تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Windows 8.1 Pro June 2017 x86 x64 | AIO May 2017 x86 x64 (6in1)

نسخه یکپارچه ویندوز ۸.۱ (بلو)

دسته بندی: ویندوز
نسخه یکپارچه ویندوز ۸.۱ (بلو)

Windows 8.1 Pro June 2017 x86 x64 | AIO May 2017 x86 x64 (6in1)

حجم : 4.77GB
نوع فعال سازی : بدون نیاز |
وب سایت سازنده : Microsoft
محصولات دیگر Microsoft
تاریخ بروزرسانی : ۱۰ تیر ۱۳۹۶
|
تاریخ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۳
بازدید : 2,084 |
لینک کوتاه :

پس از موفقیت ویندوز ۷ و محبوبیت بالای آن، بسیاری از کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز ۸ از سوی این شرکت بوده‌اند. چندی پیش مایکروسافت رسما در کنفرانس خود از ویندوز ۸ پرده‌برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیتهای جدید ویندوز ۸ را در چند عبارت خلاصه کنیم می‌توانیم بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه‌های لمسی و تبلت‌ها و نیز یک فروشگاه نرم افزاری روبرو هستیم.

مقایسه ویندوز ۸ و ۷

با توجه به اینکه ویندوز ۸ به سخت افزار قوی‌تری نسبت به ویندوز ۷ نیاز ندارد، تقریباً تمام کاربرانی که از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند، می‌توانند ویندوز ۸ را نیز تجربه کنند. برای اجرای این ویندوز به پردازنده ۱ گیگاهرتز و رم ۱ گیگابایتی برای نسخه ۳۲ بیتی و ۲ گیگابایتی برای نسخه ۶۴ بیتی نیاز است. نرم افزارهای بسیاری به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می‌توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیتهای بیشتر نسبت به ویندوز ۷ و البته با نمایی دلپذیرتر معرفی کرد.

گستردگی امکانات شبکه، سازگاری با Bluetooth3 و USB3، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار بالا از جمله ویژگی‌های مهم ویندوز ۸ است. ویندوز ۸ از شیوه‌های جدید نمایش اطلاعات نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله آنها می‌توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد. ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ بسیار سریعتر و راحت‌تر نصب می‌شود. همچنین انتقال فایلها و پوشه‌ها در این ویندوز بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد.

رابط گرافیکی مترو در ویندوز ۸

ویندوز ۸ از دو ظاهر گرافیکی مجزا بهره می‌برد که در کنار یکدیگر کار می‌کنند. بعد از بارگذاری سیستم‌عامل ویندوز ۸، با یک ظاهر گرافیکی جدید که با نام مترو شناخته می‌شود، روبرو خواهید شد. مایکروسافت ظاهر گرافیکی مترو را اولین بار برای ویندوز فون ۷ معرفی کرد که تبدیل به یک تجربه موفق شد و این موفقیت حاصلی جز طراحی دوباره آن در ویندوز ۸ در بر نداشت.

مترو یک رابط کاربری بسیار جذاب و راحت است که می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای کاربران صفحه‌های لمسی به ارمغان بیاورد. رابط کاربری مترو در عین حال که بسیار ساده و خلوت به نظر می‌رسد، می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را به بهترین نحو ممکن ارائه کند. به گونه‌ای که با یک نگاه سطحی به ظاهر گرافیکی مترو می‌توانید از جدیدترین بروز رسانی‌ها آگاه شوید، به برنامه‌ها و فایل‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و آنها را به سادگی مدیریت کنید.

مترو جایگزین منوی استارت

هنگامی که در محیط دسکتاپ بر روی دکمه استارت کلیک می‌کنید، ظاهر گرافیکی مترو نمایش داده می‌شود. در واقع این منوی گرافیکی جایگزین منوی استارت ویندوز شده است. ظاهر گرافیکی مترو از چندین کادر مربع و یا مستطیل شکل تشکیل شده است که اصطلاحا به هر کدام از آنها یک آیمر یا Tile (کاشی) می‌گویند. هر کدام از این آیمرها اصطلاحا به مترو، پین (Pin) می‌شوند. بنابراین می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز و پر کاربرد خود را به مترو پین کنید.

هر چیزی را که مایلید در منوی استارت پین کنید

البته این قابلیت تنها منحصر به برنامه‌ها نیست، عملا می‌توانید هر چیزی را به مترو پین کنید، از یک آلبوم موسیقی گرفته تا یک فایل تصویری، یک صفحه وب و حتی اطلاعات تماس یک فرد. آیمرها قابلیت نمایش اطلاعات را به صورت زنده نیز دارند و این در واقع یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ظاهر گرافیکی مترو به شمار می‌رود.

همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، یکی از ویژگی‌های مترو ارائه بیشترین حد از اطلاعات در چارچوب کم‌ترین فضای ممکن است و قابلیت نمایش زنده اطلاعات توسط آیمرها از جمله امکاناتی است که تحقق این ویژگی را ممکن می‌سازد. به عنوان مثال چنانچه یک آیمر را به ایمیل اختصاص داده باشید‌، تعداد ایمیل‌های جدید بر روی آن درج می‌شود و یا اگر یک آیمر برای RSS اختصاص داده باشید، عناوین آخرین خروجی‌های RSS مورد نظر شما به صورت متحرک بر روی آن نمایش داده می‌شود و یا آیمر آب و هوا می‌تواند خلاصه اطلاعات آب وهوایی چندین موقعیت جغرافیایی را به صورت زنده نمایش دهد. البته ویندوز ۸ علاوه بر مترو، محیط دسکتاپ همیشگی گذشته را نیز با خود به همراه دارد. در ظاهر گرافیکی مترو، یک آیمر برای انتقال به دسکتاپ وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توانید دسکتاپ را مشاهده نمایید.

ویندوز ۸.۱

ویندوز ۸.۱ موسوم به ویندوز آبی نسخه تکامل یافته ویندوز ۸ است که با سیل عظیمی از قابلیتهای جدید و با پشتیبانی از صفحه نمایش‌های با رزولوشن بالا به طور رسمی عرضه شد. عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز ۸ باعث شده است که این رابط در حاشیه قرار گیرد و کاربران پس از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت شوند.

امکانات جدید ویندوز ۸.۱

قابلیتهای جدید در ویندوز ۸.۱ شامل بازگشت دکمه استارت، واسط گرافیکی جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشنهای جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیتهای سفارشی‌سازی دیگری است. تصاویر پس زمینه پویاتر شده‌اند و شما می‌توانید برای LockScreen نیز هر تصویری را که مایلید قرار دهید. جستجوی Bing Heroes نیز با گرافیک تاثیر برانگیزی همراه شده است و جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی تمام صفحه با عکسها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی عادی برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

نسخه یکپارچه ویندوز ۸.۱

در این پست از سافت سرا نسخه یکپارچه ویندوز ۸.۱ شامل هر ۳ ویرایش اصلی ویندوز ۸.۱ را (۳۲ و ۶۴ بیتی) در یک دیسک در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برخی از ویژگیهای نسخه یکپارچه ویندوز ۸.۱ عبارتند از:

  • نسخه نهایی از ویندوز تکامل یافته Blue در ویرایشهای مختلف
  • دارای هر دو ویرایش ۳۲ و ۶۴ بیتی در یک دیسک
  • به همراه آخرین آپدیتهای ارائه شده برای ویندوز
  • انجام فشرده سازی با فرمت ESD برای کاهش حجم ویندوز
  • عدم انجام دستکاری‌های ساختاری در ویندوز، برنامه‌ها و رجیستری
  • نصب به صورت کاملا اکتیو شده و بدون نیاز به فعال‌سازی

ویرایشهای موجود در مجموعه Windows 8.1 AIO عبارتند از:

  • Windows 8.1 Home x86 x64 STD
  • Windows 8.1 Home x86 x64 KMS
  • Windows 8.1 Home x86 x64 OEM
  • Windows 8.1 Pro x86 x64 STD
  • Windows 8.1 Pro x86 x64 KMS
  • Windows 8.1 Pro x86 x64 OEM
  • Windows 8.1 Enterprise x86 x64 STD
  • Windows 8.1 Enterprise x86 x64 KMS
  • Windows 8.1 Enterprise x86 x64 OEM
تبلیغات
  • پلی استیشن 5
  • آنتی ویروس شید
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما

  1. s در ۷ مرداد ۱۳۹۳ :

    آیا ویندوز ۸.۱ مثل ویندوز ۷ دکمه لاگ آف داره؟ اگر داره چطوری باید فعالش کرد؟

    • profile avatar سافت سرا در ۷ مرداد ۱۳۹۳ :

      باید روی دکمه Start کلیک راست کنید.

  2. s در ۸ مرداد ۱۳۹۳ :

    ببخشید متوجه نشدم. یعنی وقتی راست کلیک میکنم، گزینه ی لاگ آف داخلش نیست؟ این عکس رو ببینید لطفا
    http://8pic.ir/images/8btjbyc00opgrpsng36z.jpg
    ممنون

    • profile avatar سافت سرا در ۸ مرداد ۱۳۹۳ :

      Sign Out

  3. محمدیان فر در ۲۸ آذر ۱۳۹۴ :

    سلام.
    در ویندوز ۸.۱، وقتی روی گزینه Check For Update در بخش کنترل پنل کلیک میکنم، عمل نمیکنه و پیغام زیر رو میده.
    http://s3.picofile.com/file/8228690700/Win_Update.jpg
    شما میتونید کمک کنید؟

  4. محمدیان فر در ۲۸ آذر ۱۳۹۴ :

    فایل مربوطه رو دانلود و پیکربندی رو هم انجام داددم. اما بازم نشد.
    http://s3.picofile.com/file/8228757942/Win_Update.jpg
    در هر حال ممنون از پاسخگو بودن شما ادمین عزیز. خدا اجرت بده.

    • profile avatar سافت سرا در ۲۸ آذر ۱۳۹۴ :

      روی منوی استارت کلیک کنید و در فیلد جستجو تایپ کنید CMD
      بر روی ابزار Command Prompt کلیک راست و گزینه Run as Administrator رو بزنید.
      دستور زیر را کپی و بر روی صفحه پنجره CMD باز شده کلیک راست کنید تا در صفحه درج شود و سپس Enter رو بزنید.

      net start bits

      دستور زیر رو هم در ادامه وارد کنید و Enter

      net start wuauserv

      اگر مشکلتون حل نشد با نرم افزار CCleaner سیستمتون رو اسکن و تعمیر کنید. (اگر شد هم بهتره این کارو انجام بدین)

  5. محمدیان فر در ۲۹ آذر ۱۳۹۴ :

    مجددا عرض ادب.
    در CMD کارهای مورد نظرتون رو انجام دادم بازم نشد و پیغام زیر اومد.
    http://s6.picofile.com/file/8228856042/CMD.jpg
    فکر کنم باید ویندوز ۸.۱ ام رو تعویض کنم، با باز به همون ویندوز ۷ برگردم.
    دیگه مزاحم وقت شریف و ارزشمند شما نمی شم. خیلی خیلی بزرگواریید بخدا.
    بابت تمام زحمتی که این چند وقت کشیدید، صمیمانه تشکر میکنم. عزت روز افزون شما را از ایزد منان قلبا خواستارم.
    یا علی

    • profile avatar سافت سرا در ۲۹ آذر ۱۳۹۴ :

      موفق باشید.

  6. مجتبی در ۴ خرداد ۱۳۹۸ :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام.خدا قوت.
    در قسمت ویژگی های ویندوز،بخش فعال سازی ویندوز،درج شده است که ویندوز فعال نشده است.البته تا جایی که میدونم این اتفاق چند روزی است که افتاده است و قبلا چنین جمله ای درج نشده بود.من به طور عادی از ویندوز ۸.۱ Enterprise دارم استفاده می کنم ولی در این مدت سرعت بالا آمدن ویندوز در مقایسه با قبل کند شده و تا دو برابر قبل و شاید کمی بیشتر هم،سرعت بالا آمدن، پایین آمده است.در ضمن در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش،Windows 8.1 Enterprise Build 9600 ثبت شده است که در زمان های قبلی،به این شکل نبود و برخی مواقع چه در زمان برخط بودن چه غیر برخط بودن،در همان گوشه پایین سمت راست،عبارت Active the windwos نمایش داده می شود.میخواستم بدونم:
    ۱-آیا سرعت Boot ویندوز ارتباطی به غیرفعال بودن ویندوز دارد؟
    ۲-اگر نتوانم ویندوز را با ابزارهای مربوطه،فعال سازی کنم،بعد از مدتی به طور کامل غیر فعال می شود و غیر قابل دسترسی می شود؟
    ۳-بخش PC settings قسمت Activate windows رفتم،مشخصات خطای مربوطه اینگونه است:
    Error code: 0xC004F074
    Error description:The Software Licensing Service reported that the product could not be activated.No Key Management Service (KMS) could not be contacted.Please see the Application Event Log for additional information.
    در تارنمای Microsoft جستجو کردم به چیز خاصی نرسیدم. اگر شما در مورد این خطا اطلاعاتی دارید،لطف کنید عرض کنید.

    • profile avatar سافت سرا در ۴ خرداد ۱۳۹۸ :

      سلام.
      ۱. تاثیر چندانی ندارد.
      ۲. بله ولی فعال سازهای موجود به خوبی کار می کنند.
      ۳. ارور به دلیل وجود مشکل در فعال سازی هست.

  7. مجتبی در ۶ خرداد ۱۳۹۸ :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام.خدا قوت.
    بابت توضیحاتی که دادید،دست شما درد نکند.یه پرسش دیگر برام پیش اومد؛دستور slmgr.vbs /xpr را در Command prompt (admin) بابت نمایش تاریخ انقضا لایسنس ویندوز وارد کردم،پیغام Windows in notification mode نمایش داده شد.به چه معنا است؟
    سلامت و موفق باشید.

    • profile avatar سافت سرا در ۶ خرداد ۱۳۹۸ :

      سلام. ویندوز کاملا اکتیو نشده و این پیغام میگه به زودی دوره گارانتی و دسترسی تون قطع میشه.

  8. مجتبی در ۳ شهریور ۱۳۹۸ :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام.در دو پیام قبلیم که حدود سه ماه پیش بود در مورد خطایی در فعال سازی سیستم عامل صحبت کردم و گفتید که ویندوز به طور کامل فعال سازی نشده و در ادامه دسترسی من و دوره گارانتی قطع می شود.در حال حاضر هنوز ویندوز در همان وضعیت است و فعال ساز موجود نتوانست کاری انجام دهد.البته فعال سازهای تارنمای شما را تا الآن امتحان نکردم.میخواستم بدونم می شود دستوری در command prompt وارد کرد یا هر جای دیگر که تاریخ دقیق غیرفعال سازی کامل ویندوز را نمایش دهد؟ یا این که نشان دهد چند روز دیگر ویندوز از کار می افتد؟ قبلا دستوری که در پیام قبلیم هست بابت تاریخ انقضاء ویندوز وارد کردم که گفته شد ویندوز در حالت notification قرار دارد که به طور فعلی،همان پیغام دوباره نمایش داده می شود.
    سلامت و موفق باشید.

    • profile avatar سافت سرا در ۳ شهریور ۱۳۹۸ :

      سلام. امکانش هست ویندوز اکتیو شده باشه و پیامهایی مبنی بر عدم فعال سازی هم نمایش داده شود. در هر صورت فعال سازی ویندوز کار پیچیده ای نیست و با اجرای یک از فعال سازهای موجود انجام خواهد شد.