تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Human Body Book for Kids

کتاب دانستنی‌های جالب درباره بدن انسان برای کودکان

دسته بندی: کتاب متفرقه
کتاب دانستنی‌های جالب درباره بدن انسان برای کودکان

Human Body Book for Kids

حجم : 665KB
زبان کتاب : فارسی |
فرمت کتاب : PDF
|
تعداد صفحات : 145
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
بازدید : 5,018 |
لینک کوتاه :

بدن انسان یکی از پیچیده‌ترین مخلوقات هستی است که هر انسانی را اعم از کودکان، افراد عادی، ذهن‌های کنجکاو و حتی دانشمندان را به طرح پرسشهایی بسته به دانش خود از آن به منظور درک بیشتر این نظام پیچیده می‌کند. بدیهی است نوع پرسشهای افراد مختلف بسته به میزان علم و دانسته‌های آنها در این زمینه و تمایل به آگاهی در آنها متفاوت است و البته این پرسشها در ذهن کنجکاو کودکان بسیار متفاوت است، به همین دلیل ممکن است گاهی والدین در پاسخ به پرسشهای کودکان در زمینه بدن انسان، بخشهای مختلف آن و سازوکار هر بخش به دلیل عدم آگاهی دچار ضعف شوند.

دانستنی‌های جالب بدن انسان برای کودکان

کتاب دانستنی‌های جالب درباره بدن انسان یک کتاب کاربردی و نسبتا کامل برای شناخت بدن انسان و اجزای مختلف آن برای کودکان است. در این کتاب سعی شده است تا در حد امکان به تمام پرسشهایی که ممکن است در ذهن یک کودک ۴ تا ۱۲ ساله مطرح شود به شکلی ساده و روان پاسخ مناسبی ارائه کند با این حال ساختار این کتاب به گونه‌ای نیست که بتوانید با اجزای بدن به صورت بخش به بخش و مبتنی بر پرسش و پاسخ آشنا شوید بلکه کودک در هر بخش با اجزای مختلفی به صورت مختصر آشنا شده و این آموخته‌ها در بخشهای بعدی کامل‌تر می‌شوند.

علاوه بر آن در این کتاب سعی شده است تا با طرح پرسشهای مختلف ذهن کودکان را درگیر کرده و آنها را وادار کند تا در محتوای موجود به جستجو پرداخته تا ضمن پیدا کردن پاسخ پرسشهایی که شاید به آنها فکر نمی‌کردند با مباحث دیگری نیز آشنا شوند. می توان گفت حداقل مزیت این کتاب این است که به والدین در شناخت میزان علاقه و استعداد کودکان در زمینه پزشکی و ساختار بدن انسان کمک می‌کند.

تبلیغات
  • آموزش ساخت اپ اندروید بدون برنامه‌نویسی
  • خودآموز جامع نواختن گیتار
  • آموزش ساخت اکولایزر موزیک

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 665KB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Human Body Book for Kids
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما