تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

MacOS High Sierra v10.13.6 (17G2208)

سیستم عامل سیرا مک

دسته بندی: مکینتاش
سیستم عامل سیرا مک

MacOS High Sierra v10.13.6 (17G2208)

حجم : 5.10GB
نوع فعال سازی : بدون نیاز |
وب سایت سازنده : Apple
تاریخ بروزرسانی : ۲۲ دی ۱۳۹۸
|
تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۵
بازدید : 2,223 |
لینک کوتاه :

MacOS High Sierra نسخه سیزدهم از سیستم عامل مک شرکت Apple (با نام قدیمی OS X) و آخرین نسخه عرضه شده در سال ۲۰۱۶ است که با تکیه بر آخرین فن‌آوری‌های شرکت Apple و با تغییرات شگرفی نظیر کلیپ‌بورد چند منظوره، به اشتراک‌گذاری فایلها بین دستگاه‌ها، بهبود عملکرد باتری، بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی، به کارگیری فناوری تشخیص چهره و سوژه در تصاویر و قابلیتهای مفید و سرگرم کننده در گفتگوی اینترنتی طراحی و عرضه شده است. نام سیستم عامل سیرا از نام یکی از رشته کوه‌های نوادا در ایلات کالیفرنیا گرفته شده است که تصویر آن نیز به عنوان پس‌زمینه پیش‌فرض میزکار انتخاب شده است.

برخی از ویژگیهای جدید و شاخص سیستم عامل سیرا

کلیپ‌بورد چند منظوره (Universal Clipboard)

این قابلیت امکان به اشتراک‌گذاری محتوای کپی شده در کلیپ‌بورد را بین سیستم عامل Sierra و iOS به کاربران می‌دهد. به این ترتیب اگر می‌خواهید متنی را (به عنوان مثال یک آدرس اینترنتی) از مک خود به گوشی آیفون منتقل کنید کافیست آن را در کلیپ‌بورد کپی و سپس در گوشی خود متن را در مکان مورد نظر Paste کنید.

لاگین سریع به سیستم بدون تایپ رمز عبور

سیستم عامل MacOS High Sierra دارای قابلیت جدیدی تحت عنوان Auto Unlock است که به کاربرانی که از اپل واچ استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به وارد کردن پسوورد و تنها و با نزدیک شدن به کامپیوتر خود قفل آن را باز کنند. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی نیست که پسورد کامپیوتر را مرتبا وارد کنید، فقط کافیست ساعت Apple خود را به دست ببندید.

به اشتراک‌گذاری فایلها با دستگاه‌های دیگر توسط فناوری iCloud

سرویس ذخیره‌سازی ابری اپل (iCloud) یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در سیستم عامل سیرا تعبیه شده است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا میزکار و اسناد و مدارک خود را با دیگر دستگاه‌های دارای سیستم عامل مک یا آی‌او‌اس به اشتراگ بگذارید و به سادگی بر روی تمام دستگاه‌ها به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

فضای ذخیره‌سازی بهینه شده و قابل توسعه

یکی از ویژگی‌های برجسته و مفید سیستم عامل سیرا گسترش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات و یافتن فضای مورد نیاز شما برای انتقال اطلاعات است. این ویژگی در واقع با شناسایی فایلهایی که به مدت طولانی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند و یا به ندرت استفاده شده‌اند این امکان را به شما می‌دهد تا آنها را حذف و یا به فضای دیگری منتقل کنید و یا آنها را برای دسترسی در مواقع نیاز به فضای ذخیره‌سازی ابری خود منتقل نمایید و در صورت نیاز به صورت آنلاین با آنها کار کنید.

شناسایی هوشمند فایلهای تکراری و غیر ضروری

یکی دیگر از قابلیتهای این سیستم عامل که به گسترش فضای ذخیره‌سازی شما کمک می‌کند امکان شناسایی فایلهای تکراری، غیر ضروری و سیاهه‌های مربوط به پردازش در برنامه‌های مختلف و پاکسازی آنها است. همچنین سیرا لیستی از فایلهای بسیار حجیم موجود بر روی هارد را بر مبنای حجم و یا آخرین دسترسی مرتب کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت عدم نیاز از شر آنها نیز خلاص شوید.

پیشرفتهای گوناگون در زمینه مدیریت تصاویر

سیستم عامل Sierra پیشرفتهای شگرفی در زمینه مدیریت و کار با تصاویر داشته است و این امکان را به شما می‌دهد تا تجربه‌ای فراموش نشدنی از کار با تصاویر خود داشته باشید. فناوری جدید تشخیص چهره در این سیستم عامل این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی تصاویر خود را با توجه به شخصیتهای مورد نظر دسته‌بندی و جستجو کنید. همچنین توسط فناوری تشخیص سوژه می‌توانید اشیا و صحنه‌های موجود در تصاویر را نیز مورد جستجو قرار داده و تصاویر مورد نظر را (به عنوان مثال تصاویر گرفته شده در ساحل یا تصاویر دارای کیک تولد) پیدا کنید. ساخت اسلایدهای تصویری زیبا و خیره‌کننده و امکان به اشتراک‌گذاری عکسها بر روی سرویسهای مختلف از دیگر قابلیتهایی است که در زمینه کار با عکسها در اختیار شما قرار دارد.

دسترسی سریع به Safari

این قابلیت امکان اجرای تب‌های مرورگر سافاری را در اپلیکیشن‌های دیگر را به شما می‌دهد به عنوان مثال می‌توانید تب باز شده در مرورگر را به برنامه Pages منتقل کنید و ویرایشهای دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنید.

سرویس پرداخت سریع دیجیتالی اپل (Apple Pay)

سرویس پرداخت سریع دیجیتالی اپل در سیرا مک علاوه بر امکان استفاده از دستگاه‌های سخت‌افزاری از طریق مرورگر نیز در دسترس است. این سیستم بسیار امن طراحی شده است و امکان خرید آسان محصولات از فروشگاه‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

تصویری از محیط سیستم عامل
دانلود سیستم عامل MacOS High Sierra
تبلیغات
  • پلی استیشن 4
  • تبلیغات بنری تصادفی
  • حذف قفل لاک اسکرین

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما