Tidio v5.3.0.0
راهاندازی سرویس چت آنلاین در وب سایت و فروشگاه اینترنتی
Tidio یک سیستم قدرتمند برای راهاندازی سرویس چت آنلاین در وب سایت و فروشگاه اینترنتی به سادهترین روش ممکن است. پشتیبانی آنلاین به شما کمک میکند تا با مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط مستقیم و زنده داشته باشید و مشتریان بالقوه را به سادگی جذب و فروش خود را افزایش دهید. البته انجام این کار نیاز به تخصص کافی و یا صرف هزینههای بالا برای استخدام توسط توسعهدهندگان دارد. هر چند افزونههایی نیز برای راهاندازی سرویس چت آنلاین وجود دارند که عمدتا قیمتهای بالایی دارند.
Tidio یک سیستم کامل و در عین حال رایگان برای افزودن قابلیت گفتگو با بازدیدکنندگان به سایت است که به شما کمک میکند در چند دقیقه این سیستم را بر روی وب سایت خود پیادهسازی کنید. البته تیدیو در دو نسخه رایگان و حرفه ای (پولی) ارائه میشود، اما میتوان گفت قابلیتها و امکانات نسخه رایگان برای بسیاری از دارندگان سایت و فروشگاههای اینترنتی کافی است. با این حال در صورت نیاز میتوانید، نسخه رایگان را به نسخه Pro ارتقا دهید.
پشتیبانی از پلتفرمهای مختلف
سرویس چت آنلاین Tidio امکان راهاندازی بر روی سایتها و پلتفرمهای مختلف از جمله وردپرس، ووکامرس، جوملا، پرستاشاپ، اپنکارت، مجنتو، ویکس، شاپیفای، شاپور، بیگکامرس، وبلی، وبیدو، جیمدو، دروپال و … را دارد. همچنین راهاندازی این سرویس بر روی پلتفرمهای ذکر شده به سادگی با نصب افزونه Tidio قابل انجام است.
حتی اگر شما از یک پلتفرم با کدنویسی اختصاصی و حتی سایتهای استاتیک و صفحات HTML استفاده میکنید نیز میتوانید از این سرویس بر روی وب سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این تیدیو با اپها و سرویسهای مختلفی نظیر گوگل آنالیتیکس، کلاویو، میلچیپ، هاباسپات، پایپدرایو، جاجمی، زاپیر، اینستاگرام و … سازگاری کامل دارد.
قابلیت سفارشیسازی گسترده Tidio
سرویس Tidio قابلیت سفارشیسازی گستردهای دارد. پس از راهاندازی سرویس چت، پنلی در وب سایت تولید کننده در اختیارتان قرار میگیرد که میتوانید بخشهای مختلف سرویس چت آنلاین اعم از ویژگیهای ظاهری، پیامها و متنها، سیستم پاسخگویی هوشمند، پنل کاربری، اپراتورهای پاسخگو و … را سفارشیسازی و کنترل کنید.
همچنین پیامهای کاربران و گفتگوهای آنها در پنلی مشابه پنلهای ایمیل مانند یاهو و جیمیل ثبت میشود و اپراتورها در صورت عدم حضور در لحظه، میتوانند پاسخ مشتری را در زمان دیگری ارسال کنند. علاوه بر آن مدیر سایت نیز میتواند بر وضعیت پیامها و پاسخها نظارت کامل داشته باشد.
دسترسی به شیوههای مختلف
بخش مدیریت سرویس چت آنلاین تیدیو به صورت پیشفرض از طریق مرورگر اینترنتی شما در دسترس است که میتوانید از طریق پلتفرمهای مختلف به آن دسترسی داشته باشید. با این حال این ابزار دارای اپلیکیشن مجزایی برای مدیریت از طریق ویندوز، مک و گوشیهای هوشمند اندروید و آیاواس نیز هست. در صورتی که مایلید به سرعت پاسخگوی سوالات مشتریان خود باشید، میتوانید ابزارهای مدیریتی موجودرا بر روی لپتاپ یا گوشی خود نصب کنید. به این ترتیب میتوانید اعلانات درخواست یا پرسش مشتریان را در سریعترین شکل ممکن بر روی کامپیوتر یا گوشی خود دریافت کنید و به پرسشهای مشتریان پاسخ دهید. به این ترتیب میتوانید ضمن دریافت رضایت بازدیدکنندگان، مشتریان بالقوه را نیز جذب کنید.
برخی از ویژگیهای سرویس چت Tidio عبارتند از:
- چت زنده با بازدیدکنندگان و مشتریان سایت
- امکان مشاهده پیشنمایش متن تایپ شده پیش از ارسال آن
- قابلیت ایجاد کتابخانه پاسخهای آماده و ارسال سریع پاسخها
- امکان دریافت و ارسال عکس، ویدیو و فایل به صورت پیوست
- قابلیت دریافت پیام آفلاین و ارسال پاسخ به مشتریان در زمان دیگر
- امکان نمایش فرم دریافت اطلاعات به مشتری قبل از شروع چت
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی و امکان استفاده به صورت چند زبانه
- امکان تگ کردن مشتریان با ویژگیهای خاص و ارسال متن عمومی برای آنها
- قابلیت تنظیم ساعات کاری و نمایش پیام مناسب در پنجره چت
- دریافت امتیاز و بازخورد مشتری از کیفیت خدمات و پاسخگویی
- امکان خودکارسازی مکالمات و معرفی کالاها و خدمات توسط ربات
- قابلیت ایجاد گفتگوهای آماده بصری بدون نیاز به مهارتهای کدنویسی
- دارای بیش از ۳۵ قالب آماده با امکان شخصیسازی
- برخورداری از هوش مصنوعی برای تحلیل پرسشها و پاسخگویی به آنها
- امکان مسیریابی اپراتورها برای پاسخ به سوالات مربوط به حوزههای تخصصی
- ارسال پیامهای پاپآپ برای مشتریانی که سبد خریدشان را رها کردهاند
- دارای سیستم تیکت با قابلیت برچسبگذاری و اولویتبندی مشتریان
- امکان تبدیل مکالمات صورت گرفته در چت به تیکت
- پیگیری عملکرد تیم پشتیبانی بر اساس دادههای تصمیمگیری
- گزارشگیری جامع از تعداد مکالمات، زمان فعالیت و زمان ارسال پاسخ اپراتور
- امکان اتصال به دیگر کانالهای پیامرسانی نظیر ایمیل و اینستاگرام و یکپارچهسازی پیامها
- قابلیت سفارشیسازی ویجت گفتگو و تنظیم آن بسته به ظاهر سایت
- امکان اتصال به سرویس Tidio از طریق API توسط توسعهدهندگان با الگوهای آماده
- دارای اپهای اختصاصی ویندوز، مک، اندروید و آیفون برای مدیریت سادهتر
- امکان نصب آسان بر روی CMSهای مختلف نظیر وردپرس و پرستاشاپ
- قابلیت استفاده بر روی پلت فرمهای اختصاصی و سایتهای HTML
- ادغام با گوگل آنالیتیکس و تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
- رابط کاربری آسان و راهاندازی سریع در کمتر از ۵ دقیقه
- و …
دانلود ویرایش مک با حجم 180 مگابایت
دانلود ویرایش لینوکس با حجم 112 مگابایت
نصب نسخه اندروید از گوگلپلی
نصب نسخه آیاواس از اپ استور
افزونه وردپرس
افزونه مجنتو
افزونه پرستاشاپ
راه اندازی بر روی CMSها و سایتهای دیگر
مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده
است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر
روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود
فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با
مشکلی مواجه شدید، بخش رفع
اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.
نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.
پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم
افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می
کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی
اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در
این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما
استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که
در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر
روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا
تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده،
با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract
Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای
مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت
مرتب استخراج خواهند شد.
فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می
باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir
است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج
فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را
کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود
خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر
فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد
را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید
توجه کنید.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.