تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

تبلیغات | کسب درآمد دلاری

اگر به دنبال درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه و با کمترین میزان فعالیت در روز یعنی روزی یک دقیقه هستید، به ما بپیوندید. شما با فعالیت در این سایت در کمترین زمان ممکن به درآمد روزانه یک دلار در روز می‌رسید و روز به روز هم درآمدتان بیشتر می‌شود. به هیچ سرمایه‌ای هم نیاز نیست. پس با خیال راحت فعالیت‌تان را شروع کنید.

تبلیغ سایت کوین فارم

همین حالا شروع کنید

KitchenDraw v4.5 | v6.5.0

طراحی آشپرخانه و فضای داخلی آن

دسته بندی: معماری و عمران
طراحی آشپرخانه و فضای داخلی آن

KitchenDraw v4.5 | v6.5.0

حجم : 6MB
نوع فعال سازی : بدون نیاز |
وب سایت سازنده : KitchenDraw
تاریخ بروزرسانی : ۱۸ دی ۱۳۹۸
|
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
بازدید : 12,256 |
لینک کوتاه :

KitchenDraw نرم افزاری بسیار قدرتمند و در عین حال با کاربری بسیار ساده برای طراحی آشپرخانه و فضای داخلی آن نظیر کابینتها و پیاده‌سازی تمام جزئیات کار و دیتیلهای اجرایی پروژه بدون نیاز به دانش تخصصی و تنها با کشیدن و رها کردن است.

طراحی سریع فضای آشپزخانه

نرم افزار KitchenDraw به دلیل برخورداری از ابزارها و امکانات کامل و پیشرفته، آبجکتهای رایگان پیش ساخته و متنوع، کاتالوگهای قابل سفارشی‌سازی مختلف و کاربری بسیار ساده و آسان به عنوان یکی از نرم افزارهای مرجع در طراحی آشپزخانه شناخته شده است و این امکان را به کاربران مختلف با هر سطح دانش و تخصص در این زمینه می‌دهد تا در عرض چند ساعت یک پروژه طراحی فضای آشپزخانه را به صورت کامل پیاده‌سازی کنند.

عناصر آماده گسترده

نرم افزار KitchenDraw دارای مجموعه‌ای گسترده و کامل از آبجکتها و عناصر پیش‌فرض برای طراحی کامل آشپزخانه و فضای داخلی آن است و شما را از هر نظر از آبجکتهای اضافی بی نیاز می‌کند. با این حال اگر در حال انجام یک پروژه ویژه و خاص هستید، به لطف همکاری نرم افزار KitchenDraw با نرم افزار Sketchup می‌توانید آبجکتهای این نرم افزار را نیز در KitchenDraw وارد کرده و مورد استفاده قرار دهید.

عدم محدودیت در طرحی

این ویژگی محدودیت شما را در طراحی با نرم افزار KitchenDraw به صورت کامل از بین خواهد برد و به شما این امکان را خواهد داد تا هر محیطی را که مایلید طراحی کنید و در موارد خاص آبجکتهای پیچیده‌تر را در نرم افزار اسکچ‌آپ ساخته و برای رندرینگ آنرا به نرم افزار کیچن‌دراو وارد کنید. علاوه بر آن امکان وارد کردن طرحهای دو بعدی نرم افزار AutoCAD با پسوند DXF و نیز مدلهای سه بعدی با پسوند ۳DS و SKP نیز در این نرم افزار وجود دارد.

قابلیت اسکریپت‌نویسی

یکی از ویژگی های قدرتمند نرم افزار کیچن دراو پشتیبانی از زبان اسکریپت‌نویسی MobiScript برای سفارشی‌سازی محصولات و تولید کاتالوگ‌های شخصی متناسب با استانداردهای تولید، لیست برش، قیمت و نیازهای خود برای پیاده‌سازی بهتر و ساده‌تر ایده‌های مورد نظر و افزایش راندمان کاری شما است. کاتالوگ‌های مفید و پرکاربردی مختلف نظیر لوازم آشپزخانه برندهای مختلف مانند بوش این امکان را به شما خواهند داد تا جدیدترین لوازم و مدلهای یخچال، هود، گاز، فر، ماشینهای لباس شویی و ظرف‌شویی را به سادگی در مدل وارد و در طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Kitchen Draw عبارتند از:

  • طراحی آشپرخانه و فضای داخلی آن به صورت حرفه‌ای
  • امکان تولید خودکار لیست برش و یراق آلات از طراحی‌های موجود
  • ایجاد بافتهای طبیعی و واقع‌گرایانه برای اجسامی نظیر سنگ، شیشه، چوب و …
  • برخورداری از سیستم نورپردازی حرفه‌ای با امکان تعیین موقعیت مکانی و زمانی
  • امکان وارد کردن مدل از نرم افزارهای اسکچ‌آپ، تری‌دی مکس و اتوکد در برنامه
  • قابلیت استفاده از عناصر دایرکتوری‌های مختلف در یک پروژه واحد
  • امکان اسکریپت‌نویسی برای ساخت کاتالوگ‌های انحصاری متناسب با نیازهای خود
  • استفاده از تکنولوژی های OpenGL و DirectX برای افزایش کیفیت تصاویر
  • قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته کاتالوگ‌ها
  • برخورداری از سیستم گزارش‌دهی قابل تنظیم
  • رندرگیری فوق‌العاده با کیفیت و واقع‌گرایانه
  • و …

نرم افزار کیچن دراو ۶.۵ دارای تریال ریستر موقت است و زمان قابل استفاده بودن آن مشخص نیست.

تصویری از محیط نرم افزار
دانلود نرم افزار KitchenDraw
تبلیغات
  • افزونه پرداخت ووکامرس با چک صیادی
  • آموزش آرایش و میکاپ
  • آموزش متلب و سیمولینک

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران


نام

پست‌الکترونیکی

وب سایت

نظر شما

  1. masoud در ۲۳ دی ۱۳۹۷ :

    سلام
    دوستان برای کرک نرم افزار کیتچن دراو به صورت زیر عمل کنید
    ۱ : نرم افزار کیچن دراو ۴.۵ رو نصب کنید اگه ندارید میتونین از اینجا دانلود کنید کیجن هم همراه فایل هست
    http://opizo.me/OZhFVw
    ۲ : تا میتونید کیجن رو اجرا کنید چون بابت هر بار اجرا نرم افزار ۲۰۰ ساعت شارژ میشه من خودم با نرم افزار تقلید حرکات موس و کیبورد این کار رو تا ۲۵۰ بار انجام دادم
    ۳ : حالا بدون اینکه نرم افزار رو انیستال کنید نرم افزار کیچن دراو ۶.۵ نصب کنید . میبینید که همه ساعت هایی که شارژ کردید به نسخه ۶.۵ منتقل شده
    نکته : طبق بررسی های من شما میتونید از کاتالوگ american kitchen disign استفاده کنید که امکاناتش شبیه کاتالوگ ایرانه ولی به مشکلی که داره واحد اون به اینچ هست
    برای تبدیل اینچ به سیستم متریک من یه فایل اکسل درست کردم به این صورت که شما هر عددی بخوای به میلیمتر سرچ میکنی عدد روبروی اونو تو نرم افزار وارد میکنی که برا این که شما به زحمت نیوفتین اونو از اینجا میتونین دانلود کنید
    http://opizo.me/a7zBKT
    دوستانی هم که مشکل فونت و زبان دارند از تب system زبان نرم افزار به انگلیسی تغییر بدن
    موفق باشید

  2. امیر در ۱۰ تیر ۱۳۹۸ :

    سلام
    من اینکار که آقا مسعود گفتند را کردم جواب داد فقط قسمت palleteفعال نمیشه چرا؟

  3. farnoosh در ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ :

    دستتون درد نکنه اقای مسعود. روشتون جواب داد خیلی ممنون

  4. محمد در ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ :

    سلام آقا مسعود
    من اول ورژن ۴.۵ نصب کردم چندبار باز کردم نرم افزار بلافاصله بستم در حد ۵ بار بعد ورژن ۶.۵ نصب کردن و بازش کردم در قسمت ساعت ۲۹ ساعتو نشون میداد چیکار کنم که ساعتش دائمی باشه یا کم نشه؟

  5. علی در ۱ شهریور ۱۳۹۹ :

    سلام من این روش رو امتحان کردم یعنی اول نسخه ۴.۵ رو نصب کردم بعد از ۲۰ بار اجرا کردن و بستن نسخه ۶۰۵ رو نصب کردم ولی ساعت همچنان صفر رو نشون میده چیکار کنم؟

  6. اکبر در ۲۰ آذر ۱۴۰۱ :

    با سلام.
    در زمان انجام مراحل گفته شده، حتما اینترنت شما باید قطع باشد. اگر بعد از نصب نسخه ۶.۵ ساعت رو صفر نشون میده، یا ویندوزتون رو به یک زمان گذشته ریستور کنین، و اگه مشکل برطرف نشد، ویندوزتون رو مجدد نصب کنین