تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Master Volume Hotkey Controller v1.0

کنترل صدای ویندوز توسط کلیدهای میانبر

دسته بندی: ابزارهای سیستمی
کنترل صدای ویندوز توسط کلیدهای میانبر

Master Volume Hotkey Controller v1.0

حجم : 1MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : 2XDSoft
محصولات دیگر 2XDSoft
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
بازدید : 3,025 |
لینک کوتاه :

Master Volume Hotkey Controller نرم افزاری ساده و سبک برای کنترل صدای ویندوز توسط کلیدهای میانبر است. در حالت پیش‌فرض برای افزایش و کاهش تراز صدا باید بر روی آیکن بلندگو در SystemTray کلیک کنید و حجم صدا را توسط اسکرول موجود به دلخواه تنظیم کنید. هر چند این کار بسیار ساده و سریع انجام می‌شود اما اگر از آن دسته کاربران هستید که با فایلهای صوتی زیاد سروکار دارید وجود ابزاری که سرعت انجام این کار را افزایش داده و آن را ساده‌تر کند می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

تغییر تراز صدا با کلیدهای میانبر

در واقع با استفاده از نرم افزار Master Volume Hotkey Controller دیگر نیازی نیست برای کاهش یا افزایش صدای سیستم به ابزار کنترل صدای ویندوز مراجعه کنید، بلکه می‌توانید از کلیدهای میانبر اختصاص داده شده به حالتهای افزایش و کاهش صدا بهره‌گیری کنید.

اختصاص کلیدهای میانبر مورد نظر

برای این منظور کافیست برنامه را اجرا و کلیدهای میانبر مورد نظر را برای افزایش و کاهش تراز صدا تعیین کنید و پس از آن برای افزایش و کاهش صدا از کلیدهای میانبر تخصیص داده شود خودتان استفاده کنید. با هر بار فشردن کلید میانبر مشخص شده برنامه حجمی مشخص از صدا را افزایش و کاهش می‌دهد البته می‌توانید میزان آن را نیز به دلخواه معین کنید.

اگر نیاز به کاهش یا افزایش بیشتر صدا دارید می‌توانید مجددا کلیدهای مربوطه را فشار دهید، البته می‌توانید برنامه را به صورتی تنظیم کنید تا با پایین نگاه داشتن کلیدهای میانبر به صورت مستمر صدا کم و زیاد شود. علاوه بر آن می‌توانید برای ۵ حجم صوتی افزایشی و کاهشی ویژه نیز کلیدهای میانبری تعیین کنید تا با فشردن آنها بتوانید صدا را کنترل کنید.

قطع و وصل صدا توسط کلید میانبر

اگر می‌خواهید صدا را موقتا به صورت کامل قطع کنید نیز نیازی به کم کردن کامل صدا ندارید زیرا این برنامه برای قطع و وصل مجدد صدا نیز قابلیت تعریف کلید میانبر دارد و با فشردن یک کلید دلخواه می‌توانید صدا را قطع و یا در هر لحظه مجددا وصل کنید.

Master Volume Hotkey Controller با افزایش و کاهش صدا یک صدای کلیک نیز پخش می‌کند که می‌توانید آن را غیر فعال کنید و یا با جایگزین کردن فایل صوتی موجود آن را تغییر دهید.

تصویری از محیط نرم افزار
Master Volume Hotkey Controller
تبلیغات
  • آموزش مبانی شبکه
  • اکشن فیگور
  • تبلیغات بنری تصادفی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 1MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Master Volume Hotkey Controller v1.0
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما