تابلوی اعلانات سافت سرا
  • استخراج فایلهای RAR در گوشی‌های اندروید
  • تعامل با دارندگان سایت و وبلاگ
  • دسته بندی موبایل در سایت ایجاد شد
  • برداشتن محدودیت عضویت ویژه در تمام پستها
  • سایت و سرور دانلود سافت سرا در ایران قرار دارد

Harrison's Principles of Internal Medicine 20th Edition | 19th Edition

کتاب اصول طب داخلی هاریسون (ویرایش بیستم)

دسته بندی: کتاب متفرقه
کتاب اصول طب داخلی هاریسون (ویرایش بیستم)

Harrison's Principles of Internal Medicine 20th Edition | 19th Edition

حجم : 191MB |
حجم پس از استخراج : 222MB
زبان کتاب : انگلیسی |
فرمت کتاب : PDF
|
تعداد صفحات : 3790
تاریخ بروزرسانی : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
|
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴
بازدید : 1,961 |
لینک کوتاه :

کتاب اصول طب داخلی هاریسون یک مرجع جامعی پزشکی در زمینه طب داخلی است که در سال ۱۹۵۰ اولین نگارش آن منتشر شد و امروزه در زمره یکی از منابع معتبر و پر فروش در دنیای پزشکی قرار گرفته است. مجموعه کتابهای هاریسون طیف گسترده‌ای از موضوعات پزشکی را از عصب‌شناسی گرفته تا بیماری‌های عفونی در بر می‌گیرد، با این حال همگام با پیشرفتهای روز افزون علم پزشکی نیز به صورت ویژه در مباحث طب داخلی مورد توجه قرار می‌گیرد.

کتابهای اصول طب داخلی هاریسون از معتبرترین و مستندترین منابع در زمینه طب داخلی هستند و توسط بسیاری از پزشکان، جراحان، پرستاران، مشاوران و پشتیبان‌های پزشکی و دانشجویان این رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام سری کتابهای هاریسون از نام تینسلی هاریسون که ویراستار ارشد ۵ ویرایش اول کتاب بوده است، برگرفته شده است.

کتاب هاریسون چاپ بیستم

ویرایش بیستم کتاب اصول طب داخلی هاریسون در ۲۰ بخش اصلی شامل پزشکی، مراقبتهای بالینی، فارماکولوژی (داروشناسی)، انکولوژی و هماتولوژی، عفونی، اختلالات قلبی عروقی، کلیه و مجاری ادراری (نفرولوژی)، اختلالات دستگاه گوارش و کبد، بیماری‌های روماتولوژی و سیستم ایمنی و التهابی، غدد و متابولیسم، مغز و اعصاب (نورولوژی) و مسمومیتها طبقه‌بندی شده و محتوای آن کاملا بازنویسی شده است.

این کتاب شامل ۳۷۹۰ صفحه رنگی و مصور، صدها عکس تمام رنگی و بخشهای جدیدی شامل مسائل مربوط به جنسیت در پزشکی، چاقی، دیابت و سندرم متابولیک و مسائل مربوط به پزشکی قانونی است. علاوه بر آن در بخشی که موضوعات مربوط تحقیقات و پزشکی بالینی مطرح می‌شود، با مقالات جدیدی در مورد نقش اپی‌ژنتیک در بهداشت و بیماری، راهبردهای رفتاری برای بهبود سلامت، ژنومیک و بیماری‌های عفونی، فناوری‌های جدید درمان نوروپاتولوژی و عملکرد تلومر در بهداشت و بیماری روبرو خواهید شد.

کتاب هاریسون چاپ نوزدهم

ویرایش نوزدهم کتاب اصول طب داخلی هاریسون که توسط کاسپر، فوسی، هوسر، لونگو، جیمسون، لوسکالزو تالیف شده است، دربرگیرنده پیشرفت‌های بی شمار و تحولات ویژه در عرصه پزشکی و خدمات درمانی و مسایل نوین و روز پزشکی بالینی است که در دو جلد یکپارچه شامل مبانی پایه و اساسی کنترل بیماری، دلایل ظهور و تداوم بیماری، مراقبت از بیمار و ارزیابی علائم و نشانه های بهبود آن (جلد اول) و درمان و پاتوژنز بیماری‌های خاص و روشهای مبتنی بر شواهد برای مدیریت درمان (جلد دوم) با بروز رسانی مباحث قبلی و تجدید نظر در برخی از مباحث گذشته ارائه شده است.

این کتاب شامل ۳۹۸۴ صفحه رنگی و مصور، ۱۰۰۰ عکس تمام رنگی، صدها تصویر رادیوگرافی و آسیب‌شناسی بالینی، الگوریتمهای مشهور هاریسون در مراقبت از بیماران، محتوای ضروری مربوط به پاتوژنز بیماری، آزمایشهای بالینی، روشهای تشخیص، دستورالعمل‌های مبتنی بر شواهد و روشهای درمان تایید شده نوین است که به بررسی مسایل کلیدی در بیماری هایی مانند HIV و ایدز، سرطان، ویروس ابولا، دیابت، فشار خون بالا، بیماری‌های التهاب روده، بیماری عروق کرونر، اختلالات لیپوپروتئین، دیالیز کلیه و … می‌پردازد.

تبلیغات
  • آموزش ویولون ایرانی
  • تبلیغات بنری تصادفی
  • آموزش آرایش و میکاپ

این مطلب را به اشتراک بگذارید

حجم: 191MB
  • افزودن به علاقه‌مندی‌ها
  • پشتیبانی و رفع مشکلات نرم افزاری
    نام نرم افزار: Harrison's Principles of Internal Medicine 20th Edition | 19th Edition
    پسورد فايل فشرده: softsara.ir جهت کپی کردن رمز کلیک کنید.
    سوالات خود را واضح مطرح کنید.

    مراحل دانلود و نصب نرم افزارهای موجود در سافت سرا بسیار ساده است.
    برای دانلود نرم افزار یا ابزار مورد نظر کافیست بر روی لینک (یا لینکهای) مربوط به آن کلیک کنید تا عملیات دانلود فایل (ها) انجام شود.
    در صورتی که در دانلود فایلها با مشکلی مواجه شدید، بخش رفع اشکال/گزارش خرابی لینک را مشاهده کنید.


    نرم افزارهای موجود، بسته به حجمشان ممکن است در یک یا چند پارت ارائه شوند. در نرم افزارهایی که دارای چند پارت هستند باید تمام پارتهای موجود را دانلود کنید. البته ممکن است در برخی نرم افزارها احتیاج به دانلود تمام لینکها نباشد. مثلا اگر سیستم شما 64 بیتی است و نرم افزاری دارای دو ویرایش 32 و 64 بیت است، کافیست تنها پارتهای مربوط به ویرایش 64 بیتی را دانلود کنید. همچنین برخی نرم افزارها دارای اضافات و پلاگینهایی هستند که دانلود آنها نیز اختیاری است.


    پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند.
    در انتهای نام پارت اول نرم افزارهایی که در چند پارت فشرده شده اند عبارت part1 یا part01 قرار دارد.
    در صورتی که نرم افزاری تنها یک پارت دارد نیز به همین ترتیب بر روی آن راست کلیک و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید.
    در این صورت نرم افزار و فایلهای مربوط به آن (مانند سریال، راهنما و ...) در پوشه ای به صورت مرتب استخراج خواهند شد.


    فایلهای دانلود شده از سافت سرا برای استخراج نیازمند پسوورد می باشند. پسوورد تمام فایلهای دانلود شده از سافت سرا softsara.ir است.
    بروز پیغام خطا پس از درج پسوورد (یا در طول استخراج فایلها) دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
    اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود. در صورتی که پسوورد را تایپ می کنید، به کوچک بودن حروف و انگلیسی بودن صفحه کلید توجه کنید.

    برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

    نظرات کاربران


    نام

    پست‌الکترونیکی

    وب سایت

    نظر شما

    1. KHAIRKHAH در ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ :

      با سلام اگر امکان داشته باشد سافت کتاب اصول داخلی بخش غدد و میتابولیسم هاریسون را به ایمل بفرستید مبلغ انرا میپردازم چون بخشی از کتاب را بصورت سافت

    2. شعیب در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ :

      تشکر از خدمات شما .