مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD
مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD
مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD
مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD
مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD
مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD

مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD

1,688,000 ریال
بدون مالیات

مجموعه کارتونی تو تی تو یک سری آموزشی جالب و سرگرم کننده برای کودکان خردسال است که توسط انیمیشنهای سه بعدی با کیفیت، کارکترهای بامزه، رنگهای شاد و ترکیب‌بندی بسیار زیبا آنها را با جهان اطرافشان آشنا می‌کند. شخصیت اصلی این سری ویدیوهای آموزشی، یک ماشین پرنده با نام TuTiTu است که در هر قسمت اقدام به ساخت یک شی یا وسیله از عناصر ساده‌تر می‌کند. نمونه‌ای از تصاویر این مجموعه را از اینجا دریافت کنید.

برند:

تعداد:

موجود است

مجموعه کارتونی تو تی تو یک سری آموزشی جالب و سرگرم کننده برای کودکان خردسال است که توسط انیمیشنهای سه بعدی با کیفیت، کارکترهای بامزه، رنگهای شاد و ترکیب‌بندی بسیار زیبا آنها را با جهان اطرافشان آشنا می‌کند. شخصیت اصلی این سری ویدیوهای آموزشی، یک ماشین پرنده با نام TuTiTu است که در هر قسمت اقدام به ساخت یک شی یا وسیله از عناصر ساده‌تر می‌کند و سبب می‌شود این حقیقت در ذهن کودکان نقش ببندد که تمام آنچه در دنیای اطرافشان می‌بینند از اجزای بسیار ساده‌ای تشکیل شده‌اند و با دید بازتر و دقیق‌تری به جهان و اشیا پیرامون خود نگاه کنند و به این ترتیب در سنین کودکی و خردسالی در زمینه نقاشی و ساخت کاردستی موفق‌تر و بهتر عمل کنند و در آینده نیز نگاه موشکافانه‌تری به جهان داشته باشند. نمونه‌ای از تصاویر این مجموعه را از اینجا دریافت کنید.

این مجموعه حاوی تمام قسمتهای مجموعه کاتونی تو تی تو (بیش از 200 قسمت) است که به صورت بخش به بخش توسط سافت سرا منتشر شده است و می‌توانید آن را در این صفحه مشاهده و برخی قسمتهای آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود رایگان برخی از قسمتهای مجموعه تو تی تو

نسخه جاری در واقع نسخه با کیفیت DVD این مجموعه به صورت کامل است که در قالب پنج DVD دارای منوی اختصاصی عرضه می‌شود و تنها از طریق پست و پیک قابل دریافت است.

پیش نمایش برخی از ویدیوهای این مجموعه:

تفاوتهای نسخه دانلودی و نسخه DVD

قیمت نسخه دانلودی نسبت به نسخه دارای منوی DVD ارزان‌تر است.

حجم نسخه دانلودی نسبت به نسخه DVD بسیار کمتر است.

نسخه DVD به سادگی بر روی دستگاه‌های پخش خانگی قابل نمایش است.

نسخه DVD یکپارچه‌تر و به دلیل بهره‌گیری از منوی اختصاصی DVD شکیل‌تر است.

همانطور که مشخص است می‌توانید نسخه دانلودی را از پس از خرید از سایت دانلود کنید اما نسخه DVD تنها از طریق پست و پیک قابل سفارش است، هر چند نسخه دانلودی را هم می توانید از طریق پیک و یا پست سفارشی تحویل بگیرید.

خرید نسخه دانلودی

برند
جدول اطلاعات مقادیر
زمان آموزش 12 ساعت
ابعاد DVD VIDEO
تعداد دیسک (سفارش بر روی حامل) 5DVD

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

مجموعه کارتونی تو تی تو با منوی DVD