تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Salfeld Child Control 2015 v15.686.0.0

نظارت بر فرزندان در اینترنت و استفاده از کامپیوتر (به همراه آموزش)

نظارت بر فرزندان در اینترنت و استفاده از کامپیوتر (به همراه آموزش)

Salfeld Child Control 2015 v15.686.0.0

حجم : 23MB
نوع فعال سازی : Keygen |
وب سایت سازنده : Salfeld Computer
تاریخ بروزرسانی : ۱۴ تیر ۱۳۹۵
|
تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۲
بازدید : 1,251 |
لینک کوتاه :

امروزه کامپیوتر برای کودکان به یک نیاز جدی تبدیل شده است. کودکان می‌توانند با جستجو در کامپیوتر ذهن خود را تقویت و آن را برای برخی مهارتهایی که در آینده نیاز خواهند داشت آماده کنند، تکلیف و تحقیقهای خود را با کمک کامپیوتر به انجام برسانند، با بازیهای رایانه‌ای سرگرم شوند و با دوستانشان در شبکه های اجتماعی ارتباط داشته باشند. به این ترتیب می‌توانند توانایی‌های تحصیلی، اطلاعات عمومی، آموخته‌های ذهنی و روابط اجتماعی خود را تقویت کنند.

با این همه و با تمام این مزایا وجود کامپیوتر و دسترسی آزاد فرزندان به آن یک زنگ خطر جدی برای والدین است که سبب بروز نگرانی‌های عمیقی در رابطه با دسترسی کودکان به محتوای نامناسب و سوال برانگیز، انجام بیش از حد بازیهای رایانه‌ای و دیگر فعالیتهای مضر دیگر که می‌تواند آسیبهای جسمی و روحی مختلفی را به همراه داشته باشد شده است. جدا از تهدیدات و مسائل غیر اخلاقی موجود در دنیای مجازی اینترنت، برای هیچ پدر و مادری مطلوب نیست که فرزندانشان تمام وقت خود را در پشت کامپیوتر بگذرانند.

امکان دسترسی فرزندان به مسائل غیر اخلاقی و سایتهای ترویج دهنده پورنوگرافی در اینترنت، عدم انجام دیگر امور روزمره توسط فرزندان، مشکلات مختلفی نظیر ضعف بینایی، انزوا، کنجکاوی بیش از حد فرزندان و صدماتی که ممکن است به سیستم عامل یا اسناد مهم وارد کنند برخی از نگرانی‌های والدین در مورد استفاده کودکان از کامپیوتر است. تجربه نشان داده که کودکان هر چقدر خوب و باهوش هم که باشند، استدلال‌پذیر نیستند و خوب و بد رو به خوبی تشخیص نمی‌دهند و استفاده از این امکانات به صورت بهینه و مفید تنها در گرو نظارت بر فرزندان در اینترنت و استفاده از کامپیوتر خواهد بود.

نرم افزار Salfeld Child Control برای نظارت بر فرزندان

Salfeld Child Control نرم افزاری قدرتمند و همه جانبه برای نظارت بر فرزندان در استفاده از کامپیوتر و اینترنت و کنترل کامل آنها در بهره‌گیری از این ابزار مفید و حذف جنبه‌های منفی آن به صورت اختصاصی است.

نرم افزار Salfeld Child Control به پدران و مادران اجازه می‌دهد تا بسته به دیدگاه خود زمان مجاز برای استفاده از کامپیوتر یا دسترسی به اینترنت را برای کودک خود به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه تعیین کنند. همچنین والدین می‌توانند ساعت دقیق یا محدوده مجاز این دسترسی را تنظیم کنند. در این صورت پس از خروج کودک از زمان مجاز به صورت خودکار کامپیوتر خاموش و دسترسی او به کامپیوتر قطع خواهد شد. این روش حتی در صورت حضور فیزیکی والدین نیز می‌توانید مفیدتر باشد. زیرا تجربه نشان داده در مواردی خاص مانند استفاده از کامپیوتر نمی‌توان از استدلال برای کودکان استفاده کرد و در نهایت این کار ممکن است به تنش بیانجامد، حال اینکه وجود الگویی تدوین شده سبب می‌شود کودک خود را با آن وقف دهد.

ایجاد محدودیت دسترسی همه جانبه

نرم افزار Salfeld Child Control علاوه بر ایجاد محدودیتهای زمانی امکان ایجاد محدودیت دسترسی به محتوای نامناسب برای کودکان مانند مطالب حاوی پورنوگرافی و خشونت، بازیهای نامناسب رده سنی آنها و حتی تنظیمات حیاتی ویندوز را نیز به والدین می‌دهد. به این ترتیب و با انجام تنظیمات بسیار ساده می‌توانید از اجرای برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها و نیز بارگیری صفحات اینترنتی نامناسب برای کودکان در هر لحظه‌ای بر روی سیستم خود جلوگیری کنید.

همچنین شما می‌‌توانید کلمات کلیدی خاصی را به عنوان کلمات ممنوعه تعریف کنید. به این ترتیب در صورت وجود آنها در نام و محتوا از دسترسی کودک به آنها جلوگیری می‌شود. علاوه بر آن اگر کودک نسبتا کنجکاوی دارید که سعی می‌کند به بخشهای مختلف سیستم سرک بکشد و معمولا در زمان استفاده موجب بروز مشکل در سیستم می‌شود می‌توانید دسترسی او به بخشهای حیاتی و تنظیمات بحرانی سیستم مانند کنترل پنل، رجیستری و … را مسدود کنید.

ایجاد محدودیتهای زمانی برای گروهی از برنامه‌ها

یکی از ضعفهای برنامه‌های کنترل کودکان و زمان‌بندی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های خاص این است که محدودیتهای زمانی را تنها بر روی یک فایل خاص اعمال می‌کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید تعیین کنید تا کودک شما در زمان مجاز برای استفاده از کامپیوتر تنها بتواند یک ساعت را به انجام یک بازی خاص اختصاص دهد. البته در شرایطی که بر روی سیستم شما چند بازی مختلف نصب شده باشد این نوع محدودیتها به سادگی قابل دور زدن است. به عنوان مثال کودک می‌تواند پس از اتمام یک ساعت مجاز یک بازی، بازی دیگری را اجرا کند. حتی اگر شما بخواهید این زمان را به عنوان مثال بین دو بازی نصب شده تقسیم کنید باز هم راهکار درستی نخواهد بود، زیرا ممکن است کودک شما بخواهد تمام زمان مجاز خود برای بازی را بر روی یک بازی قرار دهد.

این مشکل در برنامه Salfeld Child Control با یک راهکار عملی و کاربردی به خوبی رفع شده است. به این ترتیب که شما می‌توانید یک گروه خاص از برنامه‌ها و بازی‌ها را تعریف کرده و محدودیت زمانی مورد نظر را برای گروه مربوط تعیین کنید، در این حالت کودک یا کاربر محدود شده می‌تواند به صورت آزادانه و بسته به اختیار خود از برنامه‌ها و بازیهای آن گروه طی زمان مجاز استفاده کند.

قابلیت ایجاد لیست سفید و دسترسی‌های آزاد

قابلیت مفید دیگر این نرم افزار امکان ایجاد لیست سفید از برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها و سایتهای اینترنتی مورد نظر برای دسترسی کاربر بدون محدودیت زمانی به آنها است. به این ترتیب می‌توانید برنامه‌های آموزشی یا ارتباطی، سایتها و صفحات اینترنتی مفید و آموزنده و … را در لیست دسترسی آزاد کودک خود قرار دهید و تنها بر عملکرد او از استفاده از آنها نظارت کنید. همچنین این برنامه قادر است تمام فعالیتهای صورت گرفته توسط کاربران بر روی کامپیوتر شما نظیر اجرای برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها، سایتها و صفحات اینترنتی مشاهده شده و … سیاهه‌ای تهیه کرده و آن را در قالب یک گزارش مدون در اختیار مدیر سیستم قرار دهد.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Salfeld Child Control عبارتند از:

  • نظارت بر فرزندان در استفاده از کامپیوتر و اینترنت
  • قابلیت تدوین برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه با محدودیتهای جداگانه
  • امکان تعیین زمان مجزا برای استفاده از کامپیوتر و اینترنت به صورت مجزا
  • قابلیت تعریف کلمات کلیدی غیر مجاز در نام، آدرس و محتوای فایلها و صفحات
  • امکان مسدود کردن دسترسی به برنامه‌ها یا فایلهای خاص برای یک کاربر
  • قابلیت تعریف محدودیت زمانی برای اجرای یک برنامه، بازی یا فایل خاص
  • امکان تعمیم محدودیتهای زمانی به یک گروه از برنامه‌ها، بازی‌ها و فایلها
  • قابلیت ایجاد لیست مجاز از برنامه‌ها، بازی‌ها، فایلها و سایتهای بدون محدودیت زمانی
  • امکان محدود کردن دسترسی کاربران به کنترل پنل، رجیستری و تنظیمات حیاتی ویندوز
  • قابلیت تنظیم برنامه‌های مجاز برای یک کاربر و جلوگیری از دسترسی به دیگر برنامه‌های موجود
  • گزارش تمام فعالیتهای صورت گرفته بر روی کامپیوتر به صورت تفکیک شده
  • دارای سیستم فیلترینگ دقیق و جامع برای کنترل کامل فعالیتهای مجاز و غیر مجاز
  • اطلاع‌رسانی زمان روشن و خاموش شدن سیستم به مدیر سیستم توسط ایمیل
  • امکان تمدید زمان استفاده از کامپیوتر توسط یک کاربر از راه دور
  • قابلیت حذف محدودیتهای تعریف شده برای یک کاربر با یک کلیک
  • امکان تعریف زمان جایزه برای کودک بسته به عملکرد او
  • قابلیت کنترل چند رایانه شخصی از راه دور به صورت هم زمان
  • دارای توابع مدیریتی آنلاین برای نظارت بر فرآیندهای صورت گرفته از راه دور
  • و …

برای آشنایی بیشتر با این برنامه، آموزش موجود را که به صورت تعاملی تهیه شده و در حد معرفی عمومی برنامه است، دریافت کنید.

تصویری از محیط نرم افزار
Salfeld Child Control
تبلیغات
  • حذف قفل لاک اسکرین
  • آموزش ماساژ سر و صورت
  • آموزش آرایش و میکاپ

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 23MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Salfeld Child Control 2015 v15.686.0.0
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما