تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

تبلیغات | کسب درآمد دلاری

اگر به دنبال درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه و با کمترین میزان فعالیت در روز یعنی روزی یک دقیقه هستید، به ما بپیوندید. شما با فعالیت در این سایت در کمترین زمان ممکن به درآمد روزانه یک دلار در روز می‌رسید و روز به روز هم درآمدتان بیشتر می‌شود. به هیچ سرمایه‌ای هم نیاز نیست. پس با خیال راحت فعالیت‌تان را شروع کنید.

تبلیغ سایت کوین فارم

همین حالا شروع کنید

Rosetta Stone Language Training v5.0.37 | TOTALe v4.5.5 | v3.4 | v2.0.8.1 | v1.7.9

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون

Rosetta Stone Language Training v5.0.37 | TOTALe v4.5.5 | v3.4 | v2.0.8.1 | v1.7.9

حجم : 107MB
زبان آموزش : زبان اصلی |
نحوه آموزش : تعاملی (interactive)
تاریخ بروزرسانی : ۱۹ تیر ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۳
بازدید : 25,306 |
لینک کوتاه :

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون ابزاری قدرتمند و تعاملی برای یادگیری زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.

آموزش زبان بر پایه زبان مادری

شیوه آموزشی در رزتا استون بر این اصل ساده که یادگیری زبان باید آسان، موثر، سرگرم کننده و کاربر محور باشد، استوار است. در واقع این شیوه آموزشی از طریق ایجاد وابستگی کلمات و عبارات با تصاویر از طریق مثال‌هایی که در زندگی واقعی و روزمره با آن روبرو می‌‌شویم، مشابه یادگیری زبان مادری به صورت طبیعی و بدون ارائه ترجمه و شرح گرامر یا دستورات گیج کننده است. این مجموعه آموزشی به شکلی طراحی شده است که زبان‌آموز به سادگی و به صورت ناخودآگاه معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درک کرده و آموخته‌های موجود ملکه ذهن او می‌‌شود.

رزتا استون یک از بهترین، ساده‌ترین و اصولی‌ترین روشهای آموزش زبان است. به همین دلیل میلیونها نفر در بیش از ۱۵۰ کشور مختلف جهان از آن برای یادگیری زبان استفاده می‌‌کنند. نام نرم افزار آموزش زبان Rosetta Stone برگرفته شده از سنگ نبشته‌ای در مصر باستان با همین نام است.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Rosetta Stone عبارتند از:

  • آموزش زبان بر پایه اصول یادگیری زبان مادری به شکلی بسیار ساده و موثر
  • آموزش مهارتهای مکالمه، درک مطلب، شنیدن، خواندن و نوشتن
  • تشخیص لهجه و صدای کاربر هنگام ادای کلمات
  • برخورداری از محیط تعاملی و کاربر محور
  • ارائه تمرینهای هوشمند در طول آموزش
  • برخورداری از بسته‌ها و سطوح زبانی مختلف
  • و …

سطوح زبانی

تمام سطوح آموزشی زبانهای مختلف در رزتا استون (به غیر از زبان لاتین) دارای روند آموزشی مشابه و مجموعه کلمات و جملات با ترتیب یکسانی می‌باشند. سطوح آموزشی نسخه‌های ۳ و ۴ نرم افزار دارای ۳ یا ۵ سطح می‌باشند که سعی شده است تمام آنها برای دانلود قرار داده شود. با این حال ممکن است برخی از سطوح برای تعدادی از زبانها در دسترس نباشند که به زودی تهیه و در سافت سرا قرار خواهند گرفت.

سطح ۱

این سطح از ۴ درس با میانگین زمان ۳۰ دقیقه و مجموعه‌ای از فعالیتها و تمرینهای تکمیلی تشکیل شده است و به آموزش کلمات بنیادی زبان و عبارات و جملات بسیار پر کاربرد زبان می‌پردازد. در این سطح با کلمات و عباراتی نظیر اسمها، صفات، اعداد، عبارات مقایسه‌ای، ساعتها، معارفه و احوال‌پرسی، و جملات پر کاربرد در محل کار، مدرسه و خرید آشنا خواهید شد.

سطح ۲

این سطح نیز از ۴ درس تشکیل شده است و مکمل سطح ۱ می‌باشد و توسط آن با قواعد بیشتری از زمان حال و گذشته و جملات امری آشنا خواهید شد. در این سطح با مباحثی نظیر جهت‌ها، نامه‌نگاری، عذرخواهی، بیان احساسات، مسافرت، تعطیلات، گذشته و آینده، دوستان، زندگی اجتماعی، غذا خوردن و … آشنا خواهید شد.

سطح ۳

این سطح نیز از ۴ درس تشکیل شده است و به منظور کمک به ارتباط با دنیای اطراف و تقویت اصول زبان و مهارت‌های محاوره‌ای دو سطح پیشین ارائه شده است. در این سطح علاوه بر گسترش قواعدی که در دو سطح پیش فرا گرفته‌اید، با کلمات و عبارات بیشتری نظیر اصطلاحات گیاه‌شناسى، مکانها و رخدادها، زندگی و کارهای روزمره، خانه و سلامت، چگونگی شرح عقاید و نظرات خود، صحبت در مورد سیاست، مذهب و تجارت و … آشنا خواهید شد.

سطوح ۴ و ۵

این سطوح تنها برای برخی زبانها نظیر انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و … ارائه شده است. سطوح ۴ و ۵ شامل آموزش کلمات بیشتر، کاربرد افعال در زمانهای مختلف، ساختار جملات پیچیده و … می‌باشد.

آموزشهای صوتی (Audio Companion)

آموزشهای صوتی برای تقویت بیشتر آموخته‌های سطوح مختلف ارائه شده است. این آموزشها قابلیت استفاده به صورت مستقل و در دستگاه‌های مختلف پخش را دارند و می‌توانید در هنگام رانندگی، ورزش و … از آنها استفاده کنید. اکثر سطوح زبانی موجود دارای آموزشهای صوتی مرتبط نیز می‌باشند. سافت سرا نیز سعی در ارائه آنها در کنار آموزشهای اصلی و به صورت مستقل نموده است.

کتابها

کتابهای آموزش زبان Rosetta Stone شامل محتوای آموزشی برنامه در قالب کتابهای الکترونیکی با فرمت PDF می‌باشند. این کتابها علاوه بر نمایش بر روی کامپیوتر، امکان پرینت را نیز دارند. بنابراین می‌توانید با چاپ آنها در زمان عدم دسترسی به سیستم به مرور آموخته‌های خود بپردازید.

نرم افزار Rosetta Stone در واقع یک پیش‌نیاز برای نمایش و ارائه سطوح آموزشی موجود به صورت چند رسانه‌ای و تعاملی به کاربر است و به تنهایی قابل استفاده نیست. برای یادگیری زبان مورد نظر، باید سطوح آموزشی زبان مربوطه را نیز بر روی برنامه نصب کنید.
سطوح آموزشی اکثر زبانهای موجود برای نسخه نهایی برنامه ارائه شده‌اند و کافیست یکی از نسخه‌های ۳، ۴ یا ۵ را به همراه زبانهای مورد نظر دانلود و نصب کنید. اما برخی زبانها تنها برای نسخه‌های ۱ و ۲ ارائه شده‌اند و بر روی نسخه‌های جدیدتر برنامه قابل نصب نیستند.
این نکته در صفحه توضیحات زبانهای مربوطه ذکر شده است.

نسخه اندروید رزتا استون

تصاویری از محیط نرم افزار آموزشی
نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نرم افزار آموزش زبان رزتا استون
ویدیو معرفی آموزش زبان رزتا استون
تبلیغات
  • ترانزیشنهای حرفه‌ای برای کمتازیا
  • آموزشهای درسی میشا و کوشا
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 107MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Rosetta Stone Language Training v5.0.37 | TOTALe v4.5.5 | v3.4 | v2.0.8.1 | v1.7.9
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. تور ترکیه در ۶ خرداد ۱۳۹۳ :

      سلام
      مرسی عالی بود.
      ممنن از سایت خوبتون

    2. علی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ :

      آیا level های ورژن ۳ با این ورژن یکی است؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ :

        فکر می کنم بله. البته پیشنهاد می کنیم سطوح زبانی سافت سرا رو دانلود کنید، نصبش بسیار ساده شده.

    3. مهدی ایزدی در ۲۴ مهر ۱۳۹۳ :

      میبخشید من چه جوری باید درایو مجازی و لول ها رو نصب کنم

      • profile avatar سافت سرا در ۲۵ مهر ۱۳۹۳ :

        درایو مجازی نداره. نصب لولها به صورت ستاپ هست و عملیات نصب به بهترین شکل ساده سازی شده.

    4. صفدرنژاد در ۴ دی ۱۳۹۳ :

      سلام. واقعا متاسفم که بسته نرم افزاری رو خریداری کردم که پر از مشکله. راهنمای نصب نداره و اینقدر از اطراف باید چیز دانلود کنی تا شاید کار بیفته. چهار روزه دارم سعی می کنم نصبش کنم. نصب هم میشه کار نمی کنه.

    5. رهنما در ۲۱ دی ۱۳۹۳ :

      با سلام
      من چند وقتی میشه که این برنامه رو خریداری کردم. ورژن برنامه ۴.۱.۱ هست . الان دیدم که توی سایت ورژن ۴.۵.۵ هم اومده خواستم بدونم تفاوت این دوتا ورژن در چیه ؟
      سوال دوم من اینه که چطور راحت و بدون دردسر میتونم ورژنی که من دارم ارتقا بدم به ۴.۵.۵ ، باید قبلی رو پاک کنم و بعد این جدید رو نصب یا اینکه راه حل خاصی داره ؟
      ممنون میشم اگر کامل راهنمایی بفرمایید
      تشکر

      • profile avatar سافت سرا در ۲۱ دی ۱۳۹۳ :

        سلام. می تونید رو نسخه قبلی نصب کنید.

    6. merhan در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ :

      سطوح زبان انگلیسی فقط یدونست ؟

      • profile avatar سافت سرا در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ :

        خیر. ۵ سطح هست.

    7. mammadno در ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ :

      سلام.ممنون از سایت خوبتون.میخواستم بپرسم که بسته های زبان کجا ریخته میشن؟(مشکلی در ریختن ندارم فقط میخوام بدونم مسیرش کجاست چون جا کم دارم)

      • profile avatar سافت سرا در ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ :

        سلام. تو درایو نصب ویندوز و پوشه appdata

    8. masoumeh در ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ :

      سلام دوستان من این بسته و خریدم ونصب کردم اما نمیتونم وارد سطوح بشم تو قسمت وارد کردن زبان اموز errore xp 401 میده.چیکار باید بکنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ :

        سلام. از ما خریدید؟؟!!!

    9. مصطفی در ۷ مهر ۱۳۹۴ :

      باسلام من ورزن ۵ ازسایت خوب شمادانلود کردم اول بگم ویندوزم ۷ سرورپک یک ابتدا مابین نصب پیغام خطامیداد که ازمن میخواست برنامه روببندم خیلی تحقیق کردم ورزن ۴ هم دانلود کردم نصب نشدتا بالاخره نصب شدرویندوز الان ورزن ۵ نصبه اما استارت که میکنم ارور ۱۱۴۱ میده ساعت ویندوز به روزه وقسمت services رفتم برنامه استارت هست یه بارم استاپ کردم ویندوز ریستارت کردم اما بامراجعه به سرویس به صورت خودکار استارت شده برنامه بازم ارور۱۱۴۱ میده ایناروروی ورزن ۴.۵ انجام دادم همین پیغامومیده لطف کن راهنماییم کن. کلافه شدم.ازسایت خوب نه عالیتونم ممنون ازطرف عضو ویزه سایت سافت سرا

    10. مصطفی در ۷ مهر ۱۳۹۴ :

      تمام بخش های اموزش خوندم ا همشو انجام دادم هیچ کدوم جواب ندادالبته قبل از شما من ازطریق گوگل تو این لینک رفته بودم به نظر من تو ویندوز ۷ نسخه های قدیمی تر بهتر کار میکنن مخصوصا ورزن ۳.۴.۵ هیچی دیگه ناچار شدم نشخه ۳.۴.۵ نصب کردم فعلا اگه ارور ۲۱۲۳ نده مشکلی نداره

    11. miladsalehi در ۱۳ مهر ۱۳۹۴ :

      عاشق سایتتونم

    12. حسین در ۶ آبان ۱۳۹۴ :

      سلام نرم افزار را بعد از ریختن ارررور ۵۱۱۸ میده باید چی کار کنم کمک کنید لطفا؟

    13. مصطفی در ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ :

      سلام .بنده این بسته و خریدم ونصب کردم اما تو صفحه اول وقتی فرم پر میکنم .ایمیل.نام و… مینویسم اما در اخر ارور errore xp 401 میده.چیکار باید بکنم؟ بعدش وارد برنامه میشه و میتونم کار بکنم اما هروقت میخوام با برنامه کار کنم باید مسیر پرکردن فرم برم که خیلی تو ذوق میزنه و وقت ادم میگیره .( بسته شرکت شمارو از دیجی کالا گرفتم )باتشکر

      • profile avatar سافت سرا در ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ :

        سلام. ما بسته فروشی نداریم، این که شرکتی نرم افزارهاش رو از سایت می گیره ربطی به ما نداره. دقت کنید ببینید برای کدوم شرکته تا وقتتون بیش از این گرفته نشه.

    14. فرزان در ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ :

      ضمن تشکر
      از درس سوم ب بعد زبان روسی قفله و کدفعالسازی میخواد
      من نرم افزارو نخریدم باید چیکارکنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ :

        نرم افزار فروشی نیست. فایل Patch رو اجرا کنید، کد فعال سازی نیاز نداره.

    15. شیدا در ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ :

      سلام
      میخواستم بدونم میشه همزمان دوتا زبانو باهم استفاده کرد؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ :

        بله.

    16. علی در ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ :

      نرم افزارازمن میخواد یک سطح رو انتخاب کنم ومیگه باید سی دی نرم افزار راوارد کنم

    17. کیان در ۱۹ آبان ۱۳۹۵ :

      سلام
      بعد از نصب برنامه و لول ها ارور ۱۱۴۱# نشان داده میشه و برنامه باز نمیشه
      لطفا راهنمایی کنید

    18. غزل در ۱۹ آبان ۱۳۹۵ :

      سلام. وقتتون بخیر.
      من بسته نرم افزار رو خریدم. تا الان که به سطح ۳ رسیدم، توی بعضی از درس ها، از روی چندتا از صفحه ها پرش داره و نشونشون نمیده و میره قسمت بعد. چیکارش کنم؟ ارور ۱۱۱۴ میده. ممنون میشم راهنمایی کنید

      • profile avatar سافت سرا در ۱۹ آبان ۱۳۹۵ :

        سلام. با پشتیبانی شرکت تولید کننده تماس بگیرید.

    19. ashkanas در ۷ مهر ۱۳۹۶ :

      سلام
      من برنامه و زبان ها رو دانلود کردم ولی متاسفانه برام نصب نمیشه
      ویندوز ۱۰ دارم
      آنتی ویروس هم غیرفعال میکنم ولی بازم صفجه افزودن زبان میاد که میگه باید cd باید وجود داشته باشه

      لطفا راهنمایی کنید
      متشکرم

      • profile avatar سافت سرا در ۷ مهر ۱۳۹۶ :

        سلام. زبانها را نصب نکردید حتما.

    20. ashkanas در ۷ مهر ۱۳۹۶ :

      راستی فایل patch چیزی داخلش نیست
      rosetta_stone_4_totale_v4.5.5.rar اینو من دانلود کردم

      • profile avatar سافت سرا در ۷ مهر ۱۳۹۶ :

        یعنی چی چیزی داخلش نیست؟ Patch رو اجرا و نصب کنید!

    21. ashkanas در ۷ مهر ۱۳۹۶ :

      سلام
      درست شد رو ویندوز ۷، ولی فایل پچ خالیه، فایلی فولدری داخلش نیست

      • profile avatar سافت سرا در ۸ مهر ۱۳۹۶ :

        سلام. متوجه شدم چی می گید. فایل پچ فایل اصلی برنامه رو کرک می کنه و اگر فایل موجود نباشه چیزی وجود نداره دیگه.

    22. محمود در ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ :

      من نمیتونم زبان عبری رو نصب کنم بایید فایل زبان و فایل برنامش یکجاباشه؟ چندبار نصب کردم زبان رو اد نمیکنه.

      • profile avatar سافت سرا در ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ :

        نه فایلهای زبانی در پوشه مجزایی نصب میشن. وقتی برنامه رو باز می کنید چه اتفاقی می افته؟

    23. سام در ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ :

      سلام. واقعا عالی و با کیفیت. ممنونم.

    24. منتی در ۷ آذر ۱۳۹۹ :

      چجوری میتونم منو ی برنامه رو فارسی کنم ولی زبان های دیگر رو یاد بگیزم ؟؟؟؟

      • profile avatar سافت سرا در ۷ آذر ۱۳۹۹ :

        سلام. پچ فارسی سازی برنامه هست اما پیشنهاد نمیشه چون عملکرد برنامه رو مختل می کنه.

    25. عادل در ۱۳ آذر ۱۳۹۹ :

      سلام وقت بخیر
      من قبلا این نرم افزار رو ورژن ۴ روی ویندوز ۷ نصب کردم کار کرد ولی الان روی ۷ که جدیدا نصب کردم بدون اروره ولی بالا نمی یاد ویندوز ۱۰ هم نصب کردم ارور نداره ولی بالا نمیاد هردو ویندوز ۶۴ بیتی هستن ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

      • profile avatar سافت سرا در ۱۳ آذر ۱۳۹۹ :

        سلام. برنامه رو با دسترسی ادمین اجرا کنید.

    26. محسن در ۲۷ دی ۱۳۹۹ :

      سلام ممنون از برنامتون
      برنامه رو و زبان مورد نظر رو نصب کردم ولی اجرا که می کنم زبانی رو نمیشناسه!
      موقع نصب زبان هم اصلا نمیپرسه کجا می خوای نصب کنی ولی موفقیت آمیز نصب می شه
      چطور زبان رو تعریف کنم به برنامه
      تشکر

      • profile avatar سافت سرا در ۲۷ دی ۱۳۹۹ :

        سلام. معمولا با حذف کامل و نصب مجدد درست میشه.
        کدوم زبان رو دانلود کردید؟

    27. محسن در ۵ بهمن ۱۳۹۹ :

      ژاپنی رو دانلود کردم نمیشه
      اولشم که برنامه رو نصب می کنم میگه ویندوز نمیتونه این مورد رو بشناسه!

    28. علی سروش زاده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ :

      من پکیج‌های زبان رو که دانلود می‌کنم مخصوص ویندوزه — برای مک چیکار باید کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ :

        سلام. نسخه مک رو نداریم.

    29. زهرا در ۱۶ تیر ۱۴۰۰ :

      سلام ممنون از سایت خوبتون
      من این برنامه رو دانلود کردم TOTALe اما بعد نصب و موقع اجرا ارور۱۱۴۱ رو نشون میده
      ممنون میشم راهنمایی کنید باید چه کار کنم؟

    30. دودانگه در ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ :

      با سلام خدمت شما
      می خواستم بگم که من سطح ۱ زبان انگلیسی رو دانلود کردیم ولی نمی تونم روی برنامه نصبش کنم- میشه ی راهنمایی کنید ممنون میشم.

      • profile avatar سافت سرا در ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ :

        سلام. سطوح ویزارد نصب دارن و خودشون خودکار نصب میشن. چه مشکلی دارید؟

    31. حسین در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ :

      سلام
      برای ویندوز کدوم رو باید نصب کنم

      • profile avatar سافت سرا در ۲۴ آبان ۱۴۰۰ :

        سلام. به صورت معمول آخرین نسخه (یعنی اولین لینک)
        ولی باید ببینید زبانی که می خواید یاد بگیرید از کدوم ورژن پشتیبانی می کنه که تو صفحه توضیحات سطوح زبانی نوشته شده.

    32. مهدیه در ۵ خرداد ۱۴۰۱ :

      سلام ببخشید من رزتا استون رو نصب کردم ولی موقع اجرا میگه باید سی دی رو وارد کنین . من سطوح ۳ به بالا رو دانلود کردم برای زبان انگلیسی.
      اصلا اجرا نمیشه اگر راهنمایی کنین ممنون میشم

      • profile avatar سافت سرا در ۶ خرداد ۱۴۰۱ :

        سلام. باید سطوح مربوطه رو نصب کنید.

    33. امیر آرام در ۲۷ تیر ۱۴۰۱ :

      سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت و برنامه های خوب تون. من به سختی موفق شدم نصب کنم.

    34. حمید در ۱ مرداد ۱۴۰۱ :

      نسخه ۳۲ هستش و برای مک او اس های جدید کار نمیکنه

    35. regi در ۲۶ تیر ۱۴۰۲ :

      سلام مجدد من نرم افزار رو نصب کردم و همچنین سطوح زبانی رو هم دانلود و نصب کردم ولی وقتی وارد برنامه روزتا میشم افزودن زبان رو که میزنم از من هنوزم سی دی میخواد میشه بفرمایید چجوری سطوح زبان رو وارد برنامه کنم؟

      • profile avatar سافت سرا در ۲۷ تیر ۱۴۰۲ :

        سلام. از طریق تگرام پیام بدید ریموت بزنن به سیستمتون بررسی کنن.