تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Finger Painting Art For Kids

آموزش نقاشی با انگشتان دست برای کودکان

دسته بندی: آموزشهای کودکان
آموزش نقاشی با انگشتان دست برای کودکان

Finger Painting Art For Kids

حجم : 543MB
زبان آموزش : انگلیسی |
نحوه آموزش : ویدیویی
زمان آموزش : 1 ساعت و 44 دقیقه | ابعاد : 854x480
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵
بازدید : 2,058 |
لینک کوتاه :

بی‌نظمی، شلختگی و کثیف‌کاری در کودکان موضوعی کاملا طبیعی است. هر چند این مساله موجب آشفتگی و عصبانیت والدین می‌شود اما باید توجه داشت کودک رفتاری طبیعی از خود بروز می‌دهد و نباید با روشهای غیر متعارف و زورگویانه او را از چنین رفتاری منع کرد، بلکه بهتر است با روشهای مناسب و معقول شرایط بی‌نظمی و کثیف‌کاری را به صورت سازمان‌دهی شده برای او پدید آورد.

نقاشی با دست و انگشتان

یکی از جنبه‌های بی‌نظمی و کثیف‌کاری کودک، دست زدن به مواد آلوده و نقاشی روی دیوارها است که می‌توان به جای منع کودکان از راهکارهایی مانند نقاشی با دست برای مدیریت آن استفاده کرد. نقاشی با دست و انگشت یک فعالیتهای هنری جالب و آسان و از سرگرمی‌های مورد علاقه برای کودکان ۲ تا ۸ ساله است که علاوه بر اینکه کودکان را مدتی مشغول می‌کند سبب پرورش قوه خلاقیت آنها و نیز مهار کردن رفتار بی نظمی، شلختگی و کثیف‌کاری در آنها می‌شود.

آموزش نقاشی با انگشتان دست به کودکان

این سری آموزشی مجموعه‌ای نسبتا جامع و کارآمد است که به آموزش نقاشی با انگشتان دست به کودکان با تمرین و انجام چند نقاشی مختلف مانند گل، درخت، ماهی، فرانکشتاین، زرافه، جوجه تیغی، عروس دریایی، پری دریایی، کدو تنبل، اسب دریایی، حلزون، عنکبوت، اسب تک‌شاخ و قوهای عاشق می‌پردازد. ویدیوهای این مجموعه به کودکان می‌آموزند که چگونه با استفاده از دست و انگشتان خود به راحتی نقاشی‌های زیبا و جذابی بکشند و ضمن سرگرم کردن و پرورش خلاقیتهای آنها در این زمینه، رفتار کثیف‌کاری را در قالب الگویی آموزشی در آنها پوشش دهد.

از رنگهای مناسب استفاده کنید

فقط باید توجه کنید که در نقاشی با دست چون رنگ مستقیما با پوست کودکان در ارتباط است از رنگهای مناسب و امن که به راحتی شسته می‌شوند و مناسب سن کودکان هستند مانند جوهر استامپ، گواش و رنگهای مخصوص نقاشی انگشتی استفاده کنید. علاوه بر آن بهتر است این نقاشی‌ها در کنار والدین، مربیان یا کودکان دیگر در محیط خانه، مهد کودک و پیش‌دبستانی‌ها صورت بگیرد تا ضمن تاثیرگذاری بیشتر محیط شادی را برای کودکان رقم بزند.

زبان این مجموعه آموزشی انگلیسی است اما به دلیل انجام گام به گام مراحل عملا نیازی به آشنایی با زبان انگلیسی و توجه به گفتار نیست و کودکان تنها با نگاه کردن به آموزشها و همراهی با آنها می‌توانند اقدام به کشیدن نقاشی‌ها کنند، همچنین این سری آموزشها می‌توانند الگویی برای والدین و مربیان برای همراهی با کودکان و آموزش به آنها باشند.

برای مشاهده دیگر آموزشهای Art Kids برای گروه‌های سنی مختلف اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تصاویر برخی از نقاشی‌های موجود اینجا کلیک کنید.

این مجموعه برای راحتی کاربران در چند بخش ارائه می‌شود و هر بخش به تنهایی قابل دانلود و اجرا است.

مشاهده یکی از قسمتهای این مجموعه
تبلیغات
  • ترانزیشنهای حرفه‌ای برای کمتازیا
  • جاکیدی فانتزی
  • حسابداری میم

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما