تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Prayer Times v3.1 + Shia Azan

اعلام اوقات شرعی به وقت محلی

اعلام اوقات شرعی به وقت محلی

Prayer Times v3.1 + Shia Azan

حجم : 19MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Muhammad Rehan
تاریخ بروزرسانی : ۱۱ تیر ۱۳۹۵
|
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
بازدید : 3,477 |
لینک کوتاه :

اذان از نظر لغوی به معنی “آگاه کردن” است و در دین اسلام به ندایی گفته می‌شود که معمولا دقایقی قبل از نماز و برای اعلام وقت نماز سر داده می‌شود. زمان نمازهای پنجگانه بر مبنای موقعیت خورشید و طلوع و غروب آفتاب تعیین می‌شود و از اینرو زمان مشخصی بر مبنای استاندارد زمانی در زندگی روزمره ندارد، از اینرو در کشورهای مسلمان مساجد و رسانه‌های ملی نظیر رادیو و تلویزیون اقدام به پخش اذان و اعلام ساعت نماز در زمانهای مربوطه می‌کنند. همچنین با یک جستجوی سریع در اینترنت می‌توانید به اوقات شرعی روز جاری دست پیدا کنید. با این حال ممکن است بخواهید بر روی سیستم خود یک اذان‌گوی محلی داشته باشید تا به صورت خودکار اوقات شرعی را با پخش صدای اذان و یا اعلام آن به روشهای دیگر به اطلاع شما برساند.

نرم افزار Prayer Times

Prayer Times یک نرم افزار اذان‌گوی هوشمند برای اعلام اوقات شرعی به وقت محلی است که با اطلاع‌رسانی زمان نمازهای پنجگانه خیال شما را از فراموشی احتمالی زمان نماز و قضا شدن آن راحت می‌کند. برای استفاده از این نرم افزار کافیست پس از نصب آن اقدام به انجام یک پیکربندی کلی و معرفی کشور و شهر محل سکونت خود کنید تا برنامه به صورت خودکار زمان صحیح نماز و اقامه را به اطلاع شما برساند.

پشتیبانی از استانداردهای محاسباتی مختلف

نرم افزار Prayer Times از حالتهای محاسباتی مختلفی مانند انستیتو جغرافیا دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات علوم اسلامی قم، دانشگاه اسلامی کراچی، جامعه اسلامی امریکای شمالی، دانشگاه ام‌القرا مکه و سازمان رابطه جهان اسلام پشتیبانی می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا بسته به موقعیت محلی، شناخت و اعتبار آنها گزینه مورد نظر را برای محاسبه اوقات شرعی انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با تنظیم زاویه نور در زمانهای فجر و عشا یک سیستم محاسباتی محلی برای خود تعریف کنید.

پس از انجام پیکربندی‌های اولیه برنامه به صورت خودکار زمان اوقات شرعی را به شما اعلام خواهد کرد، علاوه بر آن توسط پنجره‌ای شناور بر روی دسکتاپ می‌توانید تاریخ قمری روز جاری را به همراه زمان فجر، طلوع، اشراق، ظهر، عصر، مغرب و عشا را مشاهده کنید.

ماژولهای اضافی

نرم افزار Prayer Times دارای یک ماژول جانبی و بسیار کارآمد برای ساخت لیست اوقات شرقی یک بازه زمانی خاص بر مبنای موقعیت محلی مورد نظر است، بنابراین اگر نیازمند لیست اوقات شرعی برای استفاده در مواردی نظیر طراحی تقویم و … را دارید نیز می‌توانید از این نرم افزار کمک بگیرید. کافیست پیکربندی‌های مورد نظر برای استخراج اوقات شرعی را به همراه محدوده روزهای مورد نظر تعیین کنید و لیست نهایی را در قالب فرمت صفحه گسترده xlsx و با زبانهای عربی، انگلیسی و اردو بر روی سیستم خود ذخیره کنید.

Prayer Times علاوه بر برخورداری از یک سیستم اعلام اوقات شرعی قدرتمند دارای ماژولهای اضافی و کاربردی دیگری نظیر قبله‌نما، تقویم هجری قمری و قرآن نیز است که می‌تواند پاسخگوی برخی دیگر از نیازهای مذهبی شما نیز باشد. هر چند ماژول قرآن طراحی شده در این نرم افزار طراحی درخوری ندارد اما به عنوان یک ماژول جانبی و در شرایط کلی می‌توان از آن کمک گرفت.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Prayer Times عبارتند از:

  • اعلام اوقات شرعی به وقت محلی
  • پخش اذان به صورت هوشمند در زمانهای مربوطه
  • امکان تعریف موقعیت محلی خود برای محاسبه دقیق زمان نماز
  • پشتیبانی از استانداردهای محسباتی مختلف ارائه شده توسط مراکز اسلامی
  • قابلیت تنظیم سیستم محاسباتی محلی با تنظیم زاویه نور در زمانهای فجر و عشا
  • نمایش پنل شناور بر روی میزکار با قابلیت نمایش تاریخ هجری قمری و اوقات شرعی
  • قابلیت سفارشی سازی کامل پنل شناور نظیر تغییر رنگ تصویر پس زمینه، رنگ متون و میزان شفافیت
  • قابلیت صدور اوقات شرعی طی یک محدوده زمانی خاص در قالب فرمت صفحه گسترده اکسل
  • امکان انتخاب فایلهای صوتی مورد نظر برای اعلان زمان
  • قابلیت طراحی تصویری از اوقات شرعی در روز و زمان مورد نظر در یک ثانیه
  • امکان ایجاد و به اشتراک گذاری اوقات شرعی در قالب متن ساده و فایل HTML
  • دارای تقویم ساده هجری قمری با قابلیت ذخیره نما در قالب تصویر
  • برخورداری از ابزار قبله نما برای نمایش جهت قبله بر مبنای کشور و شهر شما
  • دارای یک قرآن ساده با امکان نمایش ترجمه به زبانهای انگلیسی و اردو
  • و …

این نرم افزار به صورت پیش فرض از دو فایل صوتی اذان برای اطلاع‌رسانی زمان اذان استفاده می‌کند، اما این قابلیت را دارد تا فایلهای صوتی مورد نظر را جایگزین آنها کنید و یا برای هر یک از اوقات شرعی یک فایل صوتی تعیین کنید. برای دسترسی به فایلهای صوتی بیشتر از اذان می‌توانید فایل ضمیمه را که شامل اذانهای موذنینی مانند عبدالباسط، دماوندی، آقاتی، مؤذن‌زاده، کاظم‌زاده، صبحدل، رضائیان، حزین، تسویه‌چی، ذبیحی، منصوری، روحانی‌نژاد و … است نیز دریافت و در برنامه و یا برای مقاصد دیگر مورد استفاده قرار دهید.

تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار Prayer Times
تبلیغات
  • پلی استیشن 5
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی
  • آنتی ویروس شید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 19MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Prayer Times v3.1 + Shia Azan
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما