رفع مشکلات کامپیوتری
در صورتی که در نصب و راهاندازی نرم افزارهای کاربردی مختلف بر روی ویندوز مشکل خاصی دارید و یا سیتم عاملتان دچار آلودگی به ویروس، کندی سرعت و کاهش راندمان شده است، ما با بیش از ۲۰ سال تجربه و همکاری با شرکتهای مختلف نرم افزاری مانند دریا، کلیک، پدیده، رویال، زیتون، درنا، عصر بازی، مدرن و دهها شرکت دیگر قادریم به بهترین شکل، مشکل شما را بررسی و حل کنیم.
مزایا استفاده از خدمات پشتیبانی سافت سرا
بررسی و رفع مشکل از راه دور
یکی از مزیتهای استفاده از خدمات پشتیبانی و رفع اشکال سافت سرا، بررسی از راه دور و انجام امور مربوطه بدون نیاز به جابجایی کامپیوتر است. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن مشکل شما شناسایی و رفع خواهد شد.
برای این منظور پرسنل ما توسط یک برنامه ریموت دسکتاپ نظیر AnyDesk به سیستمتان متصل و مشکل را بررسی میکنند. اگر در مورد امن بودن این شیوه اطمینان ندارید، توضیحات این صفحه را بخوانید. همچنین می توانید از توضیحات موجود در وب سایت شرکت تولید کننده استفاده کنید. اما به طور خلاصه ما هر کاری بر روی سیستم شما انجام دهیم، توسط خودتون قابل مشاهده است. هر زمان نیز بخواهید می توانید دسترسی ما را قطع کنید.
عدم نیاز به پرداخت هزینه برای بررسی
در صورت نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی سافت سرا، پرسنل ما ابتدا به سیستم شما متصل و مشکل را بررسی و برآورد قیمت میکنند. به این ترتیب برعکس پشتیبانیهای تلفنی نیاز به پرداخت هزینه برای صحبت با پرسنل پشتیبانی و مطرح کردن مشکل نیست.
بازگشت هزینه در صورت عدم رفع مشکل
پس از برآورد قیمت پرسنل با هماهنگی به سیستم شما متصل و سعی در حل مشکل میکنند. ما پیچیدهترین مشکلات نرم افزاری را حل کردهایم و بسیاری از شرکتهای نرم افزاری که خود پرسنل پشتیبانی دارند، در صورت بروز مشکلهای پیچیده و لاینحل از ما کمک میگیرند. بنابراین احتمال رفع مشکل بسیار بالا است. با این حال در صورت عدم رفع مشکل مبلغ پرداختی شما بدون کم و کاستی و در لحظه به حساب شما عودت داده خواهد شد.
ارائه راهکارهای جانبی برای افزایش کارآیی
در صورتی که بروز مشکل به دلیل عدم استفاده صحیح، نصب نرم افزارهای خاص، تداخل برنامهها، آلودگی به انواع ویروسها و … باشد، ما ضمن رفع مشکل به شما دلایل بروز مشکل و روشهای جلوگیری از بروز مجدد آن را خواهیم گفت.
ارائه خدمات در محل
در صورتی که نیاز به حضور در محل برای ارائه خدمات را دارید یا اینکه ما تشخیص دهیم که باید برای رفع مشکل در محل حضور داشت، این کار با هماهنگی قبلی قابل انجام است. بدیهی است که هزینه ارائه خدمات در محل نسبت به حالت پشتیبانی از راه دور بیشتر است.
پشتیبانی و بازدید دورهای
اگر شرکت شما نیاز به حضور پشتیبان کامپیوتر به صورت دورهای در محل دارد، سافت سرا یکی از بهترین انتخابهاست. ما ضمن برخورداری از تخصص بالا در این زمینه، قیمت بسیار مناسبی (منصفانه) نسبت به شرکتهای دیگر برای این سرویس دریافت میکنیم.
درخواست پشتیبانی
در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی دارید، مشکل خود را به صورت کامل (متنی یا صوتی) از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر به اطلاع ما برسانید تا هماهنگیهای لازم برای بررسی مشکل صورت بگیرید.
دقت کنید که این اکانتها، خدمات رایگان پشتیبانی سایت را ارائه نمیدهند و تنها در قبال پرداخت هزینه اقدام به ارائه پشتیبانی فنی میکنند.