تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Microsoft Support and Recovery Assistant v17.00.9167.015 x86 x64 (SaRA)

عیب‌یابی محصولات و سرویسهای مایکروسافت

دسته بندی: ابزارهای سیستمی
عیب‌یابی محصولات و سرویسهای مایکروسافت

Microsoft Support and Recovery Assistant v17.00.9167.015 x86 x64 (SaRA)

حجم : 33MB
نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) |
وب سایت سازنده : Microsoft
محصولات دیگر Microsoft
تاریخ بروزرسانی : ۲۲ آذر ۱۴۰۱
|
تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
بازدید : 239 |
لینک کوتاه :

Microsoft Support and Recovery Assistant (به اختصار SaRA) یک کلاینت دسکتاپ برای تشخیص مشکلات محصولات و سرویسهای مایکروسافت و حل آنها به صورت خودکار یا با ارائه راهکارهایی خاص است. کمپانی مایکروسافت محصولات مختلفی در قالب نرم افزاری یا به صورت فیزیکی (مانند موبایل و سرفیس) عرضه می‌کند و دستیار پشتیبانی و بازیابی مایکروسافت سعی می‌کند تمام این موارد شامل ویندوز، آفیس، اوت‌لوک، وان‌درایو، اسکایپ، داینامیک ۳۶۵ و … را پوشش دهد. در واقع این نرم افزار رایگان با اجرای آزمایش‌های مختلف می‌تواند بفهمد کدام بخش به درستی کار نمی‌کند و بهترین راه حل را برای مشکل مربوطه ارائه دهد. در نهایت اگر این ابزار نتواند مشکل شما را برطرف کند، مراحل بعدی را پیشنهاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا با پشتیبانی مایکروسافت در تماس باشید.

نرم افزار Microsoft Support and Recovery Assistant از ویندوزهای ۷/۸/۸.۱/۱۰/۱۱ و نسخه‌های مختلف آفیس شامل ۲۰۱۰/۲۰۱۳/۲۰۱۶/۲۰۱۹ و آفیس ۳۶۵ پشتیبانی می‌کند.

مشکلاتی که توسط این ابزار قابل بررسی و رفع هستند

رفع مشکلات افزونه Team Metting

عدم نمایش یا بارگیری افزونه Team Metting در Outlook
نمایش اطلاعات اشتباه Presence یا عدم نمایش آن
عدم امکان ورود به Team

رفع مشکلات ویندوز

عدم امکان فعال‌سازی ویندوز
وجود مشکل در اکتیو دایرکتوری

رفع مشکلات آفیس

عدم امکان نصب و راه‌اندازی آفیس ۳۶۵
عدم امکان فعال‌سازی آفیس
وجود مشکل در حذف آفیس (Uninstall)
عدم امکان نصب مایکروسافت پراجکت
عدم امکان نصب مایکروسافت ویزیو
مشکل در راه‌اندازی آفیس بر روی شبکه
عدم امکان لاگین به Office apps

رفع مشکلات Outlook

عدم اجرای اوت‌لوک
تنظیم بخش ایمیل آفیس ۳۶۵ در اوت‌لوک
رفع مشکل درخواست مجدد پسورد
رفع مشکل پیغام عدم اتصال به اینترنت
عدم نمایش یا بارگیری افزونه Team Metting در Outlook
نمایش اطلاعات اشتباه Presence یا عدم نمایش آن
وجود مشکل در Shared Mailbox
وجود مشکل در My Calender
کرش یا فریز کردن اوت‌لوک
کرش و نمایش پیغام Microsoft Outlook has stopped working
مشکل در ارسال، دریافت و جستجوی ایمیل

رفع مشکلات OneDrive for Bussiness

وجود مشکل در همگام‌سازی فایلها در OneDrive
مشکل در نصب OneDrive

رفع مشکلات Skype for Bussiness

حل مشکلات لاگین به Skype

رفع مشکلات Dynamic 365

عدم نصب، اتصال و فعال‌سازی Dynamic 365 در اوت لوک
عدم اتصال Dynamic 365 در مرورگر

رفع مشکلات دستگاه‌های موبایل

رفع مشکل نیاز به ورود مجدد پسورد به صورت متوالی
عدم سینک اطلاعات موبایل با Office 365

رفع مشکلات Outlook on the Web

عدم امکان اجرای Outlook on the Web
پیدا نکردن Outlook on the Web
وجود مشکل در Shared Mailbox
وجود مشکل در Shared Calendar

رفع مشکلات Outlook for Mac

نیاز به نصب Office 365 روی Outlook
نیاز به ورود مجدد پسورد به صورت متوالی
وجود مشکل در Shared Mailbox
وجود مشکل در Shared Calendar

عیب‌یابی پیشرفته (Advanced Diagnistics)

رفع مشکلات خاص در Office ،Outlook و Exchane Online

تصویری از محیط نرم افزار
دانلود Microsoft Support and Recovery Assistant
آموزش‌های فرادرس

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 33MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Microsoft Support and Recovery Assistant v17.00.9167.015 x86 x64 (SaRA)
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما