تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Who Is On My Wifi v4.0.5 | v2.1.9

جلوگیری از هک وای فای و شناسایی کامپیوترهای متصل به شبکه بی‌سیم

جلوگیری از هک وای فای و شناسایی کامپیوترهای متصل به شبکه بی‌سیم

Who Is On My Wifi v4.0.5 | v2.1.9

حجم : 1MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : IO3O LLC
تاریخ بروزرسانی : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
|
تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵
بازدید : 1,030 |
لینک کوتاه :

استفاده از اینترنت و شبکه‌های بی‌سیم در خانه‌ها، ادارات و سازمانها به امری کاملا عادی تبدیل شده است و کمتر کسی پیدا می‌شود تا از این سرویس استفاده نکند و با مشکلات و دلشوره‌های آن آشنا نباشد. یکی از بزرگترین این مشکلات امکان استفاده غیر مجاز از سرویس اینترنت و پهنای باند شما است که علاوه بر امکان نشت اطلاعات می‌تواند ضررهای مالی نیز بابت ترافیک مصرفی غیر مجاز داشته باشد؛ به خصوص که با ارائه نرم افزارهای هک وای‌فای افراد غیر مجاز می‌توانند پسوورد شبکه را نیز دور بزنند و به سادگی و بدون محدودیت به آن متصل شوند.

هنگام استفاده از شبکه های فیزیکی برای اتصال به اینترنت، اتصال افراد غیر مجاز به شبکه تقریبا غیر ممکن است زیرا برای اتصال باید از کابلهایی که به کامپیوتر یا سرور متصل می‌شوند استفاده کرد. اما هنگام استفاده از شبکه‌های بی‌سیم، اتصالات موجود برای کاربران آشکار نیست به همین دلیل امکان دسترسی به اینترنت و حتی سرقت اطلاعات شما توسط افراد غیر مجاز وجود دارد. این مساله آن چنان همه‌گیر شده است که حتی برخی افراد متعهد نیز گاها اقدام به هک وای‌فای دیگران و استفاده غیر مجاز از پهنای باند آنها می‌کنند. در واقع می‌توان گفت در این مورد کار از فرهنگ‌سازی گذشته است و بهتر است از روشهای جایگزین و کارآمدی استفاده کرد تا در حد امکان بتوان دسترسی این افراد را به اینترنت خود قطع کرد.

نرم افزار Who Is On My Wifi

Who Is On My Wifi یک نرم افزار ساده و موثر برای جلوگیری از هک وای‌فای است که به کاربرانی که از شبکه Wifi برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا اتصالات غیر مجاز به شبکه بی‌سیم را که منجر به کاهش پهنای باند اینترنتی و در برخی موارد نشت اطلاعات آنها می‌شود را شناسایی و مانع از اتصال مجدد آنها شوند.

مسدود کردن کاربران مجاز

برنامه Who Is On My Wifi حتی قادر است افرادی که به صورت مجاز و با وارد کردن پسوورد به شبکه شما متصل شده‌اند را نیز شناسایی و در صورت تمایل شما ارتباط آنها را با شبکه به صورت کامل قطع کند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت پسوورد خود را به افرادی که با آنها رودربایستی دارید بدهید اما امکان استفاده آنها از ترافیک اینترنتی خود را ندهید و به عبارتی ارتباط آنها با شبکه بی‌سیم خود را پس از اولین اتصال مسدود کنید.

می‌توان گفت این برنامه راه حلی مناسب و منحصربفرد در زمینه مدیریت کاربران وای‌فای و حفظ امنیت آنها در برابر دسترسی‌های غیر مجاز است که می‌تواند جایگزین راهکارهای پیچیده و پر هزینه در منازل، ادارات و کسب و کارهای کوچک شود و این اطمینان را به شما بدهد که کسی بدون اجازه امکان استفاده از شبکه بی‌سیم و پهنای باند شما را ندارد.

نمایش اطلاعات فنی افراد متصل

نرم افزار Who Is On My Wifi فهرستی از دستگاه‌های متصل به شبکه شما را به همراه اطلاعاتی نظیر نام افراد (که باید خودتان تعریف کنید)، مک آدرس، نام کامپیوتر، آخرین IP ست شده، وضعیت اتصال و این که آیا اتصال مربوطه از طرف اشخاص آشنا صورت گرفته (خودتان باید مشخص کنید) در اختیارتان قرار می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد تا افراد غیر مجاز یا مشکوک متصل به شبکه بی‌سیم را شناسایی و ارتباط آنها را به صورت کامل قطع کنید.

قرارگیری در پس‌زمینه

برنامه Who Is On My Wifi پس از تنظیمات و پیکربندی‌های اولیه در پس‌زمینه سیستم قرار می‌گیرد و به صورت خودکار و دوره‌ای اقدام به اسکن شبکه و گزارش اتصالات غیر مجاز صورت گرفته در قالب اعلانات صوتی می‌کند. همچنین این برنامه امکان ارسال ایمیل اطلاع‌رسانی از وجود اتصالهای غیر مجاز به شبکه را دارد به این ترتیب از راه دور نیز می‌توانید بر اتصالات موجود نظارت داشته باشید.

ارائه گزارشهای کامل و دقیق

علاوه بر این نرم افزار Who Is On My Wifi با نمایش نقاطی از زمان که دستگاه(های) مورد نظر ارتباط آنها برقرار یا قطع شده است به شما کمک کند تا رویکردی کلی از زمان اتصال شخص غیر مجاز به شبکه بی‌سیم خود داشته باشید. به عنوان مثال آیا ارتباط او ساعت ۵ عصر قطع می‌شود پس به احتمال زیاد از یک شرکت یا دفتر کاری این اتصال صورت گرفته است یا اتصال در هر زمانی انجام می‌شود که احتمالا از یک منزل صورت می‌گیرد. در واقع این برنامه با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهد این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی تشخیص دهید که چه کسی دارد از امکانات شبکه بی‌سیم شما به صورت غیر مجاز استفاده می‌کند و حتی در صورت عدم شناسایی ارتباط او را به صورت کامل مسدود و قطع نمایید.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Who Is On My Wifi عبارتند از:

  • شناسایی کامپیوترهای متصل به شبکه بی‌سیم
  • جلوگیری از هک وای‌فای و استفاده غیر مجاز از پهنای باند
  • نمایش مک‌آدرس و آخرین آی‌پی دستگاه‌های متصل
  • امکان مشاهده رنج آی‌پی‌های متصل شده به شبکه
  • امکان علامت‌گذاری کاربران مجاز و تعریف نام آنها برای نرم افزار
  • نمایش نقاط زمانی اتصال یا قطع دستگاه از شبکه بی‌سیم
  • اطلاع‌رسانی خودکار در صورت اتصال دستگاه جدید به شبکه
  • امکان ساخت اکانت آنلاین و مدیریت اتصالات شبکه از راه دور
  • امکان ارسال ایمیل به آدرس مورد نظر در صورت وجود اتصالات غیر مجاز
  • اسکن دوره‌ای اتصالات شبکه با امکان تعیین زمان تناوب بین ۵ تا ۳۰ دقیقه
  • امکان تعیین نحوه اطلاع‌رسانی با حالتهای پنجره پاپ‌آپ، پخش اعلان صوتی و ارسال ایمیل
  • دارای قابلیت پشتیبان‌گیری و بازیابی تنظیمات و پیکربندی‌های برنامه
  • قابل اجرا در پس زمینه و اسکن منظم شبکه به صورت مخفی
  • رابط کاربری بسیار ساده و نیازمند حداقل دانش و تجربه در این زمینه
  • پشتیبانی از اکثر زیر ساختهای حال حاضر شبکه
  • و …
تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار Who Is On My Wifi
تبلیغات
  • آموزشهای درسی میشا و کوشا
  • پلی استیشن 4
  • پلاگینهای کمتازیا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما