تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Windows Server 2016 DataCenter April 2022 x64 | MSDN

ویندوز سرور ۲۰۱۶ آپدیت آپریل ۲۰۲۲

دسته بندی: ویندوز
ویندوز سرور ۲۰۱۶ آپدیت آپریل ۲۰۲۲

Windows Server 2016 DataCenter April 2022 x64 | MSDN

حجم : 5GB
نوع فعال سازی : Crack |
وب سایت سازنده : Microsoft
محصولات دیگر Microsoft
تاریخ بروزرسانی : ۳ خرداد ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴
بازدید : 1,889 |
لینک کوتاه :

ویندوز سرور ۲۰۱۶ نسخه‌ای قدرتمند و همگام با فناوری‌های روز از سیستم عامل سرویس دهنده شرکت مایکروسافت است که بر مبنای نسل جدید شبکه‌های کامپیوتری، نرم افزارهای کاربردی و سرویسهای تحت وب و با هدف رقابت با راهکارهای ارائه شده توسط جبهه لینوکس طراحی شده است و به مدیران این امکان را می‌دهد تا کاربران، گروه‌ها، سرویسها و برنامه‌های کاربردی خود را در فضایی امن و با راندمان بسیار بالا در یک محیط عملیاتی تفکیک یافته و منابع کنترل شده به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند. اهداف مایکروسافت در طراحی این نسخه از ویندوز بر روی امکانات بیشتر و مصرف کمتر از منابع سخت افزاری متمرکز شده است که به نوعی به شعار مایکروسافت در مورد این سیستم عامل تبدیل شده است.

استفاده از فناوری نانو

یکی از رویدادهای عظیم به وقوع پیوسته در Windows Server 2016 استفاده از سرویس بهبود داده شده ابری و فناوری نانو سرور برای توسعه‌دهندگان می‌باشد. نسخه نانو از نسخه Core بسیار سبک‌تر است و نیاز به بروزرسانی‌های امنیتی و ریستارت در آن به حداقل رسیده است. لازم به ذکر است که در نسخه نانو نه محیط گرافیکی GUI وجود دارد و نه محیط مبنی بر دستور CLI، بلکه برای کنترل این نسخه باید از Web Browser به صورت Remote استفاده کرد.

پشتیبانی از کانتینرها

ویندوز سرور در این نسخه از کانتینرهای ویندوز سرور و کانتینرهای Hyper-V نیز پشتیبانی می‌کند. کانتینرها به شما این امکان را می‌دهند تا تا نرم افزارها را از اساس سیستم عامل جدا کنید و ضمن امکان اجرای برنامه‌های بیشتری نسبت به ماشینهای مجازی، قابلیت اطمینان به نرم افزارها و به کارگیری آنها را افزایش دهید. ماشینهای مجازی به دلیل اینکه از تمام سخت‌افزارهای مورد نیاز یک سیستم عامل کپی می‌گیرند از منابع سخت افزاری استفاده بیش از حدی می‌کنند، اما Containersها فقط سیستم عامل را اجرا می‌کنند به همین دلیل نسبت به ماشینهای مجازی از منابع بسیار کمتری استفاده می‌کنند. همچنین در این نسخه از ویندوز امکان مدیریت Containers ویندوز سرور هایپر-وی توسط موتور متن باز Docker قرار داده شده است.

مجازی سازی تو در تو

از دیگر قابلیتهای ویژه در ویندوز سرور ۲۰۱۶ می‌توان به حمایت از مجازی سازی تو در تو (Nested Virtualization) که عمدتا به منظور حمایت از کانتینرها ایجاد شده است اشاره کرد. همچنین در Hyper-V ویندوز سرور ۲۰۱۶ امکان کم و زیاد کردن حافظه مجازی (Virtual Memory) و کارت شبکه مجازی (Network Adaptor) بدون ریستارت یا خاموش و روشن کردن ماشین مجازی وجود دارد. این در حالی است که در نسخه‌های قبلی باید از Dynamic Memory استفاده می‌شد تا بتوانید RAM ماشین مجازی را کم یا زیاد کنید.

لایه‌های امنیتی قدرتمند

بوت امن ویندوز سرور

از دیگر امکانات و ویژگی‌های جدید و منحصربفرد در ویندوز سرور ۲۰۱۶ توانایی فعال کردن Secure Boot برای ماشینهای مجازی WS2016 F8 با سیستم عامل لینوکس است. Secure Boot یکی از ویژگیهای UEFI Firmware است که در نسل دوم ماشینهای مجازی گنجانده شده است تا از هسته سخت افزاری ماشینهای مجازی در برابر حملات Root Kit و Boot-Time Malware حمایت کند.

پیکربندی آسان فایروال

همچنین مایکروسافت راهکارهایی در راستای سیاستهای امنیتی در این ویندوز داشته است که به شما این امکان را می‌دهد تا پیکربندی‌های فایروال و تنظیمات شبکه Host را بدون نگرانی‌های خاصی از بروز اختلال در امنیت شبکه به کار برید. این لایه امنیتی با مدیریت و خودکارسازی کارها توسط PowerShell صورت می‌گیرد و تمام دستورات در سیستم عامل مهمان در یک ماشین مجازی و بدون اینکه وارد لایه شبکه شوید اجرا می‌شود.

سپر ماشین مجازی

سرویس Host Guardian در Windows Server 2016 نیز به عنوان یک قاعده امنیتی تنظیم شده است که در قالب یک سپر قوی برای ماشین مجازی عمل کرده و از داده‌های ماشین مجازی در برابر دسترسی‌های غیر مجاز محفاظت می کند. ویندوز سرور ۲۰۱۶ در زمینه ذخیره‌سازی نیز بهبودهایی داشته است. به عنوان مثال ویژگی Storage Space Direct در این ویندوز به Cluster اجازه می‌دهد تا به JBOD Storage در یک محوطه خارجی مثل ویندوز سرور ۲۰۱۲ R2 دسترسی داشته باشد.

کلیدهای مورد نیاز برای نصب ویندوز:

Datacenter/Datacenter Core: CB7KF-BWN84-R7R2Y-793K2-8XDDG

Standard/Standard Core: WC2BQ-8NRM3-FDDYY-2BFGV-KHKQY

MSDN: JGNV3-YDJ66-HJMJP-KVRXG-PDGDH

تصویری از محیط ویندوز
دانلود Windows Server 2016
تبلیغات
  • حسابداری میم
  • پلی استیشن 5
  • آموزش آرایش و میکاپ

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما