تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

تبلیغات | کسب درآمد دلاری

اگر به دنبال درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه و با کمترین میزان فعالیت در روز یعنی روزی یک دقیقه هستید، به ما بپیوندید. شما با فعالیت در این سایت در کمترین زمان ممکن به درآمد روزانه یک دلار در روز می‌رسید و روز به روز هم درآمدتان بیشتر می‌شود. به هیچ سرمایه‌ای هم نیاز نیست. پس با خیال راحت فعالیت‌تان را شروع کنید.

تبلیغ سایت کوین فارم

همین حالا شروع کنید

Mozilla Firefox ESR v115.8.0 x86 x64

آخرین نسخه رسمی مرورگر فایرفاکس برای ویندوز ایکس‌پی و ویستا

آخرین نسخه رسمی مرورگر فایرفاکس برای ویندوز ایکس‌پی و ویستا

Mozilla Firefox ESR v115.8.0 x86 x64

حجم : 114MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Mozilla
تاریخ بروزرسانی : ۴ اسفند ۱۴۰۲
|
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۶
بازدید : 17,871 |
لینک کوتاه :

سیستم عاملهای جدید شرکت مایکروسافت مزایا و امکانات بسیار زیادی به خصوص در بخش امنیت دارند. در حال حاضر کمتر کاربری را می‌توان یافت که هنوز از ویندوزهای قدیمی نظیر ایکس‌پی و ویستا استفاده کند. به خصوص که مایکروسافت نیز اعلام کرده است که دیگر پشتیبانی و بروزرسانی خاصی برای رفع مشکلات و باگهای این دو ویندوز ارائه نمی‌کند، به این ترتیب بسیاری از شرکتهای تولید کننده نرم افزار نیز پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی و ویستا را از دستور کار خویش خارج کردند. این اتفاق برای بسیاری از مرورگرهای اینترنتی مطرح نظیر موزیلا فایرفاکس نیز افتاد. متاسفانه نسخه‌های جدید ارائه شده برای این مرورگر با ویندوزهای ایکس‌پی و ویستا سازگاری کاملی ندارد و به خوبی از آنها پشتیبانی نمی‌کند.

البته هنوز کاربرانی هستند که به دلیل استفاده از کامپیوترهای قدیمی و ضعیف مجبور به استفاده از ویندوزهای قدیمی و سبک‌تر هستند و در کنار آنها هنوز بسیاری از سازمان‌ها از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، نهادها و موسسات دولتی و غیر دولتی زیر ساختهای خود را بر روی ویندوز ایکس‌پی پایه‌ریزی کرده‌اند و به سادگی امکان کوچ به نسخه‌های جدیدتر ویندوز را ندارد.

مرورگر Mozilla Firefox ESR

بنیاد موزیلا که یکی از شرکتهای کاربر محور است این موضوع را به خوبی درک کرده و با ارائه یک نسخه ویژه و مجزا از مرورگر فایرکس تحت عنوان Firefox ESR برای سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی با زیربناهای IT نسبتا قدیم و در کل کاربران ویندوز ایکس‌پی و ویستا سعی در سرویس‌دهی به کاربران خود در کنار توصیه برای بروزرسانی ویندوز به نسخه‌های جدید آن می‌کند.

مرورگر پیشرفته و امن

نرم افزار Firefox ESR یک نسخه ویژه از مرورگر فایرفاکس است که برای سازمانها و نهادهای بزرگ مانند دانشگاه‌ها و شرکتهایی که می‌خواهند فایرفاکس را در مقیاس وسیع تنظیم و نگهداری کنند و رفع نیازهای آنها از یک مرورگر پیشرفته و امن ارائه شده است. این نسخه شامل اکثر ویژگی‌هایی که از یک مرورگر مدرن (نظیر نسخه اصلی فایرفاکس) انتظار دارید نظیر پشتیبانی از قابلیت Tabbed-Browsing، تاریخچه، بوکمارک، همگام‌سازی اطلاعات، مدیریت دانلود، مسدود کننده پنجره‌های پاپ‌آپ، پشتیبانی از افزونه‌ها و تم‌ها و نیز ابزارهای توسعه موجود می‌باشد و علاوه بر آن به صورت مستمر فیکس‌های مهم امنیتی برای بهبود کارایی و پایداری آن در قالب بسته‌های بروزرسانی خودکار عرضه می‌شود.

مرورگر فایرفاکس ای‌اس‌آر رابط کاربری مشابهی نسبت به نسخه‌های اصلی فایرفاکس و منوی همبرگری موجود در اختیار شما قرار می‌دهد. این مرورگر مناسب افرادی است که برای نصب نسخه‌های جدیدتر عجله‌ای ندارند و یا برای بروزرسانی نیاز به زمان دارند.

نسخه‌های جدید مرورگر Firefox ESR بر روی ویندوزهای XP و Vista قابل نصب نیستند. نسخه ۵۲.۹ آخرین نسخه سازگار با ویرایشهای قدیمی‌تر ویندوز است. با این حال کاربران این نسخه نیز کماکان از بروزرسانی‌ها و فیکسهای امنیتی منتشر شده برخوردار خواهند بود. البته دیر یا زود چرخه توسعه این مرورگر برای ویندوزهای ایکس‌پی و ویستا نیز متوقف خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان به نسخه‌های جدیدتر ویندوز کوچ کنید. به این ترتیب امکان استفاده از آخرین نسخه‌های برنامه‌های کاربردی را خواهید داشت. علاوه بر آن امنیت سیستم و حریم خصوصی‌تان نیز به میزان زیادی ارتقا پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
  • آموزش کاربردی هک و ضد هک
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی
  • پلی استیشن 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 114MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Mozilla Firefox ESR v115.8.0 x86 x64
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. azim در ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ :

      ملتو مسخره کردی اینکه برای ویندوز xp باز نمیشه

      • profile avatar سافت سرا در ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ :

        چه مشکلی داره؟

    2. حمید در ۷ تیر ۱۳۹۷ :

      سلام برای xp باز نمیشه حد اقل زده ویندوز ۷

      • profile avatar سافت سرا در ۷ تیر ۱۳۹۷ :

        سلام. لطفا توضیحات جدید رو بخونید و مجددا دانلود کنید.