تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Plotagon v1.30.0 | Plotagon Studio v1.11.0 Demo

ساخت انیمیشنهای کوتاه

دسته بندی: انیمیشن و 3D
ساخت انیمیشنهای کوتاه

Plotagon v1.30.0 | Plotagon Studio v1.11.0 Demo

حجم : 288MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Plotagon AB
تاریخ بروزرسانی : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 3,774 |
لینک کوتاه :

Plotagon نرم افزاری قدرتمند و متفاوت برای ساخت انیمیشنهای کوتاه به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد است. ساخت کارتون و انیمیشن برای بسیاری از کاربران جذاب است و کاربران مختلف بسته به نیازها و مهارتهای خود از نرم افزارهای مختلف برای ساخت انیمیشنهای دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌کنند. یک انیمیشن چه ساده و چه پیچیده دارای روند عمومی مشخصی است. شما باید اشخاص و عناصر مورد نظر را ایجاد و سپس اقدام به متحرک‌سازی آنها بر اساس داستان خود کنید. البته این روند مشخص برای پیاده‌سازی حتی در ساده‌ترین حالت ممکن نیز نیازمند بودجه، زمان و تلاش بسیاری است.

نرم افزار Plotagon ابزاری قدرتمند است که می‌تواند نیازهای شما را برای ایجاد یک انیمیشن داستانی خلاق به بهترین وجه برآورده کند و بدون نیاز به طراحی کارکترهای دو بعدی و سه بعدی و متحرک‌سازی مولفه‌های آنها به شما امکان ساخت یک فیلم انیمیشنی کوتاه و داستان محور را بدهد.

مبتنی بر الگوهای فیلم‌سازی

اصول کار با این نرم افزار بر مبنای الگوهای فیلم‌سازی استوار است. در واقع شما در هنگام استفاده از این نرم افزار بیشتر در نقش کارگردان ظاهر خواهید شد تا یک طراح! به این ترتیب باید پس از تنظیم سناریو خود، از میان بازیگرها و کارکترهای انیمیشنی موجود، بازیگران مورد نظر را انتخاب و با استفاده از کتابخانه عناصر پوشش و گریم آنها را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین این برنامه لوکیشنهای مختلفی شامل فضاهای خارجی و داخلی، خانه، کلاسهای درس و … دارد و این امکان را به شما می دهد تا سناریو خود را یه سادگی بازسازی کنید.

الگوهای پیش‌فرض برای پویانمایی

البته شما باید در نقش کارگردان به بازیگران نیز در ایفای نقششان کمک کنید. این کار در برنامه با استفاده از مجموعه‌ای از الگوهای پیش‌فرض مانند حالتهای چهره، گفتگو، حرکت اجزا بدن و … انجام می‌شود. در نهایت نیز می‌توانید برداشتهای خود را در کنار یکدیگر تدوین، موسیقی و جلوه‌های صوتی خود را به فیلم اضافه و از آنها در قالب فایلهای ویدیویی خروجی گرفته و منتشر کنید.

نرم افزار Plotagon رایگان است اما به صورت پیش‌فرض دارای تعداد محدودی بازیگر و لوکیشن است. در صورت تمایل می‌توانید موارد بیشتری را خریداری و به برنامه اضافه کنید.

تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار Plotagon
تبلیغات
  • ترانزیشنهای حرفه‌ای برای کمتازیا
  • آموزش ویولون ایرانی
  • آموزش کاربردی هک و ضد هک

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 288MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Plotagon v1.30.0 | Plotagon Studio v1.11.0 Demo
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما