تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Learning To Paint For Kids Ages 5 to 8

آموزش نقاشی برای کودکان ۵ تا ۸ سال

دسته بندی: آموزشهای کودکان
آموزش نقاشی برای کودکان ۵ تا ۸ سال

Learning To Paint For Kids Ages 5 to 8

حجم : 9GB
زبان آموزش : انگلیسی |
نحوه آموزش : ویدیویی
زمان آموزش : 30 ساعت و 11 دقيقه | ابعاد : 854x480
تاریخ بروزرسانی : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
|
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بازدید : 5,752 |
لینک کوتاه :

یکی از بهترین سرگرمی‌ها و ورزشهای ذهنی برای پرورش کودکان نقاشی است که با اینکه بسیار سریع در کودک ظهور می‌کند اما معمولا توسط والدین کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. نقاشی و رنگ‌آمیزی علاوه بر سرگرم کردن کودکان، به آنها امکان تفکیک اجزای مختلف را آموخته و ضریب هوشی و اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد. تصویر و رنگ بیش از هر چیزی ذهن کودک را درگیر می‌کند و وسیله‌ای برای درک تمام آنچه است که کودک در اطراف خود می‌بیند.

کشیدن نقاشی برای کودک در هر سنی لذت‌بخش است اما آنچه باعث می‌شود کودکان در نقاشی‌های خود به خصوص نقاشی‌های ذهنی و فاقد الگو دچار ضعف شوند فقدان اعتماد به نفس کافی و عدم شناخت دقیق آنها از محیط اطرافشان می‌باشد. از اینرو یادگیری اصولی نقاشی و کشیدن آن علاوه بر اینکه یک تفریح بسیار کم هزینه برای کودکان است می‌تواند سبب بلوغ فکری کودکان و افزایش اعتماد به نفس و مهارتهای ادراکی آنها شود.

آموزش نقاشی برای کودکان ۵ تا ۸ سال

مجموعه‌ای که برای شما تهیه کرده‌ایم یکی از کامل‌ترین و اصولی‌ترین سری‌های آموزش نقاشی برای کودکان ۵ تا ۸ سال است که با کمک و همراهی آن کودکان می‌توانند با خطوط بسیار ساده اقدام به کشیدن نقاشی‌های زیبا کنند و به این ترتیب اشتیاق و اعتماد به نفسشان در این زمینه افزایش پیدا خواهد کرد.

زبان این مجموعه آموزشی انگلیسی است اما به دلیل انجام گام به گام مراحل عملا نیازی به آشنایی با زبان انگلیسی و توجه به گفتار نیست و کودکان تنها با نگاه کردن به آموزشها و همراهی با آنها می‌توانند اقدام به کشیدن نقاشی‌ها کنند، هر چند در مرتبه اول کودک قادر به کشیدن نقاشی به همان ظرافت و زیبایی آموزش نیست اما با تشویق والدین و کشیدن دوباره نقاشی‌ها می‌توانید شاهد پیشرفت فرزندانتان باشید. این موضوع پایه اصلی این سری آموزشی است، به همین دلیل در کنار استاد نقاشی چند کودک نیز به صورت هم‌زمان اقدام به کشیدن نقاشی می‌کنند تا کودکان با دیدن نقاشی‌های ضعیف آنها اعتماد به نفس خود را حفظ کنند.

همچنین والدین و یا دیگر اعضای خانواده نیز می‌توانند همراه کودک اقدام به کشیدن نقاشی کنند، این کار سبب گسترش ارتباط عاطفی و مراوده‌های صمیمانه‌تری در بین اعضای خانواده می‌شود. در کنار تمام جنبه‌های مثبت ذکر شده می‌توان نقاشی را جایگزین بسیاری از اسباب‌بازی‌ها نمود که علاوه بر اینکه بسیاری از آنها نقشی در رشد خلاقیت و افزایش هوش بچه‌ها ندارد هزینه‌های بسیاری را بر والدین تحمیل می‌کنند و در برخی موارد نیز مانند بازی‌های کامپیوتری معایب و ضررهای بسیاری برای کودکان دارند.

مناسب تمام گروه‌های سنی

هر چند این سری آموزشی برای کودکان ۵ تا ۸ سال عرضه شده است اما باید گفت این تقسیم‌بندی‌ها در کنار سادگی و راحتی نقاشی‌ها، مرتبط با محتوای آنها نیز هست و کودکان بزرگتر و حتی بزرگترهایی که خلاقیت و توانایی نقاشی کردن ندارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توان با اطمینان گفت این مجموعه یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای یادگیری نقاشی و پرورش خلاقیت و دقت در نگاه به عناصر پیرامون را پیش روی کودک باز می‌کند که میلیونها نفر در سراسر جهان از آن استفاده و با اشتیاق قسمتهای مختلف آن را دنبال می‌کنند.

آموزش نقاشی با سوژه‌های متنوع

این بسته شامل حدود ۲۰۰ ویدیوی آموزش نقاشی از سوژه‌های مختلف و مناسب کودکان است که برخی از آنها عبارتند از:

حیوانات

تمساح، گورکن، اختاپوس، جغد، خوک، آخوندک، جوجه تیغی، خرگوش، قو، گربه، بچه گربه، ببر، خرس، نهنگ، گرگ، خرچنگ، مار، اردک، زرافه، سوسک، روباه، قورباغه، گرگ، خرس قهوه‌ای، مارمولک، توکان، کرگردن، پنگوئن، عقاب، فاخته، کوسه ماهی، قزل‌آلای رنگین کمان

شخصیتهای کارتونهای مختلف

دیو و دلبر، فروزن، سال نوری، امپراتور، هری‌پاتر، داستان اسباب بازی، تینکربل، پرندگان خشمگین، سیندرلا، لگو، مرد عنکبوتی، آبراهام لینکلن، پا گنده، پاندای کونگ‌فو کار، زن شگفت‌انگیز، هدیه کریسمس، تنها در خانه، سوپرمن، مرد آهنین، کابوس قبل از کریسمس، باب اسفنجی، زوتوپیا، جنگ ستارگان، ماریو، شاهزاده خانم، میکی موس، نینجا، نمو، پک من، مومیایی، استمپی، استگوزاروس

شخصیتهای خیالی و ساختگی

آدم فضایی، ربات، وروجک، ترول، گرگینه، جادوگر، شبح، خرس عروسکی، خرگوش عید پاک

وسائط حمل و نقل

قطار، کامیون، کمپرسی، ماشین مسابقه‌ای، ماشین آتش‌نشانی

خوردنی‌ها

ساقه ذرت، کدو تنبل، توت فرنگی، آفتابگردان، پیتزا، بستنی چوبی

ورزشی

بسکتبال، بازیکن فوتبال، توپ فوتبال، فوتبال آمریکایی، کلاه راگبی، اسنوبورد

و سوژه‌های متنوع در زمینه‌های دیگر

ساعت زنگدار، گل سرخ، آتش‌نشان، سبد عید پاک، گیتار، خانه، چوپان، مجسمه، برج ایفل، ناقوس آزادی، حلقه‌های المپیک

برای مشاهده دیگر آموزشهای Art Kids برای گروه‌های سنی مختلف اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تصاویر برخی از نقاشی‌های موجود اینجا کلیک کنید.

این مجموعه برای راحتی کاربران در چند بخش ارائه می‌شود و هر بخش به تنهایی قابل دانلود و اجرا است.

مشاهده یکی از قسمتهای این مجموعه
تبلیغات
  • آموزش ماساژ سر و صورت
  • افزونه پرداخت ووکامرس با چک صیادی
  • اکشن فیگور

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما