد

دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد

440,000 ریال
بدون مالیات

Oxford Aviation Course یک مجموعه جامع از دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد شامل 11 کورس آموزشی بر پایه قوانین بین‌المللی در قالب متن، تصویر، انیمیشن، فیلم، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی است که با استفاده از آخرین فناوری‌های آموزشی مبتنی بر کامپیوتر (CBT) برای کمک به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش پرواز و موفقیت در آزمونهای مربوطه عرضه شده است.

تعداد:

ناموجود

کلوب آموزش پرواز آکسفورد در سال 1939 به صورت رسمی توسط شهردار آکسفورد افتتاح و فعالیت خود را با میزان پذیرش محدود آغاز کرد. در واقع این کلوب در ابتدا ساختار نظامی داشت اما در سال 1947 به فعالیتهای خود شکل گسترده‌ای داده و نام آن به باشگاه هواپیمایی آکسفورد تغییر پیدا کرد و به تدریج شهرت آن به عنوان یک ناوگان هوایی افزایش پیدا کرد و در نهایت در سال 1960 از یک باشگاه خصوصی برای خلبانها به یک آکادمی پرواز تمام عیار به نام OAA (مخفف Oxford Aviation Academy) برای آموزش خلبانان حرفه‌ای تبدیل شد به نحوی که طی چهل و پنج سال بیش از بیست هزار خلبان و مهندس پرواز از این مکان فارغ‌التحصیل شدند و امروزه این دانشگاه به عنوان یکی از برترین سازمانهای آموزش پرواز جهان به رسمیت شناخته شده است.

Oxford Aviation Course یک مجموعه جامع از دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد شامل 11 کورس آموزشی بر پایه قوانین بین‌المللی در قالب متن، تصویر، انیمیشن، فیلم، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی است که با استفاده از آخرین فناوری‌های آموزشی مبتنی بر کامپیوتر (CBT) برای کمک به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش پرواز و موفقیت در آزمونهای مربوطه عرضه شده است. دوره‌های آموزشی این مجموعه دارای یک سیستم ارزیابی قدرتمند نیز هستند که به دانشجویان امکان بررسی میزان پیشرفت و شناخت توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را می‌دهند.

عناوین آموزشی موجود در این مجموعه عبارتند از:

PPL01 - Air Law & Operational Procedures
قانون هوانوردی و پروسه‌های عملیاتی
این دوره قانون هوانوردی پرواز را مبتنی بر قوانین بین‌المللی (ایکائو) و همچنین قانون هوانوردی انگلستان مورد بررسی قرار می‌دهد که با همکاری سازمان حمل و نقل هوایی آکسفورد در قالب متن، تصویر، انیمیشن، فیلم، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی و مبتنی روشهای استاندارد تصویری ایجاد شده است.

PPL02 - Human Performance & Limitations
نیروی انسانی و محدودیتهای پذیرش
هر شغلی نیازمند توانایی‌های خاص و بررسی عملکرد و محدودیتهای انسان در انجام آن کار به بهترین نحو است، این حساسیت به دلیل نقش مرکزی عامل انسانی بر پیشروی پرواز، افزایش ایمنی و پیامدهای ناگوار آن در صورت عدم بروز شرایط مطلب بسیار بیشتر است.
این دوره آموزشی شرایط و توانایی‌های بدنی و ذهنی و نیازمندی‌های لازم برای پذیرش در این حطیه را توسط متن، تصویر، انیمیشن، فیلم، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی و مبتنی روشهای استاندارد مورد بررسی قرار می‌دهد.

PPL03 - Navigation & Radio Aids
مسیریابی و ابزارهای رادیویی
این دوره تمام عناصر مرتبط با ابزارهای رادیویی، مسیریابی و نقشه پرواز را به صورت تئوری با استفاده از آخرین فناوری‌های آموزشی مبتنی بر کامپیوتر (CBT) در قالب متن، تعداد بی‌شماری از تصاویر رنگی، فیلمها و انیمیشنهای متعدد برای درک بهتر مفاهیم پیچیده، نمودارها، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی را پیش روی شما قرار می‌دهد. همچنین سیستم ارزیابی قدرتمند موجود در این دوره به شما امکان بررسی میزان پیشرفت خود و شناخت توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را می‌دهد.

PPL04 - Aviation Meteorology
علم هواشناسی در حمل و نقل هوایی
این دوره به آموخته‌های مرتبط با شرایط آب و هوایی در حمل و نقل هوایی و جنبه‌های مختلف آن در منظر یک خلبان و درک کلی از آن در یک مجموعه چند رسانه به مدت 120 دقیقه می‌پردازد.

PPL05 - Aircraft General & Principles of Flight
اطلاعات کلی هواپیما و اصول پرواز
این دوره اطلاعات تئوری کاملی در زمینه سیستم الکتریکی، مکانیکی، هیدرولیک، موتور هواپیما و ابزارهای مربوطه در یک هواپیمای استاندارد مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد که به طور خاص برای رفع نیازهای خلبانهای هواپیماهای سبک تهیه شده است. مطالعه جامع و دقیق علم پرواز و مباحث مکانیکی مرتبط با آن بخشی از اصول پرواز را تشکیل می‌دهند.

PPL06 - Flight Performance & Planning
برنامه ریزی و کیفیت پرواز
رعایت استانداردهای ایمنی جرم و تعادل در برخاست، صود، کروز، فرود و نشستن هواپیما دربرگیرنده تمام دانش لازم برای پرواز متعادل و صحیح طی عملیاتی ایمن و کارآمد است. این دوره آموزشی اصول برنامه‌ریزی کیفیت پرواز موفق را به صورت تئوری در قالب متن، تصویر، انیمیشن، فیلم، مدلهای سه بعدی و آموزشهای تعاملی و مبتنی روشهای استاندارد مورد بررسی قرار می‌دهد.

PPL07 - The Navigation Computer
مسیریابی رایانه‌ای
این مجموعه ناوبری رادیویی و مسیریابی مبتنی بر کامپیوتر و نیز تئوری برنامه‌ریزی داشتن پروازی موفق را برای دوره PPL خلبانی پوشش می‌دهد و به شما امکان آماده شدن برای امتحانات دانش نظری گواهینامه خلبانی خصوصی و فراتر از آن آماده می‌کند.

PPL08 - Practical Flying Training
آموزش عملی پرواز
آموزش عملی پرواز آکادمی حمل و نقل هوایی آکسفورد یک دوره ویژه برای دانشجویان PPL به منظور آموزش تئوری پرواز و تمرین عملی پس از هر درس پرواز است که به منظور کمک به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش پرواز و موفقیت در آزمونهای مهارت JAA PPL و یا UK NPPL ایجاد شده است.

PPL09 - The IMC Rating & Instrument Flying
ابزارهای پرواز در شرایط جوی نامساعد (IMC)
این دوره یک خودآموز جامع با تلفیقی از ساختار آموزشی چند رسانه‌ای و تعاملی در زمینه پرواز در شرایط نامساعد جوی و شرایط آب و هوایی خاص است که شما را با تمام مهارتهای لازم برای پرواز در طیف گسترده‌ای از شرایط ویژه آب و هوایی مانند پرواز در خارج از حریم هوایی تحت کنترل و در هر دو کلاس D و E، پرواز در زمان کاهش دید، پرواز در ابر و ... آشنا کرده و و صلاحیتهای لازم برای موفقیت در آزمونهای عملی IMC را به شما خواهد داد.

PPL10 - Night Qualification
پرواز در شب
این دوره آموزشی مباحث مربوط به پرواز در شب، تکنیکهای اساسی و جنبه‌های فیزیولوژیکی آن به خصوص محدودیتهای چشم انسان در شرایط کم نور را مورد آموزش قرار می‌دهد و دانشجو را برای آزمونهای عملی پروازهای دوگانه و انفرادی در شب آماده می‌کند.

VFR RT Communications
ارتباطات VFR RT
این دوره یک خودآموز جامع با تلفیقی از ساختار آموزشی چند رسانه‌ای و تعاملی و فیلمها و گرافیکهای با کیفیت در زمینه ارتباطات VFR RT به همراه توصیه‌های عملی و نکات کابردی به منظور افزایش مهارتهای RT است.

جدول اطلاعات مقادیر
زبان آموزش انگلیسی
زمان آموزش تعاملی
حجم (در صورت دانلود) 2 گیگابایت
تعداد دیسک (سفارش بر روی حامل) 1DVD

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

دوره‌های آموزش پرواز آکسفورد